جروم پاول به تحقیر آمیز ترین شغل در آمریکا

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت نامزد جروم پاول به پست فعلی خود را به عنوان رئیس فدرال اما رئیس

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت نامزد جروم پاول به پست فعلی خود را به عنوان رئیس فدرال اما رئیس جمهور است و اغلب مورد انتقاد قرار پاول بیش از سیاست تغذیه. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

جروم پاول انداخته است خودش تمام اسلحه فروزان به صرفه جویی در اقتصاد کشور از مدتها از coronavirus رکود است.

و در عین حال کاخ سفید انبوه تمسخر بر او.

هفته گذشته بالای کاخ سفید تجارت مشاور پیتر ناوارو گفت: پاول بود "احتمالا بدترین صورت بالین هر رئیس بانک فدرال در تاریخ است. ... شوخی قدیمی در بازاریابی چیزی است که اگر Jay Powell که قرار بود به بازار سوشی او می خواهم آن را به فروش به عنوان سرد ماهی مرده." و بالای کاخ سفید, مشاور اقتصادی لری Kudlow گفت: پاول مورد نیاز برای روشن کردن یک کمی: "شما می دانید یک لبخند در حال حاضر و پس از آن. ... من با او صحبت کنید و ما باید برخی از رسانه های آموزشی در برخی از نقطه."

این تکبر نظرات پس از بازار سهام به سقوط رفت هفته گذشته پس از پاول به اشتراک گذاشته شده خود را مشاهده و در جایی که اقتصاد ایالات متحده عنوان شده است. او اشاره کرد که حتی مردم به بازگشت به شغل خود در این کشور است "هنوز هم به صورت احتمالا یک دوره طولانی که در آن دشوار خواهد بود برای بسیاری از مردم برای پیدا کردن کار است." هشدار خود را همراه با جدید کروناویروس نقاط داغ در این کشور برانگیخته شیب سهام بازار فروش شود.

پاول قطعا تحمل بیشتر تحقیر او در دو سال به علاوه به عنوان رئیس بانک فدرال از در تمامیت خود را 40 سال فعالیت حرفه ای. در واقع فدرال رزرو صندلی تا کنون بوده است تمسخر عموم آنجا که پاول است.

رئیس جمهور تهمت که نامزد پاول به او لقب دشمن از دولت و یک "شکست" با "هیچ" جرات " نه حس هیچ چشم انداز! وحشتناک ارتباط برقرار!" او mused در: "کجا پیدا کنم این مرد جروم?" رئیس جمهور مسئله اصلی این است که او نسبت به هر گونه افزایش در نرخ بهره. فدرال رزرو تحت پاول رهبری بود در سال 2018 افزایش نرخ بهره توسط چهار بار برای جلوگیری از اقتصاد از گرمای بیش از حد.

پاول بیشتر خرس کاخ سفید توهین در سکوت. تقریبا در هر ظاهر و هنگامی که خبرنگاران از او در مورد اینکه آیا او احساس می کند تحت فشار پاول است در پاسخ گفت: او نمی خواهد غار به فشار سیاسی: "ما نمی خواهد اشتباهات را از تمامیت ارضی و یا شخصیت."

پاول رها تغذیه قدرت

در هفته های اخیر پاول کشف و ضبط شده است زمام رهبری با یک نیروی است که برگ تقریبا در هر تغذیه رهبر در گرد و غبار. زمانی که اقتصاد ایالات متحده screeched به توقف به دلیل coronavirus فدرال رزرو را به راه انداخته مجموعه ای از اقدامات است که به مراتب فراتر از هر چیزی است که بانک مرکزی تا به حال انجام شده را در تاریخ آن است.

اول تغذیه کاهش نرخ بهره به صفر است. سپس آن را اعلام گیج کننده لیست طرح برای دریافت پول به اقتصاد باعث حتی ثابت تیم تحقیقاتی در ولز فارگو اقتصاد به انتشار یک گزارش در ماه آوریل با عنوان: تغذیه می رود هسته ای است. در تمام این برنامه ها می تواند در ترکیب به ارائه بیش از $6 تریلیون دلار نقدینگی به بانک های بزرگ و کسب و کارهای کوچک و حتی تلاش شهرداری.

مادام العمر جمهوری خواه پاول حتی رسیده سراسر راهرو به مجلس نانسی پلوسی به نفوذ او در $2 تریلیون اقتصادی نجات بسته است. او بازگو مکالمه تلفنی با پاول گفت که او را به در تکیه تاریخی نرخ بهره پایین به "بزرگ است."

مغلوب ساختن پیشی جستن به طور خلاصه اذعان کرد که پاول ترین بهبود بازیکن. اما که نمی گذشته است. رئیس جمهور توییتی در هفته گذشته: "فدرال رزرو اشتباه است به طوری که اغلب."

هنوز پاول است که شهادت سه شنبه و چهارشنبه قبل از کنگره نشان داده که هیچ نشانه ای از غارنوردی به فشار و قصد ندارد به ترک. به درک چرا او سربازان در آن را به ارزش نگاه کردن خود را در پس زمینه.

جروم پاول دوست دارد کلاسور

پاول خفیف ادب تقریبا به استادی در ظاهر عمومی مانند به طور منظم کنفرانس های مطبوعاتی او نگه می دارد پس از هر نشست بانک فدرال.

"این است که آیا برای مشق شب خود را" جیسون Grumet از مرکز سیاست دو حزبی گفت: واشنگتن پست. "در این سه سال ما با هم کار می کرد وجود دارد تنها یک چیز او تا به حال خواسته برای: بزرگتر کلاسور."

فدرال رزرو صندلی تساوی حقوق و دستمزد سالانه بیش از $200,000. اما پاول قطعا نیاز نیست پول است. او یکی از ثروتمندترین افراد منجر به تغذیه با ارزش خالص بین $19.7 میلیون و 55 میلیون دلار با توجه به افشای مالی. پاول به عنوان یک بانکدار سرمایه گذاری و در یکی از جهان بالا شرکت های سهامی خصوصی Carlyle Group.

در عین حال با وجود شغل پرسود در امور مالی پاول بازگشت زمان و دوباره برای خدمت به کشور در سراسر زندگی حرفه ای او. برای اولین بار در اوایل 1990s به عنوان معاون خزانه داری و سپس در سال 2010 در مرکز سیاست دو حزبی یک مخزن فکر می کنم. در سال 2011 او نامزد دریافت جایزه بود به فدرال رزرو حکام توسط رئیس جمهور اوباما. پاول به عنوان صندلی در سال 2018 پس از اینکه نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن.

و این بار تحت رهبری او پاول پیدا کرده است راه را برای خدمت به کشور قاطعانه و magnanimously. پاول unapologetic در مورد تغذیه عظیم تلاش برای نجات اقتصاد و می گوید: این غرفه آماده با بیشتر. او اخیرا گفت: "ما نه مهمات."

پاول می خواهد به صرفه جویی در امریکا است. و به عنوان او مصمم به جلو هل می دهد برای رسیدن به طرح خود را رئیس جمهور همچنان به تضعیف او.

Pallavi Gogoi است NPR ارشد کسب و کار ویرایشگر.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن