من در زمان مترو به اسکار. این فقط آغاز یک سوار وحشی

جوایز اسکار به طور معمول تحت پوشش توسط veteran سرگرمی روزنامه نگاران غرق در استراتژی “جایزه فصل است.”

اما این بار نیز فرستاده جولیا فتیله یک خبرنگار از کاغذ مترو بخش می نویسد که ضروری کالیفرنیا عضویت در خبرنامه.

او آمده از مترو تصویب خطوط valets و رهبری به باران خیس فرش قرمز قبل از این ادعا بینی-خونریزی صندلی.

بیش از چند ساعت بعد او با تجربه های مختلف در کنار اسکار — کوله پشتی پر از دستشویی شگفت انگیزی ناچیز نوار اوج تهاجمی مواد غذایی اجرا می شود خفا جارو و در این راه حتی هالیوود در بزرگترین شب کاملا نمی تواند در رقابت با همسایه.

تبلیغات

و البته هیجان جوایز اسکار در تاریخ ساخت.

در اینجا این است که جولیا سفر به او گفت: آن را در توییتر:

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>