در روستایی کالیفرنیا کودکان انزوا گرسنگی در میان coronavirus تعطیلی مدارس

با مدارس بسته به دلیل coronavirus مربیان گسترده در امتداد روستایی کالیفرنیا در حال مبارزه نه تنها برای آموزش د

توسط MINERALNEWS در 3 اردیبهشت 1399

با مدارس بسته به دلیل coronavirus مربیان گسترده در امتداد روستایی کالیفرنیا در حال مبارزه نه تنها برای آموزش دانش آموزان خود را, اما برای رسیدن به آنها.

از کوه hamlets از شمال کالیفرنیا به جوامع کشاورزی از دره مرکزی به صحرا شهرهای نزدیک آمریکا و مکزیک, مرز, مدارس کوچک در حال دست و پنجه نرم با نحوه خدمت پرت و دور افتاده فقیر دانش آموزان با دسترسی کمتر به در خانه اینترنت پر از لکه خدمات تلفن همراه و که تکیه بر مدارس به آنها غذا.

در ترینیتی شهرستان برخی از رانندگان اتوبوس در حال سفر تا 1.5 ساعت طول پیچ در پیچ جاده های کوهستانی به ارائه دو وعده غذا در هر روز به خانواده هایی که نمی توانیم به درایو به شهر. در Siskiyou County, دانش آموزان در حال حذف کردن مشق شب در معلمان جلوی ایوان. در Tulare County, یکی کوچک منطقه با عجله نصب اینترنت آنتن در سراسر شهر از جمله پشت بام برخی از خانه ها.

تبلیغات

دانش آموزان در یک منطقه در حال سوار کردن شیوع کروناویروس با خانواده در مکزیک که در آن آنها می توانند بهتر خدمات اینترنت.

"ما نمی دانیم که در آن ما در حال رفتن, چگونه ما در حال رفتن به خارج وجود دارد و یا آنچه که آن را به نگاه مانند در پایان" کتی همراهی دوم-معلم کلاس در کینگز کانتی شهر كازرون گفت: آموزش در طول بیماری همه گیر. "آن را مانند پرواز هواپیما و ساختمان آن را در همان زمان."

این بیماری همه گیر است گسترده تر خلیج فارس بین دیجیتال دارا و ندار گفت: نیو گائو یک محقق برای سیاست عمومی موسسه کالیفرنیا. در روستایی کالیفرنیا برخی از 41 درصد از خانواده ها با کودکان در سن مدرسه لازم نیست دسترسی به باند پهن در خانه بسیار بالاتر از این ایالت به طور متوسط 27 درصد گائو گفت.

پهنای باند زیرساخت ها می تواند هزینه بیشتر برای ساخت در مکان های از راه دور با مشتریان کمتر و خانواده های کمتری ارائه دهندگان خدمات و قیمت را انتخاب کنید. در برخی از مناطق, Wi-Fi را فراموش نمی کند.

تبلیغات

California rural schools coronavirus

رانندگان اتوبوس بار کردن وعده های غذایی به دست دانش آموزان و دانشجویان در تثلیث آلپ Unified School District.

(مورگان کندی / تثلیث آلپ Unified School District)

مقامات وزارت امور خارجه که هفته گذشته تشکیل یک کار جدید مجبور با هدف بسته شدن شکاف دیجیتال به مراتب در یک مسابقه برای ارائه کامپیوتر و اتصال به اینترنت کالیفرنیا که نیاز به دانش آموزان به پایان سال تحصیلی از راه دور. اگر چه 70,000 کامپیوتر و 100,000 نقاط متعهد شده اند تا به امروز مقامات می گویند این کافی نیست.

دولت تخمین می زند که بیش از 400,000 بیشتر رایانه ها و نقاط مورد نیاز و 200,000 اضافی خانواده ها با دانش آموزان هستند و بدون آنها. دیگر نظرسنجی قرار داده و نیاز و حتی بالاتر.

"روستایی کالیفرنیا بوده است فریاد از بالای ریه های ما در مورد شکاف دیجیتالی برای سال" گفت: دولت بهداشت ، مایک مک گوایر (D-هلدزبرگ) که نشان دهنده هفت شهرستانهای کشش از مارین شمال به Del Norte.

تبلیغات

"هنگامی که این بیماری همه گیر است امید من این است: که نیازهای روستایی در کالیفرنیا قرار گرفته است و ما برای باز کردن یک تلاش مداوم برای اتصال مدارس در جوامع روستایی با اینترنت با سرعت بالا."

Gary Mekeel است که سرپرست از Alpaugh Unified School District در شهرستان تولار ایالت که در خدمت برخی از 350 دانش آموزان, بسیاری از میدان کارگر و خانواده.

پس از دانشگاه های بسته منطقه کاهش هزینه های خود را برای دیگر برنامه های دانشجویی و صرف بیش از $50,000 به نصب حدود 40 اینترنتی آنتن در سراسر شهر از 1000 نفر و برای خرید نقاط مهم برای بیشتر جدا شده از خانواده های Mekeel گفت.

تبلیغات

"با COVID-19 ما فقط تصمیم به رفتن به ذخایر آن را انجام داده است." "من شکایت نیست اما این که هزینه های بزرگ برای منطقه است."

این آنتن در حال حاضر در مدرسه و بالای آتش نشانی و کتابخانه محلی. برخی از نشستن در خانواده " خانه.
"هر خانواده است که ما پرسید: — من مطمئن هستم که هر یک از آنها را خود خانه های خود را, اما آنها به ما اجازه" Mekeel گفت. "حداقل در حال حاضر این شهر را پوشش داده است. که اتفاق افتاده در دو هفته."

Rindy DeVoll مدیر اجرایی نوپای کالیفرنیا روستایی اد شبکه گفت که حتی قبل از COVID-19 گیر مربیان در مدارس روستایی با منابع کمتر غرق شد چرا که آنها "پوشیدن بسیاری از کلاه" — مانند آموزش سطوح مختلف درجه و یا داشتن یک معلم آموزش و پرورش ویژه در خدمت کل منطقه است.

"سرپرست و یا مدیر ممکن است بدانید که هر دانش آموز در منطقه" او گفت:. "گاهی اوقات ما باید این نوع از جدا احساس می کنم. وجود دارد یک حس واقعی از استقلال است. اما اگر شما نیاز به کمک دارید ؟ ما حق را برای شما وجود دارد. که خونریزی بیش به سیستم مدرسه. مدارس واقعا جامعه ما مراکز."

تبلیغات

FB_IMG_15869791773541.jpg

سن Pasqual دره مدرسه منطقه است "شال منطقه" ارائه می دهد که خدمات بسیار فراتر از کلاس درس و آموزش گفت: سرپرست Rauna فاکس.

(Rauna فاکس / سن Pasqual Unified School District)

Rauna Fox, سرپرست سان Pasqual دره یکپارچه مدرسه در منطقه Winterhaven گفت آن است که "مظهر یک شال منطقه" ارائه خدمات است که بسیار فراتر از کلاس درس و آموزش.

حدود نیمی از Imperial County منطقه حدود 700 نفر بومی آمریکا و بسیاری از دیگران Latino, Fox گفت. تقریبا همه آنها واجد شرایط برای صبحانه و ناهار. تا زمانی که این بیماری همه گیر زده منطقه ارائه شده شام به همه کودکان در جامعه چه آنها که ثبت نام کرده یا نه.

اگر چه Winterhaven است چند دقیقه از Yuma Ariz., بسیاری از خانواده ها تکیه پزشکی برای بهداشت و درمان به این معنی که به جای عبور از کشور در نزدیکی مرز برای دندانپزشک و یا چشم پزشک قرار ملاقات آنها به سفر یک ساعت و غرب به ال سنترو.

تبلیغات

قبل از همه گیر مدرسه و کارکنان منطقه اغلب سوار دانشجویان که خانواده فاقد حمل و نقل, همراه با پدر و مادر یا قیم برای کسانی که قرار ملاقات.

روباه گفت که او مطمئن نیست که آیا در این منطقه می تواند ارائه دهد که خدمات پس از بازگشایی مدارس با توجه به این که سفرهای نیاز مردم به نشستن نزدیک به هم در یک زمان هنگامی که اجتماعی فاصله مورد نیاز است به سرعت گسترش coronavirus.

روباه گفت که بیش از 40 درصد از دانش آموزان را قابل اعتماد دسترسی به اینترنت در خانه. قبل از coronavirus دانش آموزان خواهد آمد به دانشگاه قبل از مدرسه و یا اقامت پس از آن و استفاده از اینترنت برای تکمیل تکالیف.

تبلیغات

خصوصی ارائه دهنده خدمات راه اندازی شد برای ساخت 180-پا برج در Winterhaven در تابستان از طریق Imperial County BorderLink پروژه رایگان به ارائه دسترسی آنلاین به دانش آموزان است. اما در یک پیچ و تاب و بی رحمانه این بیماری همه گیر قرار داده و ساخت و ساز در انتظار فقط به عنوان مدارس بودند تعویض به آموزش از راه دور.

برخی از دانش آموزان روباه گفت: اقامت با خانواده در مکزیک — که در آن آنها می توانند بهتر خدمات اینترنت.

همراهی دوم-معلم کلاس در کینگز کانتی گفت که او نگرانی در مورد دانش آموزان جوان نداشتن اساسی یادگیری لوازم طول بیماری همه گیر. او می آموزد در ریف-غروب واحد مدرسه در منطقه طبس و گفت: تعطیلی اتفاق افتاد پس به طور ناگهانی است که دانش آموزان قادر به انتخاب کنید تا اقلام مانند کاغذ و مداد رنگی.

تبلیغات

"شاید یک خانواده می توانید به فروشگاه دلار و دریافت یک بسته کاغذ, اما این است که برای رفتن به یک اولویت است ؟" او گفت:. "این بخشی از برخورد با یک جامعه است که بسیار پایین درآمد."

در Siskiyou County خانه را به برخی از 43,000 مردم در یک محل هشت برابر بزرگتر از اورنج کانتی وجود دارد تنها پنج مورد تأیید از عفونت کرونا ويروسی که از سه شنبه. ماری کالدول سرپرست اسکات دره Unified School District گفت: خانواده ها "در حال گرفتن antsy پرسیدن چرا ما هنوز هم بسته است."

"ما بسیار جدا شده," او گفت:. "خانواده فقط نمی تواند راه رفتن در اطراف گوشه به فروشگاه مواد غذایی. ناامنی غذایی در حال حاضر یک نگرانی بزرگ ما در شهرستان است."

به عنوان طول همه گیر امتداد و بیشتر مردم از دست دادن شغل خود را از تعدادی از خانواده ها با تکیه بر مدرسه-ارائه وعده های غذایی در حال رشد است, او گفت:.

تبلیغات

اسکات دره کوه ها احاطه شده است. خدمات همراه بد است. نقاط Wi-Fi کار نمی کند. بسیاری از خانواده ها استفاده از ماهواره برای اینترنت, اما از آن است که آهسته و حشره دار.

رجینا هانا اصل Etna دبیرستان در اسکات دره منطقه گفت: برخی از دانش آموزان با تکیه بر چاپ مشق شب بسته ها و تماس های تلفنی از معلمان خود را. برخی از وانت که در حال ارائه وعده های غذایی همچنین انتخاب مدرسه از دانش آموزان است. هانا می پذیرد مشق شب در خانه اش در صندوق پستی.

او در مدرسه نیز مشغول به کار با Etna اداره پلیس به انجام رفاهی چک در دانش آموزان است. اما برخی از دانش آموزان و خانواده های آنها کاهش یافته است به مدرسه رادار.

Morgan Kennedy / Trinity Alps Unified School District

قالب تازگی داشت در سقف و فرش و دیوار در ساختمان های در تثلیث آلپ Unified School District.

(تثلیث آلپ Unified School District)

در کوهستانی تثلیث شهرستان که در آن وجود دارد هیچ تایید coronavirus موارد از شنبه همه گیر شده است به اضافه یک در حال حاضر ویرانگر سال برای دانش آموزان در Weaverville.

تبلیغات

رانندگان اتوبوس مدرسه در ادامه خود را به طور منظم راه برای ارائه وعده های غذایی. در طول رخصتی بهار, منطقه ارائه 3,500 وعده های غذایی برای کودکان محلی که آیا آنها ثبت نام کرده یا نه.

"سی و پنج صد وعده های غذایی به شما می گوید چقدر COVID-19 ضربه این افتخار شهر" گفت: تثلیث آلپ Unified School District Supert. جیمی سبز. "آنها نمی تواند استطاعت برای رفتن به بازار به دلیل آنها کار نمی کند. این نوزادان کم است. ما به آنها غذا."

در تابستان گذشته در این شهرستان تعطیل دانشگاه از Weaverville ابتدایی و تثلیث دبیرستان پس از کشف سمی قالب سیاه و سفید در دیوارها و سقف و فرش.

این منطقه تا به حال به اجاره حدود 30 ساختمان های قابل حمل برای کلاس های درس و دفاتر در حالی که همچنین تلاش برای بازسازی دو gutted دانشگاه. منطقه "تقریبا ورشکست" سبز گفت. آن را برش تجهیزات تخلیه آن ذخایر گذاشته کارکنان و تصمیم گرفت به جای برخی از کارکنان که استعفا یا بازنشسته. اما او فکر کرد که آنها تبدیل شده بود یک گوشه.

تبلیغات

"ما در نهایت در یک نقطه که در آن ما در حال رفتن به خوب است. ما تا به حال اجازه دهید به کارکنان بروید تا به حال به کوچک, و آن را مانند, 'OK,, ما قصد داریم به همه حق' " سبز گفت. اما شیوع کروناویروس گفت: در حال رفتن به شکستن این منطقه در حال حاضر تکمیل نشده به پایین بودجه.

"هنگامی که شما این پایین" سبز گفت: "این واقعا سخت است برای حفظ عملکرد."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب