متحده آماده به صرف میلیون ها نفر برای رسیدگی به سیل

بزرگنمایی این تصویر آب گرفتگی خیابان در نارنجی تگزاس در سال 2017. آب و هوا رانده شدید باران و بالا آ

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

آب گرفتگی خیابان در نارنجی تگزاس در سال 2017. آب و هوا رانده شدید باران و بالا آمدن سطح دریا همراه با توسعه در مناطق مستعد سيل باید منجر به رقابت بیشتر برای محدود فدرال سیل کاهش دلار است. اسکات اولسون/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسکات اولسون/گتی ایماژ

یک تعداد انگشت شماری از کشورهای در حال آماده شدن برای صرف میلیون ها دلار برای رسیدگی به جاری شدن سیل به عنوان شدید باران و بالا آمدن سطح دریا را تهدید جوامع در امتداد رودخانه ها و سواحل.

در جولای 1, ویرجینیا جامعه جدید سیل آمادگی صندوق به اثر رفت. آن را کنار حدود 45 میلیون دلار در سال برای سیل کاهش پروژه. به صندوق برنامه ویرجینیا پیوست و منطقه ای گاز گلخانه ای طرح که مقررات مربوط به انتشار گازهای گلخانه ای در غرب و اقیانوس اطلس توسط مزایده کردن تولید گازهای گلخانه ای کمک هزینه.

در تگزاس مقننه دولت ایجاد کرده است نزدیک به 800 میلیون دلار سیل زیرساخت های صندوق که در حال حاضر در حال بررسی آن دور از برنامه های کاربردی از دولت های محلی.

کارولینای جنوبی مقننه است و با توجه به جدید گردان وام صندوق برای کمک به پرداخت برای کنترل سیل در پروژه های. تنسی, غرب ویرجینیا و کارولینای شمالی همه ایجاد دولت جدید تابآوری بخش است که می توانید مطالعه خطر سیل و کمک به مقامات محلی دسترسی به پول دولت برای کمک به پرداخت برای سیل کاهش.

"این بسیار منحصر به فرد است که قرار دادن پول خود را به این نوع تلاش می گوید:" لورا Lightbody مدیر سیل تابآوری در برنامه خیریه پیو تراست. "آنها به طور معمول فقط منتظر چیزی رخ می دهد و پس از آن فقط با دریافت پول از دولت فدرال است."

اما به عنوان تغییرات آب و هوایی و ساحلی توسعه باید همگرا در دهه های اخیر خطر سیل در بسیاری از مکان ها سر به فلک کشید است. این بدان معناست که تقاضا بیشتر برای محدود فدرال پول است.

در حال بارگذاری...

"منابع در سطح فدرال واقعا کافی نیست برای متحده قادر به بیرون رفتن و انجام کاری که می خواهید انجام دهید قبل از اینکه یک فاجعه اتفاق می افتد می گوید:" Lightbody.

پس از بازگشت به عقب طوفان در سال 2017, کنگره کنار پول بیشتر برای قبل از فاجعه پروژه های مانند زهکشی ارتقاء توسط خاکریزها و دیواره های دریا برای حفاظت از شهرها از آب سیل. اما مقامات محلی از سراسر کشور باید رقابت برای کسانی که در بودجه است که اغلب قرار می دهد کوچکتر یا فقیر شهرداری در یک نقطه ضعف.

برای مثال دولت های محلی می تواند درخواست برای FEMA پول برای خرید خانه است که در دشتهای سیلابی. خانه تخریب و صاحب خانه با استفاده از پول حاصل از فروش را به حرکت به یک جدید و احتمالا امن تر منطقه است.

اما FEMA نیاز به دولت های محلی برای به اشتراک گذاشتن هزینه های به اصطلاح خانه buyouts و کوچکتر یا فقیر شهرها ممکن است این پول در دسترس است.

تگزاس امید به استفاده از آن سیل جدید صندوق به باز کردن دسترسی به فدرال هزینه های طرح برای جوامع کوچکتر. "ما قطعا می خواهید به اهرم منابع فدرال ما شرکای خود را در دسترس ساخته شده" توضیح می دهد که پیتر لیک رئیس تگزاس توسعه آب مدیره که نظارت بر صندوق. "این بود که از اولویت های کلیدی در ساخت مطمئن شوید که دولت دلار در دسترس هستند برای مسابقات محلی به منظور جلب کردن کسانی که فدرال دلار است."

لیک می گوید: یکی دیگر از اولویت به روز رسانی نقشه ها که برنامه ریزی محلی و مقامات اورژانس استفاده برای تصمیم گیری در مورد که در آن و چگونه به منظور توسعه شهرهای خود را. دولت فدرال اولویت های ساحلی و به شدت مناطق پرجمعیت برای به روز رسانی نقشه که به معنی FEMA سیل نقشه ها سال یا چند دهه از تاریخ در بسیاری از داخلی و یا روستایی ،

"بدون در نظر گرفتن اگر آن را شهری یا روستایی بدون در نظر گرفتن اقتصادی خود را با مشخصات ما رو تا حد زیادی از رهبران محلی در خارج وجود دارد تلاش برای مدیریت خطر سیل و حفاظت از شهروندان خود را با ویژگی های ابزار که قبل از تاریخ آی فون می گوید:" دریاچه.

در سال های اخیر در کارولینای شمالی نیز به روز کرده و خطر سیل نقشه با استفاده از بودجه دولت است.

دولت جدید پول نیز می تواند کمک به نشانی ساختاری نابرابری ساخته شده است که به دولت فدرال سیل کاهش بودجه.

فدرال پول اختصاص داده شده برای صفحه اصلی buyouts و همچنین levees سدها و دیگر پروژه های زهکشی با استفاده از یک هزینه-سود محاسبه است که به منظور اطمینان حاصل شود که پول مالیات دهندگان استفاده می شود موثر است. اما این محاسبات بر اساس ارزش پولی از خانه ها و ساختمان های دیگر که به معنی خانه است که ارزش پول کمتر اغلب کمتر از سیل.

است که می تواند عمیقا تحت تاثیر قرار است که به پایان می رسد تا در راه آسیب است. قانونی تفکیک و به دنبال آن نسل مسکن تبعیض را افسرده ارزش خانه برای مردم رنگ در آمریکا در یک مطالعه منتشر شده در سال گذشته نشان داد که در سراسر کشور فقیر آمریکایی هستند احتمال بیشتری برای زندگی در مناطق مستعد سيل.

کوچک و متوسط شهرستانها امیدوارم که بیشتر بودجه با کمتر رشته های متصل به آنها کمک خواهد کرد محافظت از ساکنان خود را و انطباق با آب و هوا-رانده جاری شدن سیل.

بزرگنمایی این تصویر

یک Beaumont, تگزاس, خانه احاطه شده توسط سیلاب ها در سال 2017. مکان های با کمتر از تراکم جمعیت و یا کمتر ثروت اغلب کمتر به احتمال زیاد برای دریافت فدرال سیل کاهش بودجه. جاستین سالیوان/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاستین سالیوان/گتی ایماژ

غرب ویرجینیا, شهرستان از رونوک بیشتر دیده می شود مکرر باران و طوفان در سال های اخیر است. "هنگامی که ما به طور قابل توجهی شدید rainstorms که به نظر می رسد اتفاق می افتد و بیشتر و بیشتر اغلب پس از آن انتخابات از تپه ها و کوه ها به طرف همگرا به دره" توضیح می دهد که دواین د'Ardenne این شهر فاضالب مدیر. "رونوک پایین وان, پس به صحبت می کنند. اگر شما نگاهی به نقشه هوایی ما سیل دشت.

D'Ardenne می گوید: این شهرستان دارای تکیه دولت فدرال به صندوق سال زهکشی پروژه های زیربنایی و خانه buyouts. از اواسط 1980s به رونوک دولت شهر به دست آورد 119 خانه در دشت سیلابی و کمک به آن دسته از ساکنان حرکت به زمین بالاتر.

اما هنوز هم وجود دارد بیش از 1300 سازه در شهر سیلابی از جمله حدود 75 که بارها و بارها آسیب دیده توسط سیل.

اما D'Ardenne می گوید: در سال های اخیر فدرال پول شده است سخت تر است.

"شما باید بسیاری از محلات دیگر در ایالات متحده است که در حال تجربه شدن سیل از این طوفان شدید" او توضیح می دهد. Roanoke نمی تواند در رقابت با گفتن چارلستون S. C. یا هوستون تگزاس که در آن میلیون ها نفر از مردم شده اند تحت تاثیر جاری شدن سیل در سال های اخیر و سیل کنترل پروژه های در حال انجام, او می گوید.

رابی Coates, مدیر برنامه های کمک مالی برای وزارت ویرجینیا اضطراری مدیریت تایید می کند که آن را از دیگر اولویت های فردی خانه خریداری و ارتفاعات — که در آن یک خانه را بنیاد برداشته شده است تا برای کاهش خطر سیل — برای FEMA بودجه برنامه های کاربردی.

به جای آن دولت بیشتر می پرسد FEMA برای کمک به پرداخت هزینه برای پروژه های بزرگتر مانند جریان بازسازی ساختمان و فاضالب حفظ مناطق سیل دیوار و ایستگاه های پمپاژ.

D'Ardenne امیدوار است که دولت جدید سیل کمک های مالی ارائه خواهد شد پول بیشتری برای خرید خانه در راه آسیب است و این که پول در دسترس خواهد بود به سرعت پس از یک فاجعه است.

"به خصوص بعد از بالا آب رویداد طوفان شدید است که باعث آسیب وجود دارد بسیاری از علاقه" در فروش مستعد سيل خانه به شهر او می گوید. "با گذشت زمان شور و شوق wanes."

این مشکل به دلیل FEMA اغلب سالها طول می کشد به تصویب برنامه های کاربردی برای خرید خانه است. در آن زمان یک خانواده ممکن است مجبور به خود دو خانه یا پرداخت اجاره بها در حالی که همچنین پرداخت وام مسکن است که می تواند صفحه اصلی buyouts خارج از دسترس برای افراد با کمتر ثروت است.

"ما قطعا امیدواریم که دولت اجرا برنامه خواهد بود سریعتر از یک برنامه فدرال" D'Ardenne توضیح می دهد.

این هنوز مشخص نیست که آیا امید خود را متوجه شود. قوانین و دستورالعمل های حاکم جدید ویرجینیا سیل صندوق نوشته خواهد شد در ماه های آینده.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب