در کلمبیا مالیات تعطیلات منجر منتقدان به نگرانی 'COVID جمعه'

بزرگنمایی این تصویر خریداران فهرست در یک فروشگاه الکترونیک در بوگوتا, کلمبیا, در تاریخ 19 ژوئن. خرید

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

خریداران فهرست در یک فروشگاه الکترونیک در بوگوتا, کلمبیا, در تاریخ 19 ژوئن. خریداران flocked به کلمبیا مراکز خرید را به استفاده از یک روز بدون مالیات بر ارزش افزوده که باعث سیاه و سفید جمعه-سبک خرید frenzies. Nathalia Angarita /بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Nathalia Angarita /بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

پس از اعمال یکی از ونرخ coronavirus مستندات در آمریکای لاتین در کلمبیا در حال حاضر در جستجوی راه هایی برای پرش شروع به اقتصاد آن است. یک آزمایش یک سری از مالیات-رایگان خرید روز اما منتقدان ترس آنها می تواند تبدیل به فوق العاده-پخش حوادث.

در زمانی که کشور با آن مواجه است سنبله در COVID-19 موارد اصرار کلمبیایی به گله به فروشگاه ها و مراکز "می فرستد یک اشتباه پیام گفت:" بوگوتا شهردار کلودیا لوپز.

مالیات بر فروش در کلمبیا است عظیم 19% پس از آن یک معامله بزرگ که دولت تعیین شده و سه روز در این تابستان به تعطیلات مالیاتی. ایده این است برای متقاعد کردن کلمبیایی که تا به حال تا حد زیادی محدود شده است به خانه های خود را برای سه ماه گذشته به سرمایه گذاری و باز کردن کیف پول خود را.

آنها که فقط در روز جمعه, ژوئن 19, برای اولین بار از سه تعطیلات مالیاتی. در بسیاری از فروشگاه های اوباش از خریداران معلوم شد در سیاه و سفید-جمعه-مانند دیوانگی. خرده فروشی شروع به پریدن کرد پنج برابر نسبت به دولت کلمبیا باعث جمهور Iván دوقو به اعلام این رویداد یک موفقیت خروش.

اما جمعیت آنقدر بزرگ است که اجتماعی فاصله رفت و از پنجره به بیرون و مقامات مجبور به بستن 86 فروشگاه در سراسر کشور. بوگوتا شهرستان رسمی لوئیس گومز رفت و به یکی از شلوغ فروشگاه الکترونیک و شخصا دستور داد مشتریان را ترک کنند.

"مردم نیاز به درک که آن را به ارزش خطر جان خود را برای, تخفیف," او گفت.

کلمبیا است ثبت نام بیش از 2500 مرگ و میر ناشی از COVID-19 با توجه به پیگیری توسط دانشگاه جانز هاپکینز. که به مراتب کمتر از همسایه برزیل و پرو و اکوادور. هنوز ویروس فزاینده در امریکا لاتین و مقامات بهداشت در کلمبیا می گویند این هیچ وقت به کساد کردن.

در واقع ولگردی و قانونی شکنی خرید آمد فقط به عنوان کلمبیا ثبت بالاترین نرخ روزانه از عفونت های جدید و مرگ و میر. که باعث لوپز به بوگوتا, شهردار, برای, برچسب, هزینه های رایگان برای همه "COVID جمعه." او پیشنهاد کرد در تعطیلات مالیاتی باید برای خرید آنلاین تنها.

گیلرمو گارسیا یک بوگوتا, وکیل که در خانه مانده برای تعطیلات مالیاتی گفت: آن را می سازد هیچ حس برای دولت به ترویج احتیاط شدید از طریق تنگ, مستند اقدامات تنها پس از آن به نوبه خود در اطراف و ترویج ازدحام در نام تقویت اقتصاد است.

"من فکر می کنم همه فداکاری ما ساخته شده در طول سه ماه گذشته از دست خواهد رفت" او گفت:.

تا کنون هیچ برنامه ای برای لغو این دو باقی مانده تعطیلات مالیاتی برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 3 و 19 جولای.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن