کانادا نظامی را به تعویق انداخت, curtails متعدد و ماموریت های خارج از کشور با توجه به COVID-19

اتاوا—کانادا نیروهای مسلح است به تعویق انداختن اعزام یک کشتی جنگی و نظارت هواپیما برای کمک به اجرای سازمان ملل

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399

اتاوا—کانادا نیروهای مسلح است به تعویق انداختن اعزام یک کشتی جنگی و نظارت هواپیما برای کمک به اجرای سازمان ملل متحد تحریم ها علیه کره شمالی به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

تاخیر یکی از تغییرات متعدد نیروهای است که ساخت آن به ماموریت های خارج از کشور پس از یک تجزیه و تحلیل دقیق از تقریبا 20 که عملیات نظامی است یا در حال حاضر انجام و یا که با توجه به شروع در ماه های آینده.

نظامی نیز به طور موقت خارج یک هواپیمای حمل و نقل نظامی از عملیات سازمان ملل متحد در آفریقا به تعویق افتاد و قصد دارد به ارسال سربازان به نیجر برای آموزش نیروهای بومی و محلی.

آن را نیز به حالت تعلیق در آموزش نظامی تلاش در کرانه مهاجرت برخی از سربازان در سودان جنوبی است و با توجه به اینکه برای حفظ نیروهای نظامی در حال حاضر مستقر در برخی از ماموریت ها در جای دیگر از برنامه ریزی شده به جای جایگزین کردن آنها با پرسنل.

تغییرات جدید به دنبال یک پیش از تصمیم به خروج نیروهای اعضا از عراق مقیاس کانادا ماموریت آموزش نظامی در اوکراین و بازگرداندن چندین کشتی جنگی از نقاط مختلف جهان است.

آنها همچنین به عنوان دولت فدرال استقرار اکثریت نظامی پرسنل پزشکی به کمک با مراقبت دراز مدت امکانات در کبک که ضربه سخت شده توسط COVID-19.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن