مغلوب ساختن پیشی جستن دستیاران تضعیف Fauci به عنوان او صحبت می کند تا در ویروس نگرانی

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مشاوران تضعیف این کشور بالا بیماری های عفونی, متخصص, Dr.

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مشاوران تضعیف این کشور بالا بیماری های عفونی, متخصص, Dr. Anthony Fauci, در طول تعطیلات آخر هفته به صورت ناشناس ارائه اطلاعات به رسانه های خبری در مورد اظهارات وی تا به حال ساخته شده در اوایل شیوع کروناویروس که آنها گفته شد نادرست است.

این حرکت برای درمان Fauci که رهبری موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی برای چندین دهه به عنوان اگر او بودند متخاصم سیاسی رقیب آمد و به عنوان او رشد کرده است به طور فزاینده ای آوازی در نگرانی های خود را در مورد ملی افزایش coronavirus موارد و همچنین عدم دسترسی به ناروا بیش از چند هفته گذشته. از آن شده است به همراه اندازه گیری بیشتر انتقاد از مقامات دولت از جمله رئیس جمهور.

و این آمد و تنها چند روز پس از کاخ سفید به نام مدرسه بازگشایی دستورالعمل های منتشر شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری بیش از حد محدود کننده بخشی از یک الگوی دولت در تلاش برای به حاشیه توصیه هایی است که می تواند سرعت بازگشایی اقتصاد است که تهمت انداز به عنوان حیاتی به خود آور دوباره انتخابات تلاش کنند.

دستیاران به ناروا برای اولین بار منتشر شد, واشنگتن پست, آنچه در این مقاله به نام "فهرستی طولانی" از اظهارات که Fauci ساخته شده بود در مورد این ویروس زمانی که آن را در مراحل اولیه آن. که در لیست برجسته چند نظر از Fauci که کاخ سفید و مشاوران و تا به حال بخش خصوصی در مورد شکایت برای ماه, از جمله یکی در ماه فوریه که او در آن به حداقل برسد شانس بدون علامت و گفت: مردم نیاز به ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی خود را.

یک مقام رسمی گفت: نوشته است که چند تن از دیگر مقامات نگران بودند در مورد چگونه اغلب Fauci شده بود اشتباه است.

برای مثال مقامات کاخ سفید با اشاره به بیانیه Fauci در یک Feb. 29 مصاحبه که "در این لحظه وجود دارد بدون نیاز به تغییر هر چیزی که شما در حال انجام در یک روز به صورت روز." اما آنها حذف یک هشدار او تحویل داده و پس از راست.

"در حال حاضر خطر است هنوز هم کم است اما این تغییر می تواند او گفت:" در این مصاحبه انجام شده توسط NBC News. "هنگامی که شما شروع به دیدن جامعه گسترش این می تواند تغییر کند و شما را مجبور به تبدیل شدن به خیلی بیشتر متمایل به انجام کارهایی است که شما را محافظت از گسترش است."

در همان مصاحبه Fauci همچنین هشدار داد که coronavirus می تواند تبدیل به "عمده شیوع."

لیست اظهارات گذاشته در سبک یک کمپین مخالفت پژوهش سند بعدها منتشر شد به چند رسانه های خبری. این یک حرکت فوق العاده برای کاخ سفید برای ارائه به سازمان های خبری با چنین یک سند در مورد سلامت رسمی که با این نسخهها کار برای دولت و حفظ سطح بالایی از اعتماد عمومی است.

Fauci کاهش یافته است به نظر. یک مقام کاخ سفید صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن اصرار داشت که دولت بود و نه تلاش برای بی اعتبار ساختن Fauci که در آن اذعان کرد این است که یک متخصص بلکه یادآوری اعضای عمومی خود را ضبط و آن را باید با گوش دادن به طیف وسیعی از پزشکان.

یک نظرسنجی انجام شده برای نیویورک تایمز توسط سینا کالج ماه گذشته نشان داد که 67 درصد از آمریکایی ها اعتماد Fauci هنگامی که آن را به ویروس; تنها 26 درصد مورد اعتماد رئیس جمهور است.

با ایالات متحده پیشرو در جهان توسط یک حاشیه بزرگ در هر دو مورد و مرگ و میر Fauci رشد کرده بیشتر به تازگی در مصاحبه با نگرانی های خود را در مورد این ویروس حتی به عنوان برگ برنده در تلاش است تا با فشار به صورت متحده برای بازگشایی سریعتر و تهدید کرده است که خودداری فدرال پول از مدارس اگر آنها نمی بازگشایی در پاییز.

در مصاحبه اخیر خود در یک پادکست با FiveThirtyEight.com, Fauci گفت که چند متحده تا به حال این ویروس را تحت کنترل اما که "به عنوان یک کشور هنگامی که شما مقایسه ما را به کشورهای دیگر فکر نمی کنم شما می توانید می گویند که ما در حال انجام بزرگ. منظورم این است که ما درست نیست."

در مقابل تهمت است و سعی کردم به بازی کردن تهدید تقریبا بدون وقفه در حالی که ادعاهای دروغین در مورد چگونه به سرعت و به طور موثر خود دولت به آن پاسخ دادند.

مقامات کاخ سفید نمی خواهد صحبت می کنند برای ضبط. اما یک مقام ارشد دولت گفت: در این سند ارائه شده در این پست در نظر گرفته شده بود را به عقب براند در هر باور است که دولت غفلت بود اگر آن را همیشه پایبند به Fauci کلمات. این مقام استدلال کرد که افرادی که دوست نداشتند مغلوب ساختن پیشی جستن در خارج از دولت داده بود و آستین ، ارزش به Fauci صدای.

و در یک خانه که در آن تقریبا همه چیز تحت درمان در نظر چگونه آن را مربوط به مغلوب ساختن پیشی جستن کارکنان ناکامی با Fauci را بالا اجرا برای ماه می باشد.

مغلوب ساختن پیشی جستن به تازگی گفته فاکس نیوز که Fauci شده بود غلط در مورد بسیاری از جنبه های این بیماری همه گیر. Fauci "است اما او ساخته شده بسیاری از اشتباهات" رئیس جمهور گفت:.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

با وجود ادعای اولیه در مبارزه با این ویروس این است که آنها لذت می برد هر یک از دیگر شرکت مغلوب ساختن پیشی جستن شده است بی اعتنا از Fauci در خصوصی به گفته مقامات کاخ سفید گرفتن توجه داشته باشید از مقدار زمان صرف کرده و در تلویزیون و از زمانی که دکتر در تضاد او در جلسات مطبوعاتی. مغلوب ساختن پیشی جستن شروع به رشد نا امید با Fauci زمانی که او ابراز نگرانی در مورد اثر استفاده از هیدروکسی کلروکین یک مالاریا دارو برای درمان افرادی که تا به حال coronavirus. مغلوب ساختن پیشی جستن است ادامه داد: برای تبلیغ در حمایت از این دارو حتی پس از غذا و دارو انصراف اضطراری مجوز اجازه می دهد آن را برای استفاده در coronavirus موارد است.

رئیس جمهور مشاوران تکرار شده و گاهی اوقات تقویت مغلوب ساختن پیشی جستن ناکامی.

"دکتر Fauci نیست 100 درصد راست و او نیز لزوما — و او اذعان می کند که — باید تمام منافع ملی در ذهن" دریاسالار برت P. Giroir دستیار بهداشت و خدمات انسانی, منشی, در مصاحبه ای گفت: پخش یکشنبه در ان بی سی در برنامه "دیدار با مطبوعات است." "او به نظر می رسد در آن از بسیار باریک بهداشت عمومی از نقطه نظر."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن