هند مجموعه رکورد جدید برای آن روزانه Coronavirus تعداد

بزرگنمایی این تصویر هند سربازان انجام بدن یک افسر شبه نظامی که درگذشت COVID-19 به کوره های جسد سوزی

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

هند سربازان انجام بدن یک افسر شبه نظامی که درگذشت COVID-19 به کوره های جسد سوزی در سرینگر هند-کنترل کشمیر در روز سه شنبه. هند سومین رتبه کشور در تعدادی از عفونت های گزارش شده. Dar یاسین/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Dar یاسین/AP

با 32,695 جدید کروناویروس موارد هند را شکست و رکورد خود را روز شنبه برای ویروس' بزرگترین روزانه سنبله.

هند تنظیم شده و از جمله سوابق تقریبا روزانه است. تنها ایالات متحده و برزیل تا به حال عفونت بیشتر.

در اواخر ماه مارس هند تحمیل شده یکی از اولین دقیقترین coronavirus مستندات در حالی که آن caseload بود که هنوز هم کم است. اما در اوایل ماه گذشته آن کاسته کسانی که محدودیت به دلیل آسیب به آنها باعث به اقتصاد است.

حکومت و محدودیت هایی در جنبش چپ بود حداقل 100 میلیون نفر از کار. در میان سخت ترین ضربه شد کارگران مهاجر که رشته در مراکز شهری و یا مناطق صنعتی دور از خانواده خود در هنگام حمل و نقل عمومی تعطیل. چند تن از آنها به مرگ گرسنگی در کنار جاده در تلاش برای پیاده روی صدها مایل از خانه به روستاهای خود.

در حال حاضر این ویروس صعودی و فردی متحده و شهرستانها هستند re-اعمال محدودیت.

آخرین گوا غربی کشور ساحلی معروف برای برگشت و استراحتگاه های ساحلی. این اعمال سه روز مستند و شب حکومت نظامی آغاز پنج شنبه شب – فقط دو هفته پس از دولت بازگشایی شد برای گردشگران است.

حدود یک دوجین دیگر از کشورهای هند در حال انجام همان. ایالت شرقی بیهار شروع یک هفته دو مستند پنج شنبه. بیهار یکی از فقیرترین نقاط هند با جمعیت 128 میلیون و شکننده غیرمنتظره نظام سلامت است. دولت گزارش شده است بیش از 1000 نفر در روز با وجود بسیار محدود تست ظرفیت.

هند در مجموع caseload است که نزدیک به یک میلیون نفر است. وزارت بهداشت گزارش 606 اضافی میر پنج شنبه در مجموع از 24,915 مرگ و میر از این بیماری همه گیر آغاز شد.

اعداد حقیقی, اما می تواند به مراتب بالاتر است. تست محدود شده است و در سراسر کشور. در نقاط مانند بمبئی تجویز پزشک نیاز بود برای دریافت یک آزمون تا آخرین هفته



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب