معرفی محل جدید خود را به نگه دارید تا با کالیفرنیا مسکن و بی خانمانی بحران

لس آنجلس تایمز در ادامه تعهد خود را به پوشش دولت بی خانمانی و مسکن مقرون به صرفه بحران با یک بخش جدید در latim

توسط MINERALNEWS در 15 بهمن 1398

لس آنجلس تایمز در ادامه تعهد خود را به پوشش دولت بی خانمانی و مسکن مقرون به صرفه بحران با یک بخش جدید در latimes.com که گرد هم خواهد آورد ما بهترین پوشش است.

این بخش که امروز راه اندازی خواهد شد به عنوان یک منبع برای خوانندگان با داستان بررسی علل بی خانمانی و تلاش های مقامات منتخب به ساخت و ساز مسکن و ساقه جزر و مد از مردم جریان به خیابان. وجود خواهد داشت به نظر ستون ها و همچنین عکس ها و ویدئوها, کاوش واقعیت بودن بی خانمان و زندگی در نزدیکی encampments. و برای کمک به ما شکل پوشش خوانندگان خواهد بود قادر به استفاده از بخش جدید به سوال بپرسید.

با بیش از 150 ، 000 کالیفرنیا -- در حدود یک سوم از آنها در لس آنجلس — در حال حاضر زندگی بدون دائمی سقف بیش از سر خود را در برابر متعهد به هل دادن مرزهای آنچه که سازمان های خبری انجام دهد. ما می دانیم که حفر به علل و راه حل های بالقوه است مهم تر از همیشه.

از این رو هفته گذشته ما نیز راه اندازی شد و ما برای اولین بار در یک سری جدید از ویژوال داستان در بی خانمانی و بحران مسکن. این یکی در گزاره HHH, the $1.2 میلیارد دلار اوراق قرضه اندازه گیری است که رای دهندگان در شهر L. A. مصوب در سال 2016 به ساخت مسکن برای افراد بی خانمان. تا کنون تنها یکی از آن پروژه های مسکن باز کرده است. ما کشف چگونه است که اتفاق افتاده است.

تبلیغات

خوانندگان را ببینید بسیاری از جمله بصری داستان این سال به عنوان بار تلاش می کند برای باز کردن چرا بی خانمانی با همه موارد همچنان به رشد; به ارزیابی آنچه اقدامات منتخب و منصوب مقامات در تمام سطوح دولت گرفته اند و گرفته اند و نه به حل و فصل بحران; و به آمده تا با راه حل های بالقوه.

به عنوان بی خانمانی رانده شده توسط یک کمبود مسکن در ادامه به آشکار شدن در خیابان های لس آنجلس و بقیه کالیفرنیا ما reimagining نقش ما در زمان. این اولین گام است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب