در مسابقه جهانی در برابر COVID-19 این شرکت کانادایی می گوید آن را در حال حرکت به سوی یک درمان در سرعت فوق العاده خطرناک'

ونکوور—کانادا شرکت زیست فناوری می گوید آن را به خوبی در راه خود را به در حال توسعه یک درمان برای COVID-19 است

توسط MINERALNEWS در 17 اردیبهشت 1399

ونکوور—کانادا شرکت زیست فناوری می گوید آن را به خوبی در راه خود را به در حال توسعه یک درمان برای COVID-19 است که می تواند کمک به صرفه جویی در زندگی کسانی که بیشتر در معرض این ویروس.

و کارل هانسن AbCellera بیولوژیک, Inc. در حال حاضر $175 میلیون رای اعتماد از دولت فدرال است.

ونکوور-بر اساس شرکت است که به تازگی موفق به دریافت بودجه فدرال است یکی از بسیاری از سراسر جهان مسابقه به توسعه صرفه جویی در زندگی, درمان در این بیماری همه گیر کوروناویروس.

این یک وضعیت که منجر به سریع توسعه مواد مخدر در یک مقیاس است که به سادگی از این دیده نشده. و در حالی که چنین شتاب تلاش های برگزاری قطعی خطرات یک پزشکی ethicist می گوید آنها توجیه در مورد COVID-19 و مرگبار نوار آن را قطع در سراسر جهان است.

هانسن مدیر عامل AbCellera که دارای تخصص در شناسایی و تعیین توالی ژنتیکی کد آنتی بادی است.

این یک گام ضروری در ایجاد آنتی بادی درمانی است که می تواند هر دو محافظت از مردم از یک ویروس به عنوان به خوبی به عنوان درمان افرادی که در حال حاضر بیمار است.

هانسن می گوید: او خوش coronavirus درمان در دسترس خواهد بود قبل از پایان سال 2020 است.

در حالی که رسیدن به آن اهداف مشابه آنتی بادی درمانی متفاوت است از یک واکسن.

"واکسن مکمل است که برای درمان" هانسن گفت.

یک واکسن ارائه یک قطعه از یک ویروس به یک فرد فریب است که سیستم ایمنی بدن شخص به ساخت آنتی بادی است که دفع نسخه واقعی از ویروس. این است که به لطف واکسن که برخی از جهان مرگبارترین بیماری هایی مانند آبله و فلج اطفال شده اند اما حذف.

واکسن محافظت از جمعیت در برابر یک ویروس در دراز مدت.

اما برخی از افراد — افراد مسن ضعف سيستم ايمنی و کسانی که در حال حاضر به شدت بیمار با یک ویروس ممکن است به اندازه کافی قوی برای ایجاد آنتی بادی های مبارزه با آن را در خود.

که در آن آنتی بادی درمانی در می آید.

آنتی بادی درمانی شامل بیماران تزریق شود با آنتی بادی های خاص است که هدف از باکتری یا ویروس در سوال. افرادی که دریافت چنین درمان نیازی به ایجاد خود آنتی بادی است.

زمانی که آنها به درمان هر دو نقصان افراد سالم و کمک به مردم در حال حاضر بیمار بهبود می یابند.

مردم برای اولین بار در خط به دریافت COVID-19 درمانی خواهد بود کسانی که در حال حاضر بیمار با این ویروس گفت: هانسن. در خط بعدی می تواند از سالمندان مراقبت های بهداشتی کارگران و ضعف سيستم ايمنی.

در اوایل ماه مارس هانسن یک تماس از دولت کانادا — آن را می خواستم AbCellera به منظور توسعه یک درمان برای COVID-19.

این شرکت تا به حال تجربه در زمینه شناسایی آنتی بادی یکی دیگر از coronavirus — خاورمیانه Respiratory Syndrome Coronavirus یا MERS — در سال 2018 است. AbCellera نیز انجام می شود کار بر روی سرطان neurodegeneration و فيبروز با غول دارویی مانند نوارتیس, جلعاد و Pfizer.

AbCellera با استفاده از ميکروفلوييدی تکنولوژی که هانسن و تیم خود را توسعه یافته در دانشگاه بریتیش کلمبیا. آن را توسعه داده شد به صفحه نمونه خون صدها بار سریعتر از آنچه ممکن بود قبل و موجب شده است که هزاران نفر از تجزیه و تحلیل را می توان در یک دستگاه به اندازه یک کارت اعتباری است.

در ماه مارس AbCellera اعلام کرد که تا به حال نمایش یک نمونه خون از بهبود coronavirus بیمار و شناسایی 500 آنتی بادی است که نامزدها برای COVID-19 درمان است.

AbCellera همکاری با آمریکا بادي-شرکت تولیدی الی لیلی به توسعه درمانی درمان با استفاده از آنتی بادی ژن توالی توسط AbCellera.

در این ماه شرکت گفت: یک کارآزمایی بالینی بود که تنها یک زن و شوهر از ماه دور.

به طور معمول رسیدن به این مرحله سالها طول می کشد.

"این است که نه فقط در سرعت فوق العاده خطرناک, آن را در به طور کامل بی سابقه ای رکورد جهانی سرعت از نظر توسعه مواد مخدر" هانسن گفت.

استفان Hoption Cann صندلی از تحقیقات بالینی اخلاق هیئت مدیره در دانشگاه بریتیش کلمبیا اذعان کرد میزان و مقیاس توسعه مواد مخدر در حال انجام در سراسر جهان است.

بسیاری از مطالعات در حال سریع ردیابی, او گفت:, و مطالعات حیوانی در حال انجام در همان زمان به عنوان مطالعات انسانی. به طور معمول در مطالعات حیوانی می تواند برای سال ها قبل از تنظیم کننده اجازه می دهد تا شرکت ها برای تست داروهای جدید بر روی انسان, او گفت:.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

اما COVID-19 ایجاد یک حس فوریت در جهان پزشکی. در کانادا وجود دارد 20 بالینی مرتبط با COVID-19 درمان یا تشخیص جریان با توجه به بهداشت و درمان کانادا.

و در سراسر جهان شرکت های دارویی در حال حاضر در حال تست ممکن است واکسن بر روی انسان.

"به دلیل شدت بیماری همه چیز را تحت فشار قرار دادند از طریق خیلی سریع تر از آنها به طور معمول خواهد بود," او گفت:.

"من فکر می کنم آن را بسیار موجه با توجه به بالا بودن نرخ مرگ و میر در این بیماری است."

قرار دادن تجهیزات جدید و یا درمان بر روی بازار به سرعت و به طور بالقوه منجر به مشکلات.

روز یکشنبه اتاوا مبتنی بر زیست فناوری شرکت اسپارتان علوم زیستی به یاد می آورد 5,500 از آن به تازگی توسعه یافته COVID-19 تست کیت پس از بهداشت و درمان کانادا نگرانی در مورد اثربخشی آن در این زمینه است. آزمایشگاه آزمایشات نتایج خوبی به همراه داشت اما تست کیت تا به حال انجام نشده و در زندگی واقعی محاکمه گفت: دکتر ترزا Tam کانادا رئیس بهداشت عمومی افسر.

Hoption Cann گفت که او در حال تماشای تحولات در ایالات متحده از نزدیک که در آن برخی از مقامات در حال تشویق استفاده از repurposed برای مبارزه با مواد مخدر COVID-19. مواد مخدر مانند Remdesivir — در اصل برای ابولا اما ثابت شده بی اثر و هیدروکسی کلروکین — به طور معمول استفاده می شود برای درمان مالاریا.

"آنها در حال ترویج آن در حال حاضر حتی اگر ما واقعا نمی داده که آن را واقعا مفید در بیماران" گفت: Hoption Cann. "ما شاهد بسیاری از درمان های رفتن به تمرین با شاید معمول شواهد در پشت آن است که ما می خواهم به طور معمول انتظار می رود."

اما درمان های مرسوم از جمله واکسن و آنتی بادی درمانی است که تکرار این انسان طبیعی بدن برای دفاع در برابر عوامل بیماری زا نگه نسبتا خطرات کمتری, او گفت:.

و آنتی بادی درمانی یکی از فن آوری های دولت کانادا به پول ریخت به, به امید آن خواهد شد عملکرد بسیار موثر برای درمان COVID-19.

روز یکشنبه نخست وزیر جاستین ترودو اعلام کرد دولت فدرال بود به AbCellera از 175 میلیون دلار در بودجه است.

هانسن گفت: بودجه کمک خواهد کرد AbCellera انجام دو چیز است که حیاتی برای برخورد با COVID-19 در آینده: این اولین بار است که به ادامه غربالگری آنتی بادی در بهبود بیماران مبتلا به طوری که هر نتیجه درمانی است که به عنوان قوی به عنوان امکان پذیر است و دوم به ساخت آنتی بادی-قابلیت تولید در کانادا.

AbCellera که در حال حاضر استخدام 130 نفر قصد دارد به استخدام 100 نفر در ماه های آینده گفت: هانسن.

"در این سناریو که در آن طول می کشد بیش از ما امیدواریم که برای ایجاد یک واکسن و آنتی بادی می شود یکی از راه های اصلی ما در برخورد با این, ما می خواهیم به مطمئن شوید که ما باید از حداکثر ظرفیت برای اطمینان از هیچ بیمار بدون درمان است."

و فقط به عنوان برخی از کشورها در حال تلاش برای ساخت تجهیزات حفاظت شخصی در یک مقیاس بزرگ به اندازه کافی برای محافظت از مردم از COVID-19 بسیاری از کشورها از همین حالا توانایی تولید آنتی بادی در سرعت مورد نیاز برای ایجاد میلیون ها نفر از دوز که مورد نیاز خواهد بود در سراسر جهان است.

هانسن گفت: این طرح برای AbCellera در نهایت به توسعه است که قابلیت در خانه.

گسترش خواهد "ایجاد روابط بلند مدت کانادا-تولید بر اساس شغل و ... است که به ما کمک خواهد کرد رشد زیست فناوری, اقتصاد,," او گفت:. "که منجر به کانادا بودن قوی و اعتماد به نفس کافی و آماده برای دفعه بعد یک بیماری همه گیر مطرح می شود."

با فایل های از کانادا مطبوعات

Wanyee Li


bitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن