هورمون Blocker برچسب شوک: بچه ها هزینه های مواد مخدر 8 برابر بیشتر از یکی برای بزرگسالان

بزرگنمایی این تصویر مواد مخدر در ایمپلنت تجویز شد برای فعال 8-ساله مبتلا مرکزی بلوغ زودرس. قیمت یک گ

توسط MINERALNEWS در 5 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

مواد مخدر در ایمپلنت تجویز شد برای فعال 8-ساله مبتلا مرکزی بلوغ زودرس. قیمت یک گزینه بود که هزاران دلار کمتر از دیگر. Kristina بارکر برای KHN پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kristina بارکر برای KHN

Sudeep Taksali یک جراح ارتوپدی شد نگران است که 8 سال در حال حاضر رشد بلندتر از او 12 ساله پسر. و گاهی اوقات او تا به حال یک نگرش است که به نظر می رسید بیشتر اتصالات برای یک نوجوان بیش از حد. چیزی به نظر می رسید اشتباه است.

Taksali و همسرش, سارا متوجه شد دختر خود را به حال رشد 7 اینچ در دو سال و او در نشان دادن نشانه هایی از بلوغ است. آنها در زمان او به دکتر که مراجعه کننده به غدد اطفال برای کار کردن است.

سرانجام دختر خود تشخیص داده شد با مرکزی بلوغ زودرس. این یک بیماری نادر است که بدان معنی است که او می تواند از طریق رشد جنسی, سال زودتر از همسالان خود و احتمال توقف رشد غیر طبیعی در اوایل بیش از حد.

Taksali و همسرش به تصویب رسید دختر از هند دو سال پیش و به طور کلی او این است که تنظیم خوبی در جامعه خود را فقط در خارج از پورتلند سنگ.

به اشتراک گذاری خود را صورتحساب های پزشکی داستان

آیا شما یک لایحه پزشکی شما می خواهم ما را به بررسی? شما می توانید به ما بگویید که در مورد آن و ارسال آن را در اینجا.

او یک روشن خواننده مشتاق است که دوست دارد به انجام تمرین kettlebell با پدر و دختر با مادر او. هنوز هم او منتقل شده است در سراسر جهان و آموخته یک زبان جدید است. و اشاره او یک کودک از رنگ در آنها بیشتر سفید جامعه فقط در خارج از پورتلند.

"داشتن یک چیز بیشتر برای مقابله با ... جایی که ممکن است وجود دارد شاید برخی از منفی توجه به تغییر بدن" Taksali می گوید. "که یکی از نگرانی های بزرگ."

در مشاوره از دختر خود پزشکان Taksalis تصمیم به قرار دادن او در اوایل بلوغ در خود نگه دارد. توصیه می شود درمان یک محصول معمولا شناخته شده به عنوان یک هورمون blocker. کاشته شده در زیر پوست بازوی او را منتشر کمی از مواد مخدر هر روز را افزایش می دهد که بدن تولید برخی از هورمون ها در حالی که دیگران کاهش می یابد. نتیجه این است که کودک را از پیشرفت به سوی بزرگسالی کاهش می یابد.

پزشکان به آنها گفته بودند دو تقریبا یکسان مواد مخدر در ایمپلنت — هر یک حاوی 50 میلی گرم histrelin استات ساخته شده توسط همان شرکت اندو داروسازی آمریکایی داروسازی مستقر در ایرلند. اما یکی بود بطور قابل توجهی ارزان تر است.

Taksali می خواست دختر خود را به کمتر از گران قیمت اما خود را بیمه گر گفت: پوشش تنها گزینه گران تر است. استعفا داد و او پرسید: این بیمارستان چه مقدار از آن را هزینه برای داروهای گران قیمت و او امیدوار به جلوگیری از.

سپس برآورد لایحه آمد.

بیمار: Sudeep Taksali دختر 8 که NPR نامگذاری برای محافظت از او پزشکی و حفظ حریم خصوصی. او توسط بیمه شده از طریق پدرش بالا معافیت UnitedHealthcare طرح است.

در مجموع برآورد بیل: این بیمارستان گفت: Taksali که بیمه گر نمی جلد نسخه ارزان تر از مواد مخدر Vantas. او صرف ساعت تلاش برای بدست آوردن یک برآورد لایحه قبل از لانه گزینی. Supprelin LA خواهد در اطراف هزینه $95,000 به علاوه هزینه لانه گزینی بیمارستان گروه حسابداری به او گفت. خود را تحت برنامه درمانی او تا به $5,000 معافیت و 20 درصد بیمه اتکایی به طوری که او نگران بود چقدر ممکن است او مدیون است.

ارائه دهنده خدمات: OHSU بیمارستان در پرتلند سنگ., بخشی از اورگان بهداشت و دانشگاه علوم.

روش پزشکی: کاشت مواد مخدر تحویل دستگاه حاوی 50 میلی گرم histrelin استات به دفع اوایل دوران بلوغ است.

چه می دهد: Supprelin لا تایید شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا در سال 2007 مرکزی بلوغ زودرس و دارای یک لیست قیمت از $37,300. Vantas تایید شده توسط FDA در سال 2004 برای اواخر مرحله سرطان پروستات و دارای یک لیست قیمت از $4,400. پزشکان مجاز به تجویز دارو برای درمان که نه تایید شده توسط FDA چیزی به نام خارج از برچسب استفاده کنید.

تفاوت اصلی بین دو دارو است که Supprelin لا منتشر 65 میکروگرم این دارو یک روز و Vantas انتشار 50 میکروگرم در روز است. هر ایمپلنت طول می کشد حدود یک سال است.

15 ميکروگرم کاهش در دوز روزانه با Vantas کمتر از وزن یک مژه و پزشکان توصیه می شود که درمان گفت: آن را ندارد بالینی تفاوت برای کودکان مبتلا مرکزی بلوغ زودرس.

این قیمت بسیار بالاتر برای نسخه کودکان از مواد مخدر رنده شده را روی Taksali که عمل جراحی است که در سالم سنگ. "از پدر و مادر نظر به عنوان یک پزشک به عنوان یک مصرف کننده این احساس سوء استفاده," او می گوید.

"وجود دارد مرتب از شکار بر پدر و مادر کسی که این حس آسیب پذیری است که هر چیزی را در درون خود وسیله ای برای کمک به کودکان خود را و کسی که قربانی را برای خود یا خانواده خود را برای فرزندان خود را جسمی خوبی بودن."

بزرگنمایی این تصویر

Sudeep Taksali یک جراح ارتوپدی در بر داشت آن را خسته کننده برای دریافت پاسخ در مورد قیمت گذاری و پوشش از بیمه UnitedHealthcare قبل از اینکه دختر خود روش. Kristina بارکر برای KHN پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kristina بارکر برای KHN

چرا FDA اصل تصویب و همان مواد مخدر دو بار ؟ FDA سخنگوی Brittney منچستر گفت: با ایمیل "به طور کلی آن است که حامی تصمیم." ضامن است, داروسازی, اندو.

در واقع دیگر داروسازان به دنبال تصویب یک ترکیب شیمیایی به عنوان دو داروهای مختلف. برای مثال Pfizer باعث می شود دو نسخه از سیلدنافیل سیترات: ویاگرا برای اختلال نعوظ و Revatio برای ريوی خون فشار خون بالا.

زمانی که ما خواسته اندو داروسازی چرا Supprelin لا و Vantas تا به حال چنین قیمت های مختلف برچسب های این شرکت گفت: ایمپلنت نیست یکسان و درمان شرایط بسیار متفاوت است. آن را نمی, پاسخ به سوال در مورد اینکه چرا این بدان معنی است که قیمت ها باید متفاوت باشد و این که آیا آن را به نحوی گران تر برای ساخت یک از دیگر.

قطعنامه:

Taksali صرف بیش از یک ماه تلاش برای مطمئن شوید که دختر خود را می تواند با استفاده از ارزان به مواد مخدر و در نهایت هفته دختر خود را برنامه ریزی شده بود به روش آن تصویب شد. بیمارستان ارائه درخواست دوباره و UnitedHealthcare گفت: این امر آن را پوشش میدهد.

"ما پوشش سیاست های همسو با مقررات FDA و Vantas است و نه مورد تایید FDA برای درمان مرکزی بلوغ زودرس گفت:" UnitedHealthcare سخنگوی تریسی Lempner یک ایمیل به در. "در این مورد خاص زمانی که ارائه دهنده ابراز نگرانی بیش از هزینه Supprelin لا ما با آنها کار می کرد به اجازه می دهد برای پوشش Vantas."

Taksali دختر رو Vantas ایمپلنت در اواخر ماه ژانویه است.

زمانی که او یک شکست از اتهامات پس از آن ذکر شده $608 برای لانه گزینی و $12,598.47 برای Vantas — حدود سه برابر آن در لیست قیمت.

"قیمت نشان داده شده در یک بیمار بیانیه اغلب منعکس نمی کند چه OHSU و یا هر گونه دیگر بیمارستان پرداخت شده است برای ارائه مراقبت های پزشکی و در بسیاری از موارد آن را منعکس نمی کند مقدار بیمار خواهد مسئول پرداخت" گفت: OHSU سخنگوی تریسی براولی.

با توجه به توضیح مزایای Taksali را مدیون پس از بیمه $4,698.45 — بسیاری از معافیت بالا. به دلیل آن است که در اوایل سال, خانواده صرف نیست هر یک از آن سال 2020 معافیت نشده است.

"یکی از مهم ترین ذهن دمیدن چیز در مورد کل این داستان این است که من احتمالا به پایان خواهد رسید تا هزینه های بسیار مشابه مقدار پول بر اساس بیمه بین Vantas و Supprelin," او گفت:.

Taksali گفت: او مبارزه برای کاهش هزینه دارو در اصل.

"حتی اگر از آن است که شرکت های بیمه پول آن را هنوز هم کسی پول" او گفت:. "ما هنوز در حال کمک به کسانی که حق بیمه دلار است."

در حال حاضر معلوم نیست چقدر, اگر هر چیزی UnitedHealthcare پرداخت خواهد شد به سمت مواد مخدر است. Taksali به نظر می رسد مدیون یک کمی بیشتر از لیست قیمت مواد مخدر است.

"این جالب خواهد بود برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد" Merrit Quarum مدیر عامل شرکت مراقبت های بهداشتی شرکت مشاوره WellRithms نوشت: در یک ایمیل. "علاوه بر هزینه های بالا این نوع از سیستم ها و فرایند مشکلات کلی اضافه aggravations با بهداشت و درمان دهندگان و بیمار همچنان در وسط با هیچ مدافع است."

بزرگنمایی این تصویر

خواندن یک کتاب بعد از مدرسه در خانه و خانواده خود را. Kristina بارکر برای KHN پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kristina بارکر برای KHN

غذای آماده: اگر شما نیاز به یک دارو گران قیمت اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که از پزشک خود بپرسید اگر وجود دارد جایگزین های ارزان تر. گاهی جنریک ها در دسترس هستند در کسری از هزینه. بار دیگر وجود دارد دیگر ارزان تر با نام تجاری-نام گزینه های.

اگر شما پیدا کردن یک دارو بیش از حد گران است تا زمانی که شما به داروخانه ضد شما همچنین می توانید از داروساز در مورد گزینه های گران قیمت کمتر.

و وب سایت هایی مانند GoodRx و Drugs.com که می تواند کمک به شما مقایسه قیمت محصولات مشابه.

بیماران و خانواده های آنها و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می تواند درخواست تجدید نظر در این تصمیم گیری هر چند می توان آن را وقت گیر است. برای Taksali با استفاده از رسانه های اجتماعی به طور مستقیم-پیام UnitedHealthcare دست آورد بی درنگ پاسخ و برخی از پاسخ.

اگر وجود ندارد گزینه های دیگر تولید کنندگان مواد مخدر اغلب ارائه کوپن برای کمک به بیماران خود را با copays. شما می توانید پیدا کردن برخی از با استفاده از GoodRx و یا بازدید از شرکت داروسازی وب سایت به طور مستقیم.

قیصر سلامت اخبار ارشد خبرنگار JoNel Aleccia کمک گزارش.

لایحه از ماه است crowdsourced بررسی توسط قیصر اخبار بهداشت و NPR که کالبدشکافی و توضیح می دهد که صورتحساب های پزشکی. آیا شما جالب پزشکی لایحه شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن با ما ؟ به ما بگویید در مورد آن!



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن