اینتل سهام فرو به عنوان کار بر روی کامپیوتر جدید تراشه bogs پایین

SAN RAMON, کالیفرنیا. - اینتل در حال سقوط بیشتر پشت در مسابقه برای ساخت سریع تر و قدرتمند تر تراشه های کامپیوت

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399

SAN RAMON, کالیفرنیا. - اینتل در حال سقوط بیشتر پشت در مسابقه برای ساخت سریع تر و قدرتمند تر تراشه های کامپیوتری یک مشکل آزار دهنده است که ممکن است نیروی دره سیلیکون پیشگام به دنبال کمک از دیگر تولید کنندگان آن را به عنوان تصدیق به عقب در تکنولوژیکی مسابقه تسلیحاتی.

این عاقلانه اخبار ظهور در اواخر روز پنجشنبه که اینتل فاش کرد که وجود خواهد داشت یک شش ماه تا یک سال تاخیر در توسعه آن از یک نسل بعدی تراشه-روند ساخت در حال حاضر در حال استفاده توسط یک عمده تایوان تامین کننده TSMC.

غیر منتظره مانع به معنی اینتل 7-نانو تکنولوژی پردازش نمی خواهد آماده شود تا پایان سال 2022 و یا اوایل سال 2023 افزایش این احتمال که دیگر تراشه سازان خواهد شد و در حال حاضر گرفته شده کبیسه دیگر جلوتر است.

اینتل سهام سقوط نزدیک به 16 درصد در روز جمعه بعد از ظهر تجارت به عنوان سرمایه گذاران تنظیم به تغییرات ساختاری که باید تبدیل اینتل از یک پیشگامی برای laggard در منطقه ای از تکنولوژی است که آن را تحت سلطه برای چند دهه. شیب دار رها محو $41 میلیارد دلار ثروت سهامداران و کشیده پایین میانگین صنعتی داو جونز در بازار فشار سنج متشکل از اینتل و 29 سایر bellwether شرکت..

چندی پیش, شهرستان سانتا کلارا, کالیفرنیا, شرکت بود که تا کنون پیش از بسته که آن را غیر قابل تصور بود که آن را ممکن است تا کنون مزرعه برخی از تولید خود را به شرکت های دیگر. که دیگر مورد.

"غیر قابل تصور نیست که ممکن است دور زمانی که اینتل مجبور به اذعان کرد که شکاف رو به رشد بین آن و TSMC کمپ غیر قابل عبور است شکاف و برون سپاری بخش های کلیدی از آن تولید/تکنولوژی فرآیند" BMO Capital Markets تحلیلگر Ambrish Srivastava نوشت: در یک پژوهش توجه داشته باشید.

TSMC سهام رسید نزدیک به 11% جمعه, نشانه آن است که وال استریت انتظار آن نسل بعدی تراشه به یک مزیت رقابتی روشن در حال حاضر که اینتل است که تا کنون در آن کار می کنند.

تغییر چشمگیر در اقبال آخرین جانشینی comedowns برای اینتل است که در تلاش برای انطباق با تغییر از کامپیوترهای شخصی به دستگاه های تلفن همراه از اپل منتشر شد بازی خود را تغییر آی فون 13 سال پیش. اگر چه این شرکت باقی مانده است سود آور دوران اوج خود را در طول PC دوران طولانی پیش.

در حالی که کلی بازار سهام نگه داشته است نوردی اینتل سهام خود را ضربه اوج $75.81 تقریبا 20 سال پیش. پس از روز جمعه فروش سهام ماند در حدود $50.

اینتل رنج می برد یکی دیگر از ضربه ماه گذشته زمانی که اپل اعلام کرد که به زودی آغاز خواهد شد با تکیه بر آن خود چیپس به قدرت رایانه های مکینتاش به جای اینتل.

اگر چه او گفت که شرکت "خوشحال" با تاخیر در آن نسل بعدی تراشه های اینتل مدیر عامل شرکت رابرت نوسان به دنبال اطمینان تحلیلگران در طول پنج شنبه در کنفرانس تماس بگیرید.

"بدیهی است که در این سال شده است فوق العاده چالش برانگیز سال در چند جبهه اما در همان زمان ما انتظار داریم تا سال 2020 به بهترین سال در تاریخ شرکت ما" سوان گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب