این یک احساس خوب داستان در مورد سیب زمینی. اما آن را از سمت چپ آیداهو ارتش نقش

بزرگنمایی این تصویر اعضای واقعی آیداهو سه Percenters خالی کردن سیب زمینی در این هفته به عنوان بخشی ا

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

اعضای واقعی آیداهو سه Percenters خالی کردن سیب زمینی در این هفته به عنوان بخشی از یک تلاش داوطلبانه به دور محصولات کشاورزی که unsold در آن زمان به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. فعالیت های خود را بالا بردن سوال در مورد نقش نظامیان در این بیماری همه گیر پاسخ. حسن نیت ارائه میدهد از اریک پارکر پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از اریک پارکر

سیب زمینی سادگی بود که نزدیک به یک احساس خوب داستان به عنوان شما می توانید این روز است.

یک کشاورز در روستایی آیداهو تا به حال هزاران نفر از سیب زمینی او نمی تواند فروش به دلیل همه گیر را اختلال در زنجیره تامین. بنابراین داوطلبان — از جمله یک پسر با یک کامیون کمپرسی — بريدن آنها را به نزدیکی شهرهای کوچک که در آن آنها در سمت چپ غول شمع برای ساکنان خود را کمک.

کشاورز محصول رفتن نیست به هدر خانواده رایگان مواد غذایی و الهام بخش داستان های به اشتراک گذاشته شده به طور گسترده ای حتی رسیدن Rachel Maddow این هفته در MSNBC. "در بسیاری اشتباه در جهان است که ما می توانیم ثابت نشده است, اما مردم واقعا تلاش هر روز در هر راه" Maddow گفت.

اما زوم بر روی عکس ها از آن روز و شما می توانید ببینید چه بویز-بر اساس NPR خبرنگار کرک Siegler خال: این ریشو با کامیون کمپرسی با پوشیدن یک پیراهن و نشان دادن آرم واقعی آیداهو سه Percenters.

Facebook و توییتر پست نام-بررسی برخی از داوطلبان دیگر افراد یک اسپانیایی باشگاه جوانان — اما نه سه Percenters.

چرا ؟ به دلیل دخالت خود را muddies ها روایت. فدرال, سازمان های اجرای قانون و افراط گرایی محققان شبه نظامی به عنوان بخشی از ضد دولتی افراطی و حاشیه.

این گروه رهبر اریک پارکر معروف روت تفنگ در آمریکا عوامل در طول 2014 Bunkerville بن بست در نوادا است. پس از دو فدرال محاکمه که به تصویر کشیده پارکر به عنوان یک داخلی تروریستی, دادستان نمی تواند پیروزی در محکومیت جنایت. در پایان پارکر التماس کرد گناه را به یک تخطی از قانون است. امروز او در حال اجرا برای ایالت آیداهو سنا به عنوان یک جمهوری خواه است.

"دلیل بسیاری از پوند سیب زمینی ذخیره شد ما بود عضو و کامیون کمپرسی" پارکر گفت: از طریق تلفن. "ما به دنبال نه لزوما برای یک پت در پشت, اما, شما می دانید, آن را زیبا شده است به ذکر است."

این ضعف بیش از اعتبار برای سیب زمینی افت را نشان می دهد مضطرب محل از شبه نظامیان در فعالیت های مدنی و زندگی اجتماعی به ویژه در طول coronavirus بیماری همه گیر. افراط گرایی دیده بان گروه می گویند بحران در معرض دو چهره از خود توصیف Patriot جنبش: یک روز اعضای در حال انجام gooders بعدی آنها اسلحه toting در دولت و کنگره آمریکا در نقض stay-at-home سفارشات آنها تشخیص خلاف قانون اساسی است.

"آن مشترک برای آمار و ارقام از این حرکات سعی کنید به تاخت و تاز با جامعه محلی و سازمان های خدمات مانند مواد غذایی بانک ها گفت:" اریک Ward, مدیر اجرایی کشورهای غربی مرکز یک اورگان بر اساس گروه است که نظارت بر افراط گرایی است. "هیچ کس نباید فریب خود را آشکار خیریه. هدف آنها این است که برای به دست آوردن پذیرش و گسترش ایدئولوژی خود را."

پارکر را رد کرد انتقاد است. او گفت: خدمات اجتماعی مرکزی برای خود ماموریت. برای مثال اعضای تازگی تحویل ضد عفونی کننده و ماسک برای آتش نشانان داوطلب در غربی آیداهو.

پارکر گفت که او نیز در تلاش برای ساخت یک خط لوله مستقل از منابع به طوری که دولت نمی باید به تکیه بر FEMA و دیگر آژانس های فدرال باید شیوع بیماری را بدتر کند.

در مورد سیب زمینی پارکر گفت: واقعی آیداهو سه Percenters درگیر شدم چرا که یک رهبر منطقه اتفاق افتاده در منطقه زندگی می کنند و خود را یک کامیون کمپرسی. پارکر در مورد آن نوشته شده در Facebook صفحه تنها پس از آنها باقی مانده بودند از ویروسی توییتهایی و پوشش خبری.

"چرا من فکر می کنم آنها آن را ترک کردن ؟ من نمی خواهم بگویم آن را عمدی و یا کینه جو" پارکر گفت. "من فکر می کنم آنها فقط ترس از واکنش. من آن را دریافت کند."

اما پارکر گفت که او هنوز هم شگفتی: "آیا Rachel Maddow باید آن را اجرا کنید اگر او می دانست که ما درگیر بودند؟"

کرک Siegler کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب