بیش از 100 coronavirus مرگ و میر در 2 روز در L. A. شهرستان; شهرستان ونتورا شل محدودیت

لس آنجلس رسیده یکی دیگر از گریم نقطه عطف در نبرد علیه coronavirus ضبط بیش از 100 مرگ و میر بیش از آخر هفته به

توسط MINERALNEWS در 1 اردیبهشت 1399

لس آنجلس رسیده یکی دیگر از گریم نقطه عطف در نبرد علیه coronavirus ضبط بیش از 100 مرگ و میر بیش از آخر هفته به عنوان تعدادی از موارد گذشته افزایش یافت 12,000.

روز شنبه, مکان عمومی, وزارت بهداشت, مدیر باربارا فرر اعلام 81 جدید COVID-19 مرگ و میر بیشترین تعداد گزارش شده در یک روز در L. A. شهرستان پس از همه گیر آغاز شد. این چهارمین بار در پنج روز از مرگ و میر تعداد تا به حال به یک رکورد بالا.

"در این آخر هفته ما باید دو برابر تعداد مرگ و میر رخ داده است که در میان L. A. شهرستان ساکنان" فرر گفت.

هر چند اعداد نگاه تلخ فرر گفت: علائم وجود دارد که اجتماعی فاصله شیوه های داشتن یک اثر مثبت اما county نشده نشانه های آن را آماده برای بلند کردن آن stay-در-خانه سفارش.

تبلیغات

"همانطور که ما برنامه ریزی برای بهبودی ما می خواهیم که تمام ثابت قدم باقی می ماند در مطابق با دستورات گذاشته ما امن تر در خانه سفارش; ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است عمل فیزیکی فاصله در همه زمان سایش پوشش صورت هنگامی که در مکان های عمومی, و نگه داشتن دست پاک" فرر گفت. "ما می دانیم که این فوق العاده دشوار و قدردانی از تلاش های همه را به سلامتی به جامعه ما است. ما با هم در حال صرفه جویی در زندگی می کند و هم ما را از این طریق دریافت کنید."

تقریبا 79,000 شهرستان را 10 میلیون نفر آزمایش شده است برای coronavirus. از آن 15 درصد مثبت برای این بیماری است. تقریبا از 3400 نفر یا 29 درصد از تمام موارد مثبت باید در بیمارستان بستری شده است در برخی از نقطه در طول بیماری خود را. بیش از 600 نفر کشته شده اند از COVID-19.

لس آنجلس در حال حاضر نیست که یک رکورد از افرادی که بهبود یافته اند. که تعداد گنجانده شده است در مجموع تعداد موارد است.

تبلیغات

در یک استراحت از خود, به طور معمول, نشاط بخشی, ایالت شهر آدرس شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti روز یکشنبه تاکید شدید تلفات ویروس گرفته بود در این شهر اقتصاد است. او هشدار داد که خرید اینترنتی از coronavirus ادامه خواهد داد به تاثیر منفی این شهرستان ترک یک مسیر اقتصادی تخریب بیشتر از سال 2008 رکود است.

"من هرگز قبل از تردید به شما اطمینان دهم که شهر ما قوی است," او گفت:. "اما من نمی خواهد می گویند این واژه ها امشب. شهرستان ما مورد حمله قرار گرفت. زندگی روزانه ما است غیر قابل تشخیص است."

این شهر در حال حاضر به قرض گرفته شده 70 میلیون دلار از بودجه ویژه در حالی که در پاسخ به بحران بهداشت و درمان Garcetti گفت. هزاران نفر از شهروندان و کارگران شهرستان نیاز به 26 پرداخت نشده روز به تعادل بودجه شهرستان — و یا 10% کاهش در پرداخت.

تبلیغات

"از مالی چشم انداز این است که بدترین آن را به حال شده است" او اعلام کرد.

تا کنون 53 کالیفرنیا 58 شهرستانهای گزارش کرده اند COVID-19 موارد است. تعداد مرگ و میر در کشور پیشی گرفته 1,100 روز دوشنبه در حالی که موارد تایید شده بیش از 31,500.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گذاشته یک طرح هفته گذشته به آسانسور دولت را پناهگاه در محل سفارشات تصمیم گیری است که مقامات باید اجرا متفاوت در یک شهرستان-توسط-شهرستان بر اساس. در حالی که L. A. شهرستان stay-at-home سفارشات دست نخورده باقی می ماند و مقامات حفظ لحن غم انگیز همسایه Ventura County اصلاح آن محدودیت شنبه نیز معترضان در چندین جنوب کالیفرنیا شهرستانها خواستار چنین سفارشات برداشته شود با استناد به رکود اقتصادی است.

تبلیغات

"ما قرار است به تمرکز بر روی جاده به بازگشایی چرا که ما ساکنان و کسب و کار باید قربانی بسیار به رعایت بهداشت عمومی سفارشات و سرعت گسترش ویروس در جامعه ما" مایک قدرت ونتورا شهرستان اجرایی در بیانیه ای گفت:. "وضعیت فعلی ما بیشتر تقویت کار ما از بیمارستان های محلی خود را به گسترش ظرفیت."

برخی از کسب و کار خواهد شد مجاز به بازگشایی و تجمعات تا پنج نفر اجازه خواهد داشت برای اولین بار.

زمین های گلف و دوچرخه مغازه ها می توانید بازگشایی و فرد خرید و فروش وسایل نقلیه در حال حاضر مجاز است. مقامات همچنین بازگشایی شهرستان-اجرای پارک ها و سواحل در 5 بعد از ظهر جمعه.

در میان تمام جنوب کالیفرنیا, شهرستان شهرستان ونتورا است تا کنون کمترین تعداد COVID-19 موارد و مرگ و میر. پس از همه گیر شروع آن را گزارش کرده 422 coronavirus موارد و 13 مرگ و میر.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن