یخ برنامه ای برای استقرار منابع بیشتر در پناهگاه شهرستانها

مهاجرت فدرال مقامات کرد که مرز عوامل و افسران از جمله کسانی که در تاکتیکی واحد خواهد بود مستقر در لس آنجلس و د

توسط MINERALNEWS در 26 بهمن 1398

مهاجرت فدرال مقامات کرد که مرز عوامل و افسران از جمله کسانی که در تاکتیکی واحد خواهد بود مستقر در لس آنجلس و دیگر به اصطلاح پناهگاه شهرستانها برای کمک به بازداشت مهاجران در این کشور غیر قانونی است.

ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی سخنگوی تایید جزئیات استقرار برنامه ریزی شده بود که اولین گزارش در نیویورک تایمز. این سازمان با اشاره سوالات بیشتر به اداره مهاجرت و گمرک و وزارت امنیت داخلی.

CBP را اعزام 50 ماموران مرزبانی و 50 رشته عملیات ماموران گمرک در نه مناطق با توجه به آژانس. افسران تعلیم دیده خواهد شد ارسال به شهرستانها از جمله شیکاگو و نیویورک, نیویورک تایمز گزارش داد.

اضافی عوامل به شمار می رود ارسال شده به سان فرانسیسکو آتلانتا بوستون, New Orleans, دیترویت و نیوجرسی با توجه به آژانس. استقرار تیم اجرا خواهد شد از فوریه تا مه.

تبلیغات

CBP عوامل و ماموران بودن دقیق به کمک یخ می آیند از بخش های مختلف و موقعیت های شغلی از جمله برخی از آموزش دیده در عملیات تاکتیکی با توجه به آژانس.

"یخ است که با استفاده از CBP, برای تکمیل اجرای فعالیت در پاسخ به این منابع با چالش های ناشی از پناهگاه های شهر, سیاست" یخ مدیر متی Albence در بیانیه ای گفت.

Albence گفت: در بیانیه ای که از این اقدام گرفته شد در پاسخ به پناهگاه-شهرستان سازمان های اجرای قانون و نه همکاری با مقامات فدرال با تبدیل بیش از مهاجران برگزار می شود در زندان های محلی. به عنوان یک نتیجه, در این بیانیه ادامه داد: ماموران فدرال "مجبور به در بزرگ بازداشت جنایی بیگانگان که منتشر شده است به جوامع است."

"این تلاش نیاز به یک مقدار قابل توجهی از زمان اضافی و منابع" Albence گفت. "زمانی که پناهگاه شهرستانها انتشار این مجرمان به خیابان را افزایش می دهد وقوع پیشگیری از جرایم و از همه مهمتر پیشگیری قربانیان است."

تبلیغات

تعداد عدم بازداشت موارد از افزایش 2.6 میلیون دلار در سال مالی 2018 به بیش از 3.2 میلیون دلار در سال مالی زیر با توجه به DHS.

"با 5,300 ERO [و اجرای عملیات حذف] مأموران اجرای قانون — برخی از آنها مفصل به مرز یخ آیا منابع کافی به طور موثر مدیریت پایدار و افزایش غیر بازداشت مواردی که تشدید این افزایش از پناهگاه های قضایی" آژانس در بیانیه ای گفت.

عوامل بودن مستقر شامل کسانی که در گشت مرزی واحد تاکتیکی به گفته نیویورک تایمز گزارش. واحد "فراهم می کند پاسخ فوری قابلیت به اورژانس و در معرض خطر حوادث نیاز به مهارت های تخصصی و تاکتیک" با توجه به CBP سایت.

جان Sandweg که رهبری یخ در طول دولت سابق رئیس جمهور اوباما به نام آخرین حرکت با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت "خطرناک است."

"شما در حال کشیدن بحرانی نیروی انسانی فعال در این مرز و شما در حال انجام آن واقعا صادقانه برای سیاسی نشان می دهد از نیروی" Sandweg گفت. "شما نیز مجبور BORTAC واحد به کار به طور چشمگیری در یک محیط متفاوت نسبت به آنچه که آنها استفاده می شود. طول می کشد مهارت های مختلف مجموعه به کار در یک محیط شهری از آن را در یک مرز محیط زیست است."

Sandweg نام آن را یک حرکت "به توهین به اصطلاح پناهگاه شهرستانها ... با استقرار یک دسته از ارتش به دنبال مرز ماموران گشت."

"هیچ ICE agent است که صادقانه به شما خواهد هر می گویند که آنها نیاز به گشت مرزی به قید وثیقه ، همیشه" او ادامه داد. "این توهین به یخ عوامل هستند که بیش از به اندازه کافی قادر به مراقبت از هر گونه تهدید در خارج وجود دارد و باید انجام دهد."

برنامه ریزی استقرار مجموعه دیگری برخورد بین مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و شهرهایی مانند لوس آنجلس و سان فرانسیسکو که به قول خود مقامات مجری قانون نمی خواهد کمک های یخ در آن نوردد.

تبلیغات

معلوم نیست چه استقرار ممکن است مانند نگاه در لس آنجلس. یک L. A.-منطقه یخ سخنگو گفت: آژانس نمی خواهد بحث در مورد برنامه ریزی عملیات و یا منبع خاص تخصیص.

در سال گذشته یخ راه اندازی یک ملی عملیات با هدف ساخت هزاران نفر از دستگیری. سازمان های چنین به عنوان L. A. Police Department تحت فشار قرار دادند. شهردار اریک Garcetti که ایستاده بود کنار پلیس لس آنجلس رئیس میشل مور گفت: ساکنان آنها را مجبور به باز کردن درهای خود را برای یخ عامل است که آیا حکم امضا شده توسط یک قاضی.

رابطه بین یخ و اجرای قانون محلی به مدت طولانی شده است ظریف است. پس از مغلوب ساختن پیشی جستن آن رشد کرده است تنها شکننده تر به عنوان پلیس دست و پنجه نرم کردن با حفظ ارتباط با یخ در حالی که همچنین متعادل شفافیت با جامعه و رهبران مدنی.

کسانی که تنش ها به خصوص مشهود در کالیفرنیا که در آن اجرای قانون محلی باید پایبند یک "پناهگاه" قانون سنا لایحه 54 که رفت به اثر در سال گذشته به ارائه برای حفاظت از مهاجران در این کشور غیر قانونی است. در L. A., اداره پلیس متوقف درگیر شدن در عملیات های مشترک تصفیه یی را با یخ است که به طور مستقیم درگیر داخلی اجرای مهاجرت و دیگر نقل و انتقال مردم با برخی از جزئی محکومیت های کیفری به یخ بازداشت کرده است.

"این است که شفاف اقدامات تلافی جویانه علیه دولت های محلی برای امتناع از انجام این دولت مناقصه" Naureen شاه ارشد سیاست و وکالت وکیل در مهاجران حقوق برای اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در بیانیه ای گفت:. "آن قرار داده خواهد شد زندگی در معرض خطر بیشتر militarizing خیابان های ما. دولت های محلی باید منتظر عواقب آن برای تمرکز بر نیازهای جامعه محلی و با استفاده از پول مالیات دهندگان مسئولانه به جای کمک به اخراج و بازداشت اعضای جامعه."

مولی هنسی-تلنگر باعث شد برای این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب