کارگران را به کار sleuths برای ردیابی ویروس موارد

نیویورک - جانا Jumpp صرف هشت ساعت در روز به روز رسانی یک صفحه گسترده — و نه برای کار بلکه اخیر سرگرمی: figurin

توسط MINERALNEWS در 29 تیر 1399

نیویورک - جانا Jumpp صرف هشت ساعت در روز به روز رسانی یک صفحه گسترده — و نه برای کار بلکه اخیر سرگرمی: figuring چگونه بسیاری از آمازون 400,000 انبار کارگران کاهش یافته است بیمار با کوروناویروس.

آمازون نمی دهد بنابراین Jumpp آهنگ های آن را در خود و آنچه که او می یابد با دیگران است. او متکی آمازون کارکنان در بیش از 250 امکانات که تماس های متنی و یا ارسال Facebook messages با موارد ممکن است. او می پرسد برای اثبات مثل پیام یا پست های صوتی از آمازون و تلاش می کند تا مطمئن شوید که او به حساب نمی کند همان مورد دو بار.

آن وقت گیر اما Jumpp می گوید کارگران باید بدانند اگر شیوع و چقدر خطرناک است به سر کار.

"آمازون در حال رفتن به آن را انجام دهد پس از آن به ما می گوید:" Jumpp, 58 که از دست رفته کار خود را در ماه جولای در آمازون انبار در Jeffersonville, ایندیانا پس از او رفت و در را برای ترس از ابتلا به کروناویروس و فرار از پرداخت ،

شرکت های بزرگ در حال نگه داشتن کارکنان خود را در تاریکی در چقدر شایع ویروس خود را در انبارها و فروشگاه ها و بسته بندی گوشت می آمد گیاهان. که سمت چپ است به کارگران مانند Jumpp برای تبدیل شدن به تازه sleuths در اوقات فراغت خود. اتحادیه ها و گروه های مدافع گرفته اند تا علت بیش از حد ایجاد لیست ها و یا ساختمان نقشه آنلاین از فروشگاه که در آن کارگران می توانند خود گزارش موارد آنها در مورد.

این شماره ها اطلاع عموم توسط کارگری و گروه و مورد استفاده قرار گیرد برای سازماندهی کارگر تظاهرات. اما عمدتا به دلیل جمع آوری آنها است به طوری که کارگران می تواند تصمیم گیری در مورد سلامت خود را.

هیچ نامهای را شامل می شوند و کسانی که پیگیری می گویند تعداد آنها به احتمال زیاد منعکس مراتب کمتر از موارد از وجود دارد در واقع هستند. شرکت ها به طور معمول به اطلاع کارکنان اگر آنها ممکن است در معرض ویروس توسط یک همکار اما منتقدان ادعا می کنند که آنها نمی خواهد نشان می دهد در مجموع به دلیل آن می تواند روح کارگران و خاموش کردن مشتریان.

مارک پرونه رئیس جمهور ایالات مواد غذایی و تجاری بین المللی کارگران, اتحادیه اروپا, که نشان دهنده, مواد غذایی و بسته بندی گوشت می آمد کارگران و نام آن را "خیره کننده" که در این چند ماه به این بیماری همه گیر "برخی از بزرگترین شرکت ها هنوز حاضر به انتشار این اطلاعات است."

شرکت هیچ تعهد حقوقی به عموم نشان می دهد که چگونه بسیاری از کارگران قراردادی این ویروس و چند انجام این کار هستند.

کارفرمایان را مجبور به ارائه یک محیط کاری امن است که بدان معنی است که آنها باید هشدار کارکنان اگر آنها ممکن است در معرض ویروس بدون افشای نام این فرد که تست مثبت با توجه به دستورالعمل از ایمنی و بهداشت شغلی مدیریت آژانس فدرال که اجرا ایمنی محل کار. آنها همچنین موظف به پیگیری COVID-19 عفونت قرارداد و باید گزارش به OSHA در صورت وجود بستری شدن در بیمارستان یا مرگ مربوط به این بیماری است.

شرکت نمی تواند "آگاهانه نادیده گرفت" احتمال این که کارگران خود را در حال گرفتن بیمار در شغل خود و نگه داشتن آن اطلاعات را از دولت می گوید: هارون Holt, استخدام وکیل در Cozen اوکانر.

"به طور کلی در تجربه من مشتریان من صحبت کردن در حال انجام بهترین خود را, اما آن را ناقص تصویر," او می گوید.

در صورت عدم وجود شفافیت کامل این UFCW خواسته است محلی اتحادیه های کارگری برای حفظ سابقه ای از اعضا که بدست بیمار و یا مرده است. با توجه به تعداد آن بیش از 25000 نفر آلوده شده اند و یا در معرض این ویروس در سوپر مارکت ها و بسته بندی گوشت می آمد گیاهان; حدود 150 فوت کرده اند.

آمریکا برای احترام یک کار گروهی ناشناس جمع آوری گزارش از خارج و آمازون کارگران از طریق یک وب سایت جدید. تا کنون آنها با دریافت گزارش از بیش از 800 مورد در خارج و بیش از 1,760 در آمازون انبارها هر چند این گروه تنها قادر به به طور مستقل تایید کسری از این موارد است.

"این واقعا در مورد خارج کارکنان پله در جایی که مدیران در حال شکست می گوید:" ایران برای احترام عضو چاق, موری, که با این نسخهها کار در خارج در لورل مریلند.

Walmart گفت که آن COVID-19 مورد آهنگ با بقیه کشور اما توضیح نداد که چرا آن را ارائه نمی شماره. آن اشاره کرد که آن را به طور موقت بسته برخی از فروشگاه ها برای انجام آزمایش و همچنین برای تمیز کردن اضافی و بهداشتی.

در مواجهه با فشار برخی از شرکت ها در حال ارائه یک نگاه اجمالی به تعداد آنها. تایسون غذاهای گوشت پردازش شرکت است که تا به حال چندین شیوع بیماری و شکایت شده توسط خانواده سه کارگر که پس از ابتلا به کروناویروس در یک آیووا, گوشت, گیاه, است, تست کارگران در برخی از گیاهان خود را و انتشار نتایج در وب سایت خود را. این شرکت می گوید: حدود یک سوم از نیروی کار خود را و یا در حدود 40,000 نفر آزمایش شده است.

شرکت های دیگر حفظ اعداد حتی زمانی که فشار توسط سیاستمداران و یا مقامات دولتی. زمانی که دموکرات سناتور الیزابت وارن و Cory Booker خواسته گوشت پردازنده Smithfield به انتشار تعدادی از کارگران که بیمار افتاده اند این شرکت پاسخ داد در ماه ژوئن نامه: "کارکنان هرگز نباید به کاهش تعداد; حتی یک دست دادن زخم قلب ما."

در ماه مه به طور کلی وکیل از یک دوجین متحده خواسته آمازون برای یک دولت توسط دولت تفکیک COVID-19 موارد و مرگ و میر در آن انبارها و آن تمام مواد غذایی, فروشگاه های مواد غذایی. آمازون را ارائه نمی دهد در این شماره با توجه به ماساچوست دادستانی کل و نیست توضیح دهد که چرا زمانی که خواسته توسط آسوشیتد پرس. اما در یک ممکن است در مصاحبه با "60 دقیقه" آمازون اجرایی دیوید کلارک گفت که مورد بالغ هستند نه "به خصوص مفید عدد است."

Jumpp برای اولین بار شروع به ردیابی COVID-19 بیماری در ماه مارس در مورد موارد رشد و سلامت خود. هنگامی که او در زمان ردیابی پروژه او در مورد پنج مورد جدید در روز. اما پس از آن به سرعت افزایش یافت و به 20.

آمازون به اطلاع کارگران از طریق پیام های متنی و یا رباتیک تماس اگر شده است وجود دارد یک کروناویروس در مورد محل سکونت خود را. در ابتدا این شرکت با ارائه اعداد اما در حال حاضر تنها می گویند اگر شده است وجود دارد یک "اضافی مورد است." Jumpp می شمارد که به عنوان یکی. اگر آمازون می گوید وجود داشته است "سایر موارد" او می شمارد که به عنوان دو یک سیستم ناقص است که به احتمال زیاد منجر به یک undercount. با توجه به Jumpp شمارش وجود داشته است بیش از 1600 نفر در آمازون انبار. حداقل یکی دیگر کارگر شمارش 1,500 موارد است.

با الهام از انبار کارگران کتی Doan آغاز شده و پیگیری موارد در آمازون متعلق به کل مواد غذایی در ماه آوریل جستجو ق توییتر و اخبار, مقالات, وقتی که او نیست, جوراب ساق بلند قفسه در کل مواد غذایی در Testin کالیفرنیا. برخی از کارگران فرستاده راهنمایی از طریق برنامه پیام رسانی تلگرام.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در اواخر ماه مه Doan اخراج شد از تمام مواد غذایی است. او گفت: آن بود که او سمت چپ کار برای 45 دقیقه برای یک حمله وحشت اما او فکر می کند او outspokenness نقش داشته است. تمام مواد غذایی می گوید: ترک پست خود بود و تنها دلیل برای او شلیک.

حتی اگر او نمی کنه که 25 ساله روزنامه نگاری دانشجویی است که هنوز هم پیگیری موارد در تمام مواد غذایی که او می گوید پیشی گرفته اند 630.

"من گزارش چیزی است که نیاز به قرار داده می شود وجود دارد," او می گوید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب