قاضی بلوک حکومت است که باید با لگد از 700 ، 000 نفر را ضربه محکم و ناگهانی

بزرگنمایی این تصویر یک قاضی فدرال با صدور دستور مقدماتی در برابر تغییر حکومت با مغلوب ساختن پیشی جست

توسط MINERALNEWS در 24 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک قاضی فدرال با صدور دستور مقدماتی در برابر تغییر حکومت با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که باید اعمال سختگیرانه تر کار مورد نیاز در برخی از افرادی که از دریافت مزایای از Supplemental Nutrition Assistance Program, همچنین شناخته شده به عنوان مواد غذایی. پورتلند پرس هرالد/پورتلند پرس هرالد از طریق گتی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پورتلند پرس هرالد/پورتلند پرس هرالد از طریق گتی

یک قاضی فدرال صادر کرده است که دستور مسدود کردن مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از اتخاذ یک قانون تغییر که نیروی نزدیک به 700 ، 000 آمریکایی کردن مواد غذایی تمبر رسما شناخته شده به عنوان مکمل برنامه كمك تغذيه و یا ضربه محکم و ناگهانی. تغییر حکومت بود را به تاریخ 1 آوریل.

در حکم صادر شده جمعه شب در واشنگتن, دی سی, ایالات متحده قاضی دادگاه منطقه بریل هاول به نام قانون تغییر هوس باز خودسرانه و به احتمال زیاد غیر قانونی.

تغییر حکومت را مورد نیاز سفت بزرگسالان بدون کودکان برای کار حداقل 20 ساعت در هفته به منظور واجد شرایط برای ضربه محکم و ناگهانی مزایای سه ماه گذشته است. آن را نیز باید محدود متحده معمول توانایی به چشم پوشیدن از آن مورد نیاز با توجه به شرایط اقتصادی. این دستور مقدماتی را حفظ کند که انعطاف پذیری.

منتقدان باید به نام وزارت کشاورزی ایالات متحده به حالت تعلیق اجرای قانون جدید به ویژه در نور از بحران اقتصادی موجب شده توسط coronavirus بیماری همه گیر. در اوایل این هفته, کشاورزی, وزیر سانی Perdue گفت: این اداره برنامه ریزی شده به حرکت به جلو با قانون است.

در حکم هاول ذکر نگرانی های مطرح شده توسط گسترش coronavirus و اثر آن در آسیب پذیر ترین آمریکایی است. "به خصوص در حال حاضر به عنوان یک جهانی همه گیر به شمار گسترده خطرات بهداشتی تضمین است که مقامات دولتی در هر دو فدرال و ایالتی سطوح باید انعطاف پذیری لازم برای رسیدگی به نیازهای تغذیه ای از ساکنان و اطمینان از رفاه خود را از طریق برنامه هایی مانند ضربه محکم و ناگهانی ضروری است," او نوشت.

این تغییر به ضربه محکم و ناگهانی است که در حال حاضر مسدود شده از مصرف اثر در انتظار نتیجه طرح دعوی در دادگاه توسط 19 متحده به علاوه منطقه کلمبیا و شهر نیویورک است.

"این یک پیروزی بزرگ برای کشور ما آسیب پذیر ترین ساکنان که تکیه بر ضربه محکم و ناگهانی به خوردن" سی دادستان کل کارل A. رکین که co-رهبری ائتلاف در پشت طرح دعوی در دادگاه در بیانیه ای گفت. "مغلوب ساختن پیشی جستن دولت قانون را به صدها نفر از هزاران نفر از مردم که می تواند کار پیدا کند از جمله 13,000 ساکنان منطقه به گرسنه. که می توانست فاجعه بار در میان ما جاری اضطراری برای بهداشت عمومی."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن