کشورها با شهروندان در ویروس کانون در چین ارزیابی خود را تخلیه

توکیو - کشورها با شهروندان در مرکز شهر چینی که کانون از شیوع ویروسی در حال برنامه ریزی تخلیه به عنوان تعدادی ا

توسط MINERALNEWS در 8 بهمن 1398

توکیو - کشورها با شهروندان در مرکز شهر چینی که کانون از شیوع ویروسی در حال برنامه ریزی تخلیه به عنوان تعدادی از بیماری ها و رشد چین و ژاپن اقدامات شدید سعی کنید برای جلوگیری از گسترش ویروس.

نگاهی به گام های گرفته شده:

— چین: دولت قطع لینک های حمل و نقل به و از شهر ووهان در Jan. 22 و از گسترش آن کنترل به چند شهرستانها در این نزدیکی هست. هر کسی که به سفر از ووهان است و نیاز به ثبت نام و قرنطینه خود را برای 14 روز — ویروس' حداکثر دوره کمون. هنگ کنگ منع ورود به مسافران از استان هوبی و گفت: هنگ کنگ از ساکنان بازگشت از منطقه به قرنطینه خود را در خانه.

— ژاپن: رئیس سخنگوی دولت Yoshihide Suga گفت: 560 شهروندان ژاپنی را تایید هوبئی و اجاره تخلیه پروازها در حال آماده به ترک "به عنوان به زودی به عنوان ممکن است." ژاپن سفارت خود در پکن گفت: اولیه تخلیه محدود است به کسانی که در ووهان. Evacuees انتظار می رود عبارتند از کارکنان Honda Motor Co., توکیو الکترون ابدیت Co. و دیگر شرکت های ژاپنی فعال در ووهان. شینزو آبه گفت: کابینه خود را تعیین کروناویروس جدید به عنوان یک بیماری عفونی موضوع به بستری اجباری و جداسازی. از جمله اقدامات پیشگیرانه به نظر می رسد آماده سازی برای تخلیه.

— ایالات متحده آمریکا: از کنسولگری های ایالات متحده در ووهان قصد دارد یک پرواز چارتر به جنوب کالیفرنیا را برای پرسنل خود را و برخی دیگر از آمریکایی ها. وزارت امور خارجه گفت: پرواز را ترک خواهد کرد و چهارشنبه صبح برای انتاریو, کالیفرنیا. این هواپیما سوخت گیری در انکوریج آلاسکا که در آن مسافران خواهد بود rescreened با توجه به آلاسکا وزارت بهداشت و خدمات اجتماعی.

— فرانسه: وزیر بهداشت اگنس Buzyn گفت: شهروندان فرانسوی که می خواهند به ترک ووهان گرفته خواهد شد در یک پرواز مستقیم به فرانسه در وسط هفته برگزار شد و در قرنطینه به مدت 14 روز.فرانسه برخی از 800 شهروندان در ووهان. خودروساز فرانسوی PSA که تولید پژو و سیتروئن اتومبیل, گفت: آن را تخلیه آن مهاجرت کارکنان و خانواده خود را از ووهان و quarantining آنها را در یکی دیگر از شهرستان. آن را نمی استادانه درست شده.

— سریلانکا: سفارت در پکن برای اعمال یک سری لنکایی شرکت های هواپیمایی برنامه ریزی اجازه داده می شود به زمین در ووهان فرودگاه به ترابری صفحه اصلی 32 سریلانکا دانش آموزان و اعضای خانواده خود را. وزارت امور خارجه همچنین گفت که کار را تمام دیگر سریلانکا دانش آموزان در سراسر چین است. حدود 860 سریلانکا دانش آموزان در چین است.

— آلمان: وزیر خارجه Heiko Maas گفت که کشورش است و با توجه به تخلیه شهروندان خود از ووهان با یک بحران دولت پاسخ جلسه کمیته به زودی با کارشناسان پزشکی به منظور بررسی وضعیت. او گفت: تعدادی از شهروندان آلمانی در ووهان در دو رقم است. وزارت امور خارجه در حال حاضر توصیه آلمانی ها به خودداری از یا به تعویق انداختن "غیر ضروری سفر" به چین است.

— اتحادیه اروپا: پرتغال می گوید این اتحاد پیوست و با کوچکتر دیگر کشورهای اتحادیه اروپا به سازماندهی یک امکان تخلیه شهروندان خود از ووهان. وزیر امور خارجه Augusto سانتوس سیلوا گفت: 14 پرتغالی خواسته اند به خارج از شهرستان. سانتوس سیلوا می گوید دیگر کشورهای اتحادیه اروپا با تعداد کم از پتانسیل evacuees با توجه به یک عملیات مشترک و نزدیک اند, چینی, مقامات بهداشتی در مورد به دست آوردن ترخیص برای آن است. او نه شناسایی کشورهای دیگر است. فرانسوی سلامت رسمی جروم Salomon می گوید: فرانسه ممکن است به غیر از مردم فرانسه در پرواز آن را تلاش برای ترتیب.

— تایلند: نخست وزیر شورای نظامی چان-اوچا کشور گفت: وزارت دفاع آماده بود به تخلیه شهروندان خود از مناطق آسیب دیده در چین اما تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است دریافت مجوز از دولت چین. تایلندی وزارت امور خارجه می گوید وجود دارد 64 تایلند در ووهان و 18 در جای دیگر در هوبئی استان است.

— استرالیا: وزیر امور خارجه Marise Payne گفت دولت او است "کاوش تمام فرصت" برای کمک به تخلیه تعدادی از استرالیا گزارش در ووهان. او نمی استادانه درست شده. استرالیا ندارد کنسولی حضور در ووهان.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب