اسرائیل, حزب الله, تجارت آتش فرار در سراسر لبنان

اورشلیم - نیروهای اسرائیلی روز دوشنبه در تبادل آتش با شبه نظامیان حزب الله در طول فرار اسرائیل-لبنان مرزی به ع

توسط MINERALNEWS در 6 مرداد 1399

اورشلیم - نیروهای اسرائیلی روز دوشنبه در تبادل آتش با شبه نظامیان حزب الله در طول فرار اسرائیل-لبنان مرزی به عنوان شهروندان اسرائیلی ساکن در منطقه دستور داده شد به باقی می ماند در داخل خانه در میان سنگین ترین جنگ بین دشمنان تلخ در نزدیک به یک سال است.

جنگ رخ داده در منطقه شناخته شده به عنوان Chebaa مزارع که دستگیر شد توسط اسرائیل در سال 1967 خاورمیانه جنگ و ادعا لبنان. ساکنان جنوب لبنان و در نزدیکی مرز گزارش داد اسرائیلی بمباران شد و در ادامه برای بیش از یک ساعت.

مبارزه آمد که اسرائیل در اوج هشدار برای یک حمله احتمالی با حزب الله پس از حمله هوائی اسرائیل در سوریه کشته شدن یک شبه نظامی حزب الله هفته گذشته است.

سخنگوی ارتش اسرائیل سرهنگ سرهنگ جاناتان Conricus گفت: نظامی بود "قادر به موفقیت خنثی کردن تلاش برای نفوذ به اسرائیل" توسط یک گروه از شبه نظامیان مسلح.

"ما می دانیم که برخی از آنها مسلح بودند و آنها که با عبور از خط آبی به اسرائیل" Conricus خبرنگاران با اشاره به خط تبيين اسرائیل در مرز با لبنان است.

Conricus گفت: نیروهای آتش گشودند در این شبه نظامیان پس از آنها وارد خاک اسرائیل و افراد مسلح آتش بازگشت. Conricus گفت: بدون نیروهای اسرائیلی زخمی شدند در بورس, اما نمی تواند اظهار نظر در مورد وضعیت این شبه نظامیان که از صحنه فرار کرد.

اسرائیل و حزب الله در مبارزه به یک بن بست در یک ماه جنگ در لبنان در سال 2006. اسرائیل انجام داده است ده ها تن از حملات هوایی در سوریه در سال های اخیر با هدف قرار دادن آنچه در آن می گوید به ایران و محموله های سلاح برای حزب الله در لبنان.

هیچ فوری بیانیه حزب الله.

U. N. نیروی حافظ صلح در لبنان شناخته شده به عنوان UNFIL گفت که فرمانده نیروهای مسلح ، ژنرال Stefano Del Col بود در تماس با هر دو طرف به ارزیابی وضعیت و کاهش تنش است.

"او خواستار حداکثر خویشتنداری" از نیروهای موقت سازمان ملل در بیانیه ای گفت:.

صحبت کردن در مجلس بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت: دولت از نزدیک دنبال تحولات در شمال.

"ارتش آماده است برای هر سناریو" او گفت:. "ما در تمام عرصه ها برای دفاع اسرائیل — نزدیک به مرزهای ما دور از مرزهای ما."

نتانیاهو و وزیر دفاع Benny Gantz برش های کوتاه جلسات در مجلس برای دیدار با فرماندهان نظامی در ستاد ارتش در تل آویو.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

____

آسوشیتد پرس نویسنده باسم Mroue کمک به این گزارش از بیروت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن