در آلاباما, شهرستان بحث چگونگی به تصویر کشیدن آن گذشته در حال حاضر

بزرگنمایی این تصویر مجسمه عقب Adm. رافائل Semmes, موبایل علا., در سال 2010. Carol M. Highsmith/Buye

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مجسمه عقب Adm. رافائل Semmes, موبایل علا., در سال 2010. Carol M. Highsmith/Buyenlarge/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Carol M. Highsmith/Buyenlarge/گتی ایماژ

مؤتلفه Adm. رافائل Semmes سبز-patinaed برنز و شمشیر در ران طولانی ایستاده نگهبانی بر روی تلفن همراه دولت خیابان اصلی کریدور از طریق آلاباما تاریخی شهرستان بندر.

در حال حاضر همه که باقی می ماند این است که 120 ساله مجسمه عظیم گرانیت پایه و یک پلاک یادبود.

"Adm. رافائل Semmes CSA فرمانده موفق ترین دریا ریدر در تاریخ, CSS, آلاباما" می خواند دیوید Toifel عضو Adm. رافائل Semmes اردوگاه شماره 11 از فرزندان جانبازان مؤتلفه در تلفن همراه.

قبل از Semmes مبارزه برای کنفدراسیون او تا به حال شده مورد برای خدمت در نیروی دریایی ایالات متحده در مکزیک و آمریکا جنگ. ساکنان موبایل می خواستم به افتخار حافظه خود را هنگامی که مجسمه نصب شده بود در سال 1900.

"کسانی که مجسمه نیست به معنای توهین به هر کسی" Toifel می گوید. "آنها وجود دارد به تتم مردم است."

Toifel عصبانی است این شهر نقل مکان کرد Semmes, مجسمه, و آن را یک "پاکسازی" از آمریکا میراث.

"شما نمی توانید می گویند که این پایین را پاک نمی کند تاریخ" Toifel می گوید. "کاملا آن را ندارد."

این روشی نیست که شهردار شنی Stimpson آن را می بیند.

"ما در حال تلاش برای پاک کردن میراث" Stimpson می گوید. او تا به حال مجسمه های گرفته شده در تاریکی شب ماه گذشته پس از آن تخریب شد و در طول نژادی عدالت تظاهرات.

"آن را به حال تبدیل شدن به یک موضوع بسیار تفرقه," Stimpson می گوید. "اگر من واقعا در تلاش برای متحد کردن جامعه من رو به راهی یا غلبه بر آن و یا انجام کاری متفاوت است."

بنابراین Stimpson سفید جمهوریخواه شهردار در اکثریت سیاه شهر تا به حال 8 و نیم پا مجسمه Semmes قرار داده در ذخیره سازی در موزه تاریخ تلفن همراه. او می گوید: Semmes مجسمه می تواند redisplayed با بافت تاریخی.

این حرکت هزینه خواهد شد شهر $25,000 است که جریمه برای نقض یک سال 2017 دولت قانون طراحی شده برای محافظت از مؤتلفه بناهای تاریخی.

بزرگنمایی این تصویر

اعتراض سازمان DAntjuan میلر می ایستد پایه گرانیت که باقی مانده از یک بنای تاریخی را به مؤتلفه نیروی دریایی Adm. رافائل Semmes در موبایل علا. "آن را مانند یک وزن که برداشته کردن در حال حاضر است که آن را رفته است," او می گوید. دبی الیوت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دبی الیوت/NPR

مؤتلفه کاراکتر یک flashpoint است که رئیس جمهور تهمت به دنبال بهره برداری از این هفته زمانی که او bashed نسکار برای ممنوعیت مؤتلفه پرچم و قول داد برای حفاظت از بناهای تاریخی. حتی پس از انتخاب رهبران سابق Dixie متحده در حال امید بستن برای حذف مؤتلفه یادبود از مربع های عمومی. فقط امروز مؤتلفه سربازان و ملوانان مجسمه پایین آمد در ریچموند.

سی مؤتلفه نمادهای حذف شده اند و یا نقل مکان از آنجا جورج فلوید مرگ در پایان ممکن است با توجه به مرکز قانون فقر جنوب.

آخرین باری که این کشور شاهد یک پاکسازی از آثار قدیمی جنوب شد و پس از امانوئل AME Church کشتار در چارلستون در سال 2015.

پشت در پای دولت خیابان در مرکز شهر موبایل DAntjuan میلر 24 ساله سیاه به نظر می رسد تا در خالی پایه می بیند و در آینده برای نسل خود در شهرستان.

"در حال حاضر که آن را از آن رفته رفته باعث می شود من احساس می کنم مثل ما امیدواریم که" میلر می گوید.

او به سازماندهی تظاهرات که هدف قرار داده بود Semmes مجسمه.

"که فقط ظلم و ستم. آن را مانند در اختیار داشتن یک وزن در پشت ما," او می گوید. "اما آن را مانند یک وزن برداشته کردن در حال حاضر است که آن را رفته است."

میلر می گوید, جدید, جنوبی در حال افزایش است با نسل خود است که نمی خواهد برای ایستادن تعصب نژادی.

روز بعد از Semmes مجسمه در آمد 21 ساله یعقوب لیون بود با خالی پایه با نشانه آن است که به عنوان خوانده شده "Black Lives Matter; نه همه پلیس بد هستند; و از بین بردن 120 ساله مجسمه فقط نمی حل نژادپرستی است."

لیون می گوید: او موافق یک مشکل وجود دارد با خشونت پلیس اما نمی ببینید که چگونه هدف قرار دادن آثار تاریخی کمک می کند.

"من فکر می کنم این باعث می شود بیشتر مشکلات به دلیل جنوبی سفید پوستان احساس مورد حمله قرار گرفت و قربانی" لیون می گوید. "آنها احساس می کنید مانند سفید امریکا در تلاش است تا پاک شود."

"شما ممکن است احساس آن است که تاریخ خود را و من با شما موافقم که در آن است می گوید:" وکیل محلی Karlos فینلی. "اما ما باید به همه از تاریخ خود را."

فینلی یک شهرداری قاضی دادگاه است که رئیس جمهور از دورا فرانکلین فینلی آفریقایی-آمریکایی میراث دنباله در تلفن همراه. او می گوید: برای بیش از حد طولانی این شهر جلال یک قسمت از آن داستان اما با توجه به کوتاهی به بقیه.

"بسیاری از مردم می خواهم به فکر می کنم در مورد شما می دانید, زیبا antebellum جنوبی و جذابیت از درختان بلوط و جنتلمن جنوبی و چیزهایی که از طبیعت" فینلی می گوید. "اما ما را با این واقعیت است که مردم به قتل رسیدند و raped برگزار شد و در اسارت."

او به طور فعال در تلاش برای بالا بردن تاریخ Africatown جامعه در موبایل تاسیس شده توسط آخرین بردگی مردم را به سواحل آمریکا در کشتی Clotilda.

بزرگنمایی این تصویر

یک عکس از Adm. رافائل Semmes بر روی صفحه نمایش با دیگر آثار در موزه تاریخ تلفن همراه. یک مجسمه برنزی از Semmes برداشته شده از صفحه نمایش برجسته در مرکز شهر موبایل منتقل شده است به موزه که در آن شهردار شنی Stimpson می گوید می توان آن را تفسیر با بافت تاریخی. دبی الیوت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دبی الیوت/NPR

تلفن همراه تاریخچه موزه مدیر مگ فاولر است که به کمک معاون کشیش بخش آرشیو از تازگی کشف کشتی شکسته و در حال حاضر به اتهام تفسیر رافائل Semmes مجسمه به عنوان به خوبی.

"هر دو داستان Clotilda و داستان آنچه ما با آثار ما در مورد این لحظه از حساب" فاولر می گوید. "در مورد درک ما از گذشته با قرار دادن چارچوب مناسب در اطراف ما تاریخی داستان به طوری که ما می تواند زندگی می کنند به آینده است که بیشتر فقط."

اعضای فرزندان جانبازان مؤتلفه در تلفن همراه تردید دارند.

"تاریخچه است وجود دارد را برای شما به تایید" دیوید Toifel می گوید.

آنها می خواهند این شهر به آنها مجسمه به نمایش در مالکیت خصوصی. اما این بعید است. این شهرستان دارای قرار داده و هیچ جدول زمانی در reerecting Adm. Semmes در موزه اما در نظر دارد به منظور توسعه آینده نمایشگاه با ورودی از مردم است.

در حال حاضر بحث به ارمغان آورده است بهترین و بدترین تلفن همراه می گوید: هنرمند محلی Soynita ادواردز-بوش. او بخشی از یک مشترک پروژه هنر عمومی به ثبت موقت Black Lives Matter نقاشی دیواری در مرکز شهر پیاده رو در گچ است.

"آن روز بود و یک روز که عشق برنده" ادواردز-بوش می گوید.

اما او می گوید به زودی رسانه های اجتماعی مقاومت مواجه شد شدید.

"یک مرد گفت که او تو شاش در آن یک بانوی گفت که او قرار بود به منظور بالا بردن جهنم" ادواردز-بوش می گوید. "همه ما قرار بود سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. در صورتی که مفهوم اگر این کلمات به تنهایی زحمت شما باید برخی از آنها بدم میاید که شما نیاز به مراقبت از است."

سیاه زندگی مهم است نه یک نبرد گریه او می گوید: اما اذعان: "من فقط می خواهم شما را به سادگی درک کنند که من سیاه و سفید. من اینجا هستم."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب