مغلوب ساختن پیشی جستن نشده فرسوده یک ماسک Publicly. در اینجا چیزی است که ممکن است او را متقاعد به

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت دارای یک ماسک به عنوان او صحبت می کند در طول یک تور از فورد Raws

توسط MINERALNEWS در 5 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت دارای یک ماسک به عنوان او صحبت می کند در طول یک تور از فورد Rawsonville گیاه در میشیگان, Mich., در روز پنج شنبه. معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ

در این آخر هفته روز یادبود سواحل بازگشایی و مردم جسارت خارج است. و تصاویر و ویدئوها را منتشر برخی از سواحل شلوغ استخر و boardwalks در مریلند فلوریدا میسوری و تگزاس و کالیفرنیا.

و بسیاری از مردم نمی توجه به هشدارها و نیست با پوشیدن ماسک.

شاید جای تعجب نیست که به نظر شما رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن — که به عنوان رئیس جمهور مجموعه تن برای خیلی از کشور به خصوص برای هواداران خود را — خودداری کرده است دیده می شود پوشیدن ماسک publicly.

"من تا به حال یک روز قبل از" مغلوب ساختن پیشی جستن در هفته گذشته گفت: در یک شرکت موتور فورد. گیاه در میشیگان. "من عینک یکی در این منطقه است. من نمی خواهم به را فشار دهید لذت بردن از دیدن آن است."

این "لذت" از دیدن آن ؟ این فرد که به عنوان کشور رویکردهای 100,000 مرگ و میر ناشی از کوروناویروس رئیس جمهور احساس می کنید با پوشیدن یک ماسک بود به نحوی چیزی مطبوعات ممکن است او را مسخره برای, به ویژه هنگامی که خود را دولت دستورالعمل می گویند به پوشیدن یکی هنگامی که در ملاء عام و در عرض 6 پا از کسی.

این مهم است به یاد داشته باشید که تهمت کسی است که با تغییر روایت در پوشیدن ماسک در وهله اول. این نبود که مدتها پیش که دولت او بود توصیه کرد که افراد سالم نمی پوشیدن ماسک بنابراین تامین نمی کمیاب برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ که آنها مورد نیاز است. پس از آن بود که تهمت به مردم گفت که با پوشیدن پوشش صورت و روسری می تواند یک تفاوت بزرگ را.

بنابراین این ایده در حال ظهور است که دیده می شود با پوشیدن یک ماسک به نحوی است که یک فضیلت سیگنال که حزب شما را به تعلق و تفکر آن را نقض خود به آزادی های مدنی و یا باعث می شود آنها را نگاه ضعیف است و نه فقط مفید برای متوقف کردن گسترش ویروس.

بسیاری از رهبران جمهوری خواه می گویند بیش از حد.

"اگر کسی با پوشیدن ماسک, آنها در حال انجام آن را برای نشان دادن آنچه در حزب سیاسی آنها و یا آنچه که نامزد آنها پشتیبانی" داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم یک جمهوری خواه گفت: در بیانیه عاطفی جمعه. صدای او شروع به شکستن و شروع کرد به پاره کردن به عنوان او ادامه داد: "آنها ممکن است آن را انجام می دهند زیرا آنها کردم و 5 سال کودک قدیمی که رفتن را از طریق درمان سرطان. آنها ممکن است آسیب پذیر بزرگسالان در زندگی خود را که در حال حاضر COVID و آنها در حال مبارزه است."

به طور مشابه جمهوری خواه اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine گفت: در ان بی سی دیدار با مطبوعات: "این است که در مورد سیاست. این است که در مورد این که آیا شما در حال لیبرال یا محافظه کار چپ یا راست جمهوری خواه یا دموکرات."

دکتر استفان هان رئیس سازمان غذا و دارو توییتی هشدار یکشنبه که "coronavirus هنوز موجود" و او یادآور شد آمریکایی ها که "اجتماعی فاصله دست شستن و پوشیدن ماسک محافظت همه ما است."

همچنین در دیدار با مطبوعات رئیس جمهور و مشاور امنیت ملی, رابرت اوبراین تغییر تمرکز از سلامت به اقتصاد ساخت این استدلال به پوشیدن ماسک در این راه: "ماسک استفاده در حال رفتن برای کمک به ما این اقتصاد بازگشایی شد."

شاید که یک استدلال است که چوب با رئیس جمهور و یکی — اگر او را متقاعد -- او می تواند ترجمه به محافظه کار پایه که رشد کرده است به طور فزاینده ای بیشتر در رابطه با بازگشایی کسب و کار از تاثیر سلامت COVID-19.

اما این اگر.


5 چیزهایی که برای تماشای این هفته

1. 100,000 coronavirus مرگ و میر: این تعداد سرسام آور اما این کشور در حال نزدیک شدن به 100,000 مرگ و میر نسبت به COVID-19. این چیزی بود که به ظاهر ژرف دو تا سه ماه پیش. "شما باید 15 نفر و 15 در عرض چند روز در حال رفتن به پایین به نزدیک به صفر" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: Feb. 26. یک ماه بعد در اواخر ماه مارس او به عنوان کوشندگی از coronavirus دوباره گفت: 36,000 به طور متوسط مرگ از آنفولانزا هر سال: "بنابراین به شما می گویند به خودتان" چه است این همه چیز در مورد?' "که در آن نقطه فقط بیش از 700 آمریکایی مرده بود از COVID-19.

متحده در حال بازگشایی و کارشناسان نگران بالقوه خوشه به خصوص اگر مردم جولان دادن های اجتماعی فاصله محدودیت راه برخی از این آخر هفته.

در حال بارگذاری...

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

2. جو بایدن fallout: این هفته خواهد بود قابل توجه برای اینکه بایدن را اظهار جمعه که "شما نمی سیاه" اگر شما لازم نیست به او رای بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن, سکس از کون, فراتر از فقط دیگری اشتباه از معاون رئیس جمهور سابق. این دقیقا همان نوع از چیزی که کهنه دموکراتیک استراتژیست های نگران با بایدن به عنوان نامزد. مغلوب ساختن پیشی جستن البته تاریخ خود را از برافروختن تنش های نژادی و تقسیم و در پایان روز یا تهمت یا بایدن خواهد بود رئیس جمهور و رای دهندگان باید تصمیم بگیرید که بهترین معرف آنها است. بایدن در حال حاضر تحت فشار برای انتخاب یک زن برای همسر در حال اجرا. چگونه این اختلاف می رود ممکن است که بیشتر احتمال دارد.

[شنبه شروع چک کردن ما سری ویژه در رای گیری میان یک بیماری همه گیر.]

3. تهمت می رود به بالتیمور اما خود شهردار نمی خواهند او وجود دارد: مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه خواهد شد شرکت در مراسم روز یادبود در بالتیمور فورت مک هنری. اما شهردار این شهرستان گفت: او فکر نمی کند تهمت باید آمده است. "ما نیازی به صرف منابع ما برای رئیس جمهور چه کسی در اینجا تحت سفارشات ما را به ماندن در خانه. من فکر می کنم او نقض قانون" جک شهردار جوان گفت: هفته گذشته است.

تهمت نمی برنده شدن هر یک از دوستان در بالتیمور در سال گذشته زمانی که او با اشاره به اواخر تشکر. الیاس کامینگز' منطقه در بالتیمور به عنوان "منزجر کننده موش و جوندگان آلوده ظروف سرباز یا مسافر."

4. صحبت از رفتن به مکان های دیگر قرار نیست به...: مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور پنس در حال برنامه ریزی برای رفتن به ناسا/SpaceX راه اندازی در فلوریدا روز چهارشنبه. اما در مارس 1, ناسا مدیر جیم Bridenstine خواست آمریکایی ها برای دور ماندن با توجه به coronavirus نگرانی. "ما در حال درخواست از مردم برای سفر به کندی [Space Center] اما برای تماشای آنلاین یا تماشای تلویزیون خود را در خانه" او گفت:.

آن را نمی خواهد اولین بار رئیس جمهور است و مسخره خود را مدیریت عمومی راهنمایی و کاهش یافته است به عنوان مثال مجموعه. مغلوب ساختن پیشی جستن است مشتاق به نشان دادن یک کشور برگشت به حالت عادی بنابراین او می تواند مشتری جلب بهبود جلوتر از انتخاب مجدد پیشنهاد.

5. مجلس رای در FISA بیل: خانه انتظار می رود که برای رای تجدید کلید نظارت قوانین چهارشنبه یا پنج شنبه پس از سنا تصویب آن را به راحتی در اوایل این ماه.

شده اند وجود دارد اختلافات بیش چقدر حریم خصوصی این لایحه را فراهم می کند با گفت: برخی از این انجام نمی دهد به اندازه کافی و وزارت دادگستری اعتراض به برخی از تغییرات است که ساخته شده بودند گفت: آنها "می نامیم تنزل توانایی ما برای انجام نظارت از تروریست ها و جاسوسان و ملی دیگر تهدیدات امنیتی." این نیز روشن نیست که رئیس جمهور فکر می کند این قانون است.

این نیز ممکن است اولین بار رای مجلس توسط نماینده, پس از تصویب آن تاریخی تغییرات شده است.


نقل قول از آخر هفته:

"معاون رئیس جمهور نباید آن را گفته اند اما من واقعا فکر می کنم صفرا و عصبی رئیس جمهور تهمت به سعی کنید به استفاده از این او در کمپین انتخاباتی خود او که پس از یک روز انجام می شود همه چیز را در قدرت خود را با حمایت خود توانمندسازها به تقسیم این کشور به خصوص خطوط نژادی."

— Rep. وال Demings D-Fla., در سی ان ان روز شنبه در پاسخ به بایدن را "you ain't سیاه" نظرات. Demings در حال بررسی به عنوان بایدن بالقوه همسر در حال اجرا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن