در پی Rayshard بروکس' قتل آتلانتا دستور شهردار اداره پلیس اصلاحات

بزرگنمایی این تصویر افسران پلیس و تظاهرکنندگان را به یک درگیری در جریان اعتراض قرار گرفت که در قتل ب

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

افسران پلیس و تظاهرکنندگان را به یک درگیری در جریان اعتراض قرار گرفت که در قتل بیش از جورج فلوید و خشونت پلیس. مایک استوارت/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایک استوارت/AP

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف اعلام کرد یک سری از اداری سفارشات در روز دوشنبه است که نیاز به اداره پلیس برای اصلاح آن استفاده از زور قوانین و د تشدید تاکتیک سه روز پس از Rayshard بروکس به ضرب گلوله کشته شد و کشته شدن توسط یک افسر پلیس است.

"شب جمعه ما شاهد قتل Rayshard بروکس" کف گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی "روشن است که ما یک روز دیگر یکی دیگر از دقیقه یک ساعت دیگر به زباله."

این حرکت به عنوان دولت های محلی در سراسر کشور در حال مهلت پلیس اداره بودجه و اجرای مختلف اصلاحات.

در آتلانتا کف سفارشات نیاز به اداره پلیس به گزارش همه با استفاده از نیروی مرگبار به شهروندان بررسی هیئت مدیره.

آتلانتا افسران پلیس نیز خواهد بود "وظیفه" به مداخله و جلوگیری از افسر دیگر از استفاده از زور "است که فراتر از معقول" کف گفت و سپس بلافاصله پس از گزارش استفاده از زور به یک سرپرست.

سفارشات را تصریح می کند که افسران باید با استفاده از de-تشدید تکنیک قبل از استفاده از نیروی مرگبار و نیاز به افسران de-تشدید بیشتر به طور کلی در خود پلیس با توجه به پایین.

"ما شاهد بدترین اتفاق می افتد در شب جمعه با آقای بروکس. ... این خشم من و آن من غمگین فراتر از کلمات" پایین گفت. "این اولین بار است که از یک سری از اقدامات و مراحل است که ما خواهد شد."

این حرکت به عنوان تظاهر کنندگان در سراسر ایالات متحده باید شعار تقاضا "پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است."

فعالان می گویند اصلاحات است همان defunding ادارات پلیس که جایگزین افسران با دیگر حرفه ای آموزش دیده مانند مددکاران اجتماعی برای پاسخ به noncriminal اختلافات گام شهر سان فرانسیسکو در زمان در روز جمعه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب