در روستایی انتاریو اینترنت به سختی اجازه می دهد تا بچه ها برای یادگیری و بزرگسالان به کار می کنند. در اینجا $1.2 میلیارد زمین به رفع آن

جوامع روستایی در سراسر شرق انتاریو امیدوارند COVID-19 می تواند خود برکت و رحمت در لباس مبدل و خار تثبیت اینترن

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399

جوامع روستایی در سراسر شرق انتاریو امیدوارند COVID-19 می تواند خود برکت و رحمت در لباس مبدل و خار تثبیت اینترنت در زادگاه خود.

مشکل روشن است در سراسر هیئت مدیره: شپشو زیرساخت است که منجر به چرخش چرخ تصادفات و در نهایت ناتوانی در عملکرد امروز در COVID-19 کار از خانه واقعیت است.

"این فقیر اما COVID-19 واقعا در معرض چه فقیر از زیرساخت های ما وقتی که می آید به خدمات اینترنت" گفت: Kingston-منطقه صاحب کسب و کار Dan Gilbert.

"با اضافه شدن ترافیک کل سیستم آهسته."

گیلبرت اجرا می شود فروش و بازاریابی شرکت خارج از خانه خود در ورونا شده است و slogging از طریق غیر قابل اعتماد و خدمات به مدت هشت سال در حال حاضر.

پیشرفت آهسته بوده است به آمده و قابل اعتماد در اینترنت می تواند باعث شکستن و یا معاملات.

پس هر کس شروع به کار از خانه به دلیل COVID-19 خود سرعت پردازش کاهش پیدا کرده است و به کمتر از 1 مگابیت در ثانیه است که او می گوید او را طول می کشد بازگشت به عصر یخبندان مودم دسترسی داشته باشید. حتی قبل از همه گیر او به سختی قادر به رسیدن به سرعت پردازش از 5 مگابیت در ثانیه است و برای استفاده از تلفن همراه خود را به عنوان یک نسخه پشتیبان تهیه.

مشتریان, گفت, نمی, همیشه بیمار است.

"به عنوان یک کسب و کار کوچک در برخورد با فقیر اینترنت شما محروم" گیلبرت گفت. "در اینجا ما هشت سال بعد با یک سرویس است که به سختی منتقل سوزن.

"این ظروف سرباز یا مسافر.

"به منظور تسهیل کسب و کار من مجبور به استفاده از تلفن همراه من به عنوان یک کانون و امیدواریم که آن را به اندازه کافی به من از طریق برای ماه."

این نوع مشکل شرقی انتاریو شبکه منطقه ای (EORN) 120 شهرداری می خواهد ثابت یک بار و برای همه است. نه برای سود اعضای کشش از مرزهای شرقی منطقه دورهام تمام راه را به Ottawa River.

در دهه گذشته این گروه بوده است که لابی و اجرای پروژه های بهبود در تلفن همراه و خدمات اینترنت در این منطقه است. رهبران امیدوارند COVID-19 مبارزات می توانید اضافه کردن یک فشار بزرگ به آنچه در زمان را احساس افزایشی داشت.

"فکر می کنم از همه بهره وری که در حال از دست داد چرا که مردم نمی توانند ارتباط گفت:" جیم کاج EORN را شرکت سرب و ساو برای Hastings شهرستان "روستایی کانادایی محروم هستند."

"شما شنیدن داستان از معلمان که نمی تواند با (ابتدایی و متوسطه) دانش آموزان, چرا که آنها لازم نیست به اندازه کافی پهنای باند" کاج گفت.

EORN طرح برآورد هزینه آن را حدود 1.2 میلیارد دلار برای درمان به اینترنت و شبکه های تلفن همراه و کمبود 1.2 میلیون نفر زندگی می کنند و کار در سراسر 600,000 خانه و کسب و کار در شرق انتاریو کاج گفت.

در حال حاضر آنها نیاز به متقاعد کردن دولت استانی و فدرال به هر تراشه در $200 میلیون دلار است. این طرح نیز متکی بر حمایت از کانادا زیرساخت های بانکی و نهادهای خصوصی.

"مدل ما چیزی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در سراسر کشور," او گفت:.

دولت فدرال به تازگی در اشاره نورد برخی از اقدامات در راستای بهبود پهنای باند اما هیچ وعده داده شده برای EORN پروژه.

"بله آن را بزرگ دلار اما این باید انجام شود در حال حاضر" کاج گفت.

EORN شده است موفق در بهبود پهنای باند تمام عیار در انتاریو. به عنوان مثال نخست 175 میلیون دلار از آن بود قادر به جمع آوری از طریق مشارکت عمومی خصوصی (از جمله وجوه از اعضای شهرداری های فدرال و استانی) برای تکمیل اینترنت ارتقاء در سال 2015 بیش از 80 درصد از آدرس های بالا به طور متوسط از 10 مگابیت در ثانیه یک جهش بزرگ از 1.5 مگابیت در ثانیه زمانی که آنها آغاز شده در سال 2010.

"آن استفاده می شود که اگر شما 1.5 مگابیت در ثانیه (سرعت دانلود) شما در نظر گرفته شد به سرعت بالا خدمات و در شرق انتاریو است که واقعا وجود دارد, حتی در آن سرعت پایین" کاج گفت. "ما ساخته شده است پیشرفت های عمده از طریق این پروژه است.

"در حال حاضر ما در حال هدف قرار دادن یک دیوار شبکه تلفن همراه."

این سازمان دارای بودجه برای $220 میلیون پروژه برای اصلاح شبکه های سلولی مرده مناطق کاج گفت. (این شامل برخی از خود پول و فدرال و استانی پول است.)

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در حال حاضر آن را باید متقاعد کردن سطوح مختلف از دولت همراه با شبکه خصوصی ارائه دهندگان به دل کردن حتی پول بیشتر برای تکمیل کار است که بسیار بهبود خدمات اینترنت.

"ما با هم یک برنامه است که می تواند فیبر به خانه از هر اقامت و کسب و کار در شرق انتاریو" کاج گفت.

"ما واقعا فکر می کنم این لحظه برای رفع آن را یک بار و برای همه است."

بلویل عضو شورا پل Carr که زندگی می کند و نشان دهنده روستایی بخش فقط در شمال بزرگراه 401 می گوید: این بیماری همه گیر است مشخص آنچه که "واقعا در حال حاضر یک بحران در ... دسترسی به اینترنت و داشتن هر چیزی از سرعت کافی."

او یکی از افرادی بانکی در پتانسیل EORN-پروژه پیشنهادی برای کاهش کمبود.

"شما لازم نیست به خزش بسیار دور (شمال) بزرگراه 401 در Belleville به دریافت تنها ابتدایی, اینترنت," او گفت:.

دکتر استوارت آدام, شده است در حال اجرا بسیاری از جنبه های خود را Madoc مبتنی بر عمل پزشکی از Stirling خانه در طول COVID-19.

اگر چه خدمات خود را تبلیغ است که قادر به انجام تا 25 مگابیت در ثانیه "شما در حال رفتن هرگز برای رسیدن به آن سرعت."

"نه تنها سرعت وحشتناک اما شده است وجود دارد بسیاری از بار در چند هفته گذشته هنگامی که آن را فقط قطره" استوارت گفت.

دکتر و برخی از همسایگان او را مجبور به نصب اضافی خصوصی سیگنال گیرنده برج به طوری که آنها می توانید انتخاب کنید تا یک سیگنال از روستایی ارائه دهنده خدمات اینترنت Xplornet Communications Inc.

نه ایده آل برای یک دکتر که در حال حاضر به ارائه مراقبت از طریق مجازی به معنی برای بیماران خود را.

در تلاش برای اصلاح این مشکل استوارت به حال برای رفتن به یک خط تجاری.

آن نمی آیند ارزان. او را مجبور به پرداخت $525 در هر ماه در بالای 1600 دلار-نصب و راه اندازی هزینه برای خدمات. برای سالها او تنها با پرداخت حدود 100 دلار در هر ماه برای سرویس های مسکونی.

"که مقرون به صرفه برای همه" او گفت:.

"گزینه های اینترنت را در اینجا همواره از 10 سال پشت چه استاندارد باید باشد.

"این بحران است درخشان نور در شکاف ها در مناطق روستایی است."

Jason Miller


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن