وکیل برای Arbery تیراندازی مشکوک: 'این است که نوعی از جرم و جنایت نفرت'

بزرگنمایی این تصویر گرگوری McMichael و پسرش تراویس McMichael شده اند به اتهام قتل در ماه فوریه در اث

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

گرگوری McMichael و پسرش تراویس McMichael شده اند به اتهام قتل در ماه فوریه در اثر تیراندازی Ahmaud Arbery که آنها به دنبال در یک کامیون پس از لکه بینی او در حال اجرا در محله خود را. Glynn شهرستان بازداشتگاه از طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Glynn شهرستان بازداشتگاه از طریق AP

وکیل مدافع یکی از مظنون تیراندازی در Ahmaud Arbery مورد گفت: آنها باور دارند که آنها را کشف اطلاعات کافی برای متقاعد کردن قاضی به مشتری خود را قبل از شروع قتل او محاکمه.

"ما انجام دهد. ما" فرانکلین Hogue یکی از وکلای گرگوری McMichael روز جمعه گفت وقتی پرسید که آیا او فکر کرد که آنها تا به حال به اندازه کافی شواهد و مدارک او را به خارج از زندان است.

"ما برای متقاعد کردن قاضی به او را به یک پیوند" Hogue گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در Macon, Ga. "نظم بلند برای یک قاضی به مجموعه ای از اوراق قرضه در هر پرونده قتل, اما اجازه دهید به تنهایی یکی که بدست توجه زیادی مثل این یکی."

او از ارائه جزئیات در مورد آنچه که اطلاعات می تواند.

گرگوری McMichael, 64 و پسرش تراویس McMichael, 34, که هر دو سفید برگزار شده است و بدون باند پس از دستگیری در هفته گذشته برای Feb. 23 کشته شدن Arbery. آنها هر دو به اتهام قتل و تشدید حمله.

Arbery خانواده قاب مرگ جوان 25 ساله سیاه پوست به عنوان یک مدرن روز مجازات استدلال او انجام شده بود چیزی جز دویدن در یک نیوبرانزویک.-منطقه محله هنگامی که او مواجه شد با McMichaels و شات به مرگ است.

گرجستان یکی از چهار ایالت است که هیچ جرم و جنایت نفرت قانون است.

در اوایل این هفته وزارت دادگستری ایالات متحده گفت که "بررسی تمام شواهد" را تعیین اگر فدرال نفرت اتهام جرم باید زمینه.

این McMichaels' وکلای مخالف چنین اتهاماتی باید آورده شود, در حالی که همچنین اذعان Arbery کشتن یک "تراژدی است."

Hogue اضافه شده که در حالی که به نظر می رسد برای کشتن خرس شباهت "به عناصر که خوراک به نفرت و خشونت تاریخچه نژادپرستی" در آمریکا حقایق این پرونده "نمی تواند shoehorned به یک روایت که گفته بودن تا کنون."

"گرگ McMichael نمی ارتکاب قتل است. گرگ McMichael است نه یک حزب به جرم قتل" Hogue گفت. "این است که نوعی از جرم و جنایت نفرت سوخت نژادپرستی است."

پس از رفتن را از 10 هفته بدون بازداشت و رسيدگي به Arbery مرگ به سرعت پس از تلفن همراه تصویری که به نظر می رسد به او نشان می دهد که کشته شد منتشر شده در اوایل این ماه و ویروسی رفت.

وکیل لورا Hogue افرادی که به فرانکلین Hogue و همچنین دفاع از گرگوری McMichael گفت: در کنفرانس مطبوعاتی که همه حقایق شده اند ساخته شده و وجود دارد دیگر ضبط شده از عکسبرداری است.

به عنوان گرجستان پخش عمومی را Emily Jones گزارش وکلای جوان McMichael ساخته شده مشابه استدلال در یک کنفرانس رسانه های پنج شنبه.

"تراویس یک برائت که برائت او را به شرح زیر از هم اکنون در سراسر این دوره از محاکمه" وکیل جیسون شفیلد گفت.

بزرگنمایی این تصویر

وکیل جیسون شفیلد. چپ و قانون شریک شرکت رابرت روبین, پاسخ به سوالات از مطبوعات در خارج از دفتر خود در روز پنج شنبه در Decatur, Ga. وکیل به نمایندگی از تراویس McMichael. رون هریس/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رون هریس/AP

نظارت تصویری از Arbery در سایت ساخت و ساز

این McMichael به پلیس گفت که آنها فکر Arbery بود سرقت مظنون و به همین دلیل آنها به دنبال او را در کامیون خود را مسلح مایل به صحبت با او.

این بود تنها پس از یک درگیری با Arbery که تراویس McMichael باز آتش بر اساس این گزارش با توجه به Glynn اداره پلیس شهرستان.

به تازگی منتشر شده فیلم های نظارت نشان می دهد Arbery در یک سایت ساخت و ساز در بعد از مرگ او.

وکلای Arbery خانواده با صدور بیانیه ای جمعه اذعان Arbery است که در اسیر در حداقل یک ویدئو.

"ما باید به بررسی تعدادی از فیلم های منتشر شده توسط وکیل برای صاحب خانه در حال ساخت است. ما قادر به تایید می کنند که Ahmaud Arbery به نظر می رسد در یک ویدئو با این حال ما قادر به تایید می کنند که او به نظر می رسد در هر یک از دیگر فیلم" وکیل برای Arbery پدر و مادر گفت: در یک بیانیه مشترک.

وکلای اضافه کردن وجود دارد که اغلب مردم در ساخت و ساز سایت. آنها همچنین گفتند که تایید با صاحب خانه هیچ چیز آسیب دیده بود و یا burglarized. در واقع با توجه به بیانیه صاحب خانه گفت: همه Arbery بود را به "نوشیدن آب از این کار غرق می شود."

"Ahmaud Arbery به نظر می رسد تنها کسی است که به فرض به یک جنایتکار و در نهایت تنها به قتل رساندند بر اساس این فرض" به Arbery خانواده وکلای گفت.

با توجه به گزارش پلیس این McMichaels هر حال سلاح گرم پدر با .357 Magnum, handgun, پسر با یک تفنگ ساچمهای. کالبد شکافی گزارش منتشر شده توسط اداره گرجستان از بررسی به این نتیجه رسیدند Arbery "درگذشت چند تفنگ ساچمهای زخم."

روز دوشنبه گرجستان دادستان کل کریستوفر Carr به نام Joyette هلمز اولین زن به عنوان دادستان منطقه از شهرستان کاب قضایی مدار که منجر دادستان در این مورد.

Carr نیز درخواست هر دو DOJ و گرجستان دفتر تحقیقات نگاه به دو منطقه وکلای' اداره Arbery مورد.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن