دادگاه شنود قربانی-تاثیر بیانیه در دلال محبت را صدور حکم شنیدن

"مردان مشمئز کننده مو بد بو و لزج مانند موش فاضلاب gnawing در بدن من است."یک زن جوان خروشد قربانی تاثیر بیانیه

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399

"مردان مشمئز کننده مو بد بو و لزج مانند موش فاضلاب gnawing در بدن من است."

یک زن جوان خروشد قربانی تاثیر بیانیه ای خوانده شد شنبه طی یک حکم دادرسی کیفری و مواد مخدر-برخورد برامپتون دلال محبت که دادگاه شنیده اغوا او و دیگر شهر های کوچک انتاریو نوجوان به عنوان اسکورت در GTA با استفاده از ارعاب و خشونت به کنترل آنها.

Deion Cuvilie, 23, التماس گناه در ماه مارس به هشت اتهامات از جمله دو فقره قاچاق انسان در اختیار داشتن یک تفنگ قاچاق کوکائین کرک و دو نقض اسلحه گرم بان. این جرائم اتفاق افتاده در پاییز سال 2017, تنها چند هفته بعد او از زندان آزاد شد و پس از اینکه به اتهام جرائم مربوط به آنچه که دادستان به نام "شبیه واقعیت الگو" در لندن, Ont.

همچنین در مارس شنوایی تاج انصراف تجاوز جنسی و حمله و اجباری حبس اتهامات عنوان شده علیه یک شرکت متهم شناخته شده تورنتو رپ K پول حل و فصل این موضوع با صلح و اوراق قرضه. K پول که نام واقعی است Kareemallah محمد در حال حاضر در حال گذراندن حکم زندان برای سلاح گرم جرائم پس از شلیک یک گلوله در پارلمان سنت دو سال پیش.

K پول "همیشه حفظ بی گناهی خود شد و در نهایت توجیه" دفاع وکیل Jag Virk نوشت در ایمیل. "من معتقدم که او یک پلیس هدف تنها به این دلیل که او یک رپر موفق."

در روز سه شنبه دادستان و دفاع پیشنهاد دادگاه عالی عدالت جان مک ماهون جمله Cuvilie, 23, بین هشت و نه سال در زندان فدرال. اما دو طرف متفاوت چقدر زمان Cuvilie باید از چپ به خدمت با دفاع وی از سوی مامورین سوء رفتار توسط پلیس در زمان دستگیری و زندان سهل انگاری پزشکی هر دو ادعا را تکذیب کرد دادستان است. بیشتر جلسه برگزار خواهد شد در ماه آینده.

یک پیام قوی را به "به طور بالقوه همفکر مجرم" است که آنها را به صورت قابل توجهی زمان زندان اگر آنها "مبادرت به شهر کوچک انتاریو و طعمه در نوجوانان محلی و فریب آنها را با وعده های خالی به جهان اسکورت, جایی که آنها هستند و سپس مورد بهره برداری قرار ماديت يافته تهدید با سلاح گرم و در معرض هر دو جسمی و جنسی خشونت تاج وکیل امیلی Marrocco گفت: در طول audioconference.

"این نوع از جرائم ... واقعا ویرانگر به قربانیان." هویت خود را و هر گونه اطلاعات است که می تواند آنها را شناسایی و تحت پوشش توسط یک نشریه بان.

نوجوانان ملاقات Cuvilie در حالی که او در بازدید از زادگاه خود در شمال تورنتو است. یکی از آنها رفت و به ماندن در Mississauga, محل سکونت پس از او لگد از او پدر خانه است. Cuvilie را که مشغول به کار بود در تجارت جنسی در زمان او برای خرید لباس زیر زنانه و عکس گرفت که آنها ارسال شده در اسکورت سایت.

Cuvilie انجام یک تفنگ دستی در کمر و در حالی که او هرگز خود را در معرض تهدید او حمله و او را دو بار با قرار دادن دست خود را دور گردن او هنگامی که او جهت خود را دنبال کنید, با توجه به توافق بیانیه ای از حقایق

نوجوان مشغول به کار در هتل در Brampton همیلتون و تورنتو, شارژ 120 دلار برای نیم ساعت و 220 دلار برای یک ساعت. بیش از شش هفته دوره او ساخته شده حدود $20,000 که Cuvilie به جیب $16,000.

Cuvilie نمی شی هنگامی که نوجوان به خانه بازگشت و جای خود را با یکی دیگر از نوجوانی از همان شهر است. او سوء استفاده و کنترل برای یک هفته و شرکت در اعمال جنسی با او چون او وحشت زده شد. او اما در نهایت کار به عنوان یک اسکورت.

او کاهش یافته است به ارائه یک قربانی تاثیر بیانیه به دادگاه به دلیل "او احساس می کند که رفتن را از طریق فرایند تنها بازگشت او از نظر ذهنی و عاطفی به یک محل است که بی فایده" Marrocco توضیح داد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام
Betsy Powell


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب