به عنوان مینیاپولیس سوختگی شهردار طول می کشد تا گرما برای پاسخ

مینیاپولیس - اولین-اصطلاح مینیاپولیس شهردار یعقوب فری به نظر می رسد به انجام همه چیز را راست.او با این شهر پرر

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399

مینیاپولیس - اولین-اصطلاح مینیاپولیس شهردار یعقوب فری به نظر می رسد به انجام همه چیز را راست.

او با این شهر پررونق کسب و کار جامعه و شورای شهر. او رسیده به اقلیت محلات و حمایت برای مسکن مقرون به صرفه. او اجرا انضباطی سختگیرانه تر علیه اقدامات پلیس که نقض این شهر جان خود سیاست است.

زمانی که جورج فلوید یک دست به دستبند, سیاه, مرد درگذشت دوشنبه پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را به گردن خود برای چند دقیقه نادیده گرفته و خود را "من نمی توانم نفس بکشم" درخواست فری به سرعت ابراز خشم و به نام برای اتهامات عنوان شده علیه افسر. چهار افسران اخراج شدند روز بعد و در روز جمعه, افسر, Derek چوین متهم شد در Floyd مرگ است.

اما فری رهبری است که مورد سوال بعد از پلیس موفق به سرکوب چند شب از شورش و آتش سوزی و غارت از کسب و کارهای محلی که به دنبال فلوید مرگ است. فری که از او برای آرام نیز تایید تصمیم به ترک این شهر 3rd حوزه ایستگاه در پنج شنبه شب و تسلیم آن به معترضان که آتش به ساختمان.

شب ایستگاه سوخته, فری به نظر می رسد در یک صبح زود در کنفرانس خبری پس از ساعت ها از انتقاد رسانه های اجتماعی برای پاسخ پلیس که نمی مقابله با خشونت با وجود فعال شدن گارد ملی. به عنوان او شروع به صحبت کردن با یک خبرنگار جامعی "چه برنامه اینجا؟" فری تلاش برای پاسخ به و صبح روز بعد رژیم صهیونیستی است. تیم Walz — مانند فری یک دموکرات — انتقاد از "شکست تحقیرآمیز" شهر پاسخ گفت: دولت گرفته بود کنترل. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان به توییتر به تماس Frey "بسیار ضعیف رادیکال چپ شهردار" و تهدید به درگیر شدن.

در اوایل صبح روز شنبه آن را Walz که خود را مبارزه با وقاحت از چالش اذعان است که او را ندارد به اندازه کافی مردم را به مقابله با تظاهرات و حرکت به بسیج یکی دیگر از 1000 نفر از اعضای گارد. Walz نیز در زمان درد به ستایش فری که به نظر می رسد در کنار او پس از یک شب دیگر از ناآرامی.

برخی تعجب می کنم که آیا فری رویکرد به بحران ممکن است آسیب شانس خود را برای انتخاب مجدد در سال آینده. 38 ساله و سابق وکیل سازمان جامعه و یک دوره عضو شورای شهر در زمان کار در سال 2018 پس از شکست comedians که زمان به عنوان شهردار بود خدشه دار دو با مشخصات بالا تیراندازی پلیس.

2015 عکسبرداری از 24 سال سیاه مقیم Jamar کلارک پس از یک درگیری با دو افسر پلیس سفید تنظیم کردن هفته از تظاهرات; نه افسر متهم شد. در سال 2017 تیراندازی غیر مسلح استرالیا بومی جاستین Ruszczyk Damond که تا به حال به نام 911 به گزارش امکان تجاوز جنسی در پشت خانه او باعث یک اعتراض بین المللی. سیاه افسر در آن صورت محکوم شد سومین قتل درجه و خدمت 12 1/2 سال مدت است.

فری مبارزه کرد و تا حدودی در یک وعده برای اضافه کردن افسران پلیس. اما شورای شهرستان در کمیته بهار امسال رای دادند در مقابل تقاضا برای کمک هزینه فدرال برای استخدام 10 افسران جدید برای اجرای ترافیک با یک عضو گفت که او نگران این امر را تشدید نابرابری نژادی در خودرو متوقف می شود.

فعال جامعه مل ریوز, که گفت که او باعث شده است که تظاهرات در اعتراض به فلوید را کشته و حاضر به بحث در مورد شهردار پاسخ جز به می گویند که فری شده بود "قرار داده و در یک موقعیت دشوار است." او گفت: جامعه سیاه و سفید نمی اعتماد پلیس و دادستان به انجام کار درست.

"شهردار جدید است و او گفت همه چیز درست" ریوز گفت. "این است که در مورد شهردار; آن را در مورد اداره پلیس است."

روز بعد از این 3 حوزه, آتش, دانشگاه مینه سوتا, استاد علوم سیاسی لری جاکوبز گفت: Frey بود "از عمق" و "به وضوح قادر به درک آنچه که او را به انجام به برقراری نظم در حالی که همچنین ایجاد نوعی از درمان است که به اتفاق می افتد در مینیاپولیس."

او گفت: رها کردن ایستگاه پلیس در "ارسال یک پیام قوی" که شهر در کنترل است.

"باید وجود داشته باشد یکی دیگر از پیام: 'در اینجا این است که خط و جهت حفظ خواهد شد'" گفت: Jacobs. "شما باید کسب و کار است که فقط شوکه بدون کلام برای دیدن ملک بالا رفتن در شعله های آتش و اغلب بدون مداخله پلیس در همه. شما باید سیاه و سفید جامعه (که) شنیده کلمات خود را, اما آنها را باور ندارد.

"او واقعا در آن روابط و آنها به نظر می رسد در ژنده پوش. و من فکر می کنم بسیاری از ساکنان شدت دستپاچه شده توسط خشونت و هرج و مرج است."

جاناتان Weinhagen, رئيس جمهور و مدیر عامل مینیاپولیس منطقه ای مجلسی گفت: شهردار هنوز حمایت خود را و است که بسیاری از کسب و کارهای آسیب دیده توسط تظاهرات خشونت آمیز از جمله کسانی که متعلق به اقلیت ها و مهاجران می خواهید برای بازسازی.

"وجود دارد مقدار زیادی از ترس در حال حاضر. اگر فروشگاه شما شده و شما احساس می کنید, تجاوز" گفت: Weinhagen اضافه کرد که برخی از کسب و کار در حال حاضر رنج می بردند به دلیل coronavirus محدودیت. "آنها فقط شروع به دیدن برخی از نور و این آمار است."

اما او معتقد است که شهردار است "پیشرو با ارزش خود" و گرفتن مقدار زیادی از چیزهایی که حق از جمله درخواست کمک گارد و اجرای مقررات منع رفت و آمد جمعه و شنبه شب.

Jacobs این دانشمند علوم سیاسی گفت: Frey شده است, پر انرژی خوش بین و پویا به طور موثر منجر به رشد سریع شهر. اما بی تجربگی با مدیریت بحران نشان داده است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"تا زمانی که حدود یک هفته پیش او نگاه کرد به سر خوردن راه برای انتخاب مجدد و در عرض یک هفته خود را mayorship به نظر می رسد مانند آن را از هم پاشیده" جاکوبز گفت.

___

وبر گزارش از فنتون میشیگان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن