در غیر معمول حرکت سفارتخانه های آمریکا در آفریقا صحبت می کنند تا در Floyd

ژوهانسبورگ - به عنوان مینیاپولیس سوختگی بیش از پلیس با قتل جورج فلوید و شوک و ناامیدی در آفریقا رشد برخی از سف

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399

ژوهانسبورگ - به عنوان مینیاپولیس سوختگی بیش از پلیس با قتل جورج فلوید و شوک و ناامیدی در آفریقا رشد برخی از سفارتخانه های امریکا در این قاره گرفته اند غیر معمول مرحله از صدور اظهارات انتقادی گفت: هیچ کس بالاتر از قانون است.

اظهارات آمد و به عنوان رئیس اتحادیه آفریقا کمیسیون موسی Faki Mahamat محکوم کرد "قتل" فلوید و گفت: جمعه قاره بدن رد "در ادامه شیوه های تبعیض آمیز علیه سیاه شهروندان ایالات متحده آمریکا."

آفریقا دیده می شود نیست این نوع از تظاهرات بیش از فلوید را کشتن که فوران در سراسر ایالات متحده, اما بسیاری از آفریقایی ها ابراز انزجار و ترس آشکارا تعجب هنگامی که ایالات متحده هرگز حق آن را دریافت.

"WTF? 'هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود'?" توییتی سیاسی کاریکاتوریست پاتریک Gathara در کنیا که مشکلات خاص خود را دارد با خشونت پلیس. او مانند بسیاری بود مبهوت در توییت توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پرچم توییتر به عنوان نقض قوانین برابر "ستایش خشونت" که رئیس جمهور بعد از آن گفته شده است غلط.

و آگاه از تصویر آمریکا در یک قاره که در آن نفوذ چین رشد کرده است و در جایی که بسیاری از آنها احساس متمایز عدم علاقه از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در آفریقا و برخی از دیپلمات های ایالات متحده باید سعی در کنترل این آسیب است.

سفیر کنگو, Mike Hammer برجسته یک صدای جیر جیر از رسانه های محلی کارآفرین که خطاب به او گفت: "عزیز سفیر خود را از کشور شرم آور است. افتخار آمریکا که از طریق رفت و همه چیز را از تبعیض نژادی به انتخابات از باراک اوباما هنوز نشده را فتح شیاطین از نژاد پرستی. چگونه بسیاری از مردم سیاه و سفید باید کشته شود توسط افسران پلیس قبل از مقامات واکنش نشان می دهند به طور جدی؟"

سفیر پاسخ در فرانسه: "من عمیقا مشکل با مرگ غم انگیز جورج فلوید در مینیاپولیس. وزارت دادگستری در حال انجام کامل تحقیقات جنایی را به عنوان یک اولویت است. نیروهای امنیتی در سراسر دنیا باید پاسخگو باشند. هیچ کس بالاتر از قانون است."

اظهارات مشابه بودند توییتی توسط سفارتخانه های امریکا در کنیا و اوگاندا در حالی که سفارتخانه ها در تانزانیا و کنیا توییتی یک بیانیه مشترک از وزارت دادگستری در مینه سوتا در این بررسی است.

آفریقایی مقامات نیز علنا صریح ماه گذشته بیش از نژادپرستی در چین که آفریقایی ها شکایت کرده بودن اخراج و بدرفتاری در شهر گوانگژو در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

در آن زمان ایالات متحده بود سریع برای پیوستن به در با سفارت در پکن صدور بحرانی هشدار امنیتی با عنوان "تبعیض علیه آمریکایی های آفریقایی تبار در گوانگژو" و با اشاره به اقدامات علیه مردم تصور می شود سیاه و یا آفریقایی تماس با ما.

در حال حاضر آفریقا-رو به نسخه های دولتی چین روزانه, روزنامه, است, به tweeting, فیلم از مینیاپولیس با هشتگهای #GeorgeFloydWasMurdered و #BlackLivesMatter.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب