نادر: کریکت زنده رود در وانواتو در جنوب اقیانوس آرام

پورت ویلا وانواتو - برخی یک شبه باران نمی تواند مانع وانواتو از تولید نادر در این coronavirus-محدود نیوز — زند

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399

پورت ویلا وانواتو - برخی یک شبه باران نمی تواند مانع وانواتو از تولید نادر در این coronavirus-محدود نیوز — زنده رویداد ورزشی.

جزیره گرمسیری در اقیانوس آرام جنوبی به احتمال زیاد تنها محل در جهان میزبانی یک رقابت ورزشی نهایی در روز شنبه به عنوان بین المللی ترین ورزش باقی می ماند توقیف در سراسر جهان است.

وانواتو انجمن کریکت اجرایی شین Deitz دعوت هر کسی که گم شده زندگی می کنند اقدام به اتصال به جریان زندگی می کنند. و بیش از 3000 را در زمان های مختلف در طول یک مردان 10-بیش از نمایشگاه بازی و زنان Twenty20 نهایی برنده توسط Mele گاو نر.

باران به معنای برنامه ریزی شده صبح زنان نیمه نهایی بازی نبود با توجه به زمینه.

"این یکی از تنها زندگی ورزشی در سراسر جهان در حال حاضر است. ما می توانیم ویترین یک بیت از کریکت برای هر کسی که در قفل کردن" Deitz گفته آسوشیتد پرس روز جمعه

این مسابقات بودند در وانواتو کریکت زمینه در پایتخت پورت ویلا در جزیره Efate. مقامات راه اندازی چهار دوربین و تفسیر به صورت آنلاین جریان در وانواتو کریکت را در Facebook سایت.

مفسران به حال یک بیت از سرگرم کننده و همچنین با یکی از آنها نشان می دهد چند طرفداران شدن بودند rowdy "در حال حاضر که شراب قرمز دارای لگد." بازی به تعویق افتاد برای دو دقیقه یا زمانی که چند کودکان زد در این زمینه مفسران عذرخواهی کرد برای داشتن امنیتی بسیاری از مردم در روی زمین است.

وانواتو رفت و به قفل کردن در اواخر ماه گذشته به عنوان یک اقدام احتیاطی در طول coranavirus همه گیر شد و پس از آن ضربه توسط یک مخرب طوفان در مارس 6. آمد به زمین در روز شنبه خواسته شد برای آوردن غذا یا لباس کمک های مالی برای کسانی که تحت تاثیر این طوفان.

قفل کردن و بسته مرزها به معنای وجود دارد موارد گزارش شده از COVID-19 در وانواتو.

___

بیشتر AP ورزشی: https://apnews.com/apf-sports و https://twitter.com/AP_Sports

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب