من به دنبال یک عاطفی اعتراض از طریق خیابان های واشنگتن شب گذشته. در اینجا آنچه که من دیدم

واشنگتن—در 16 خیابان نزدیک کاخ سفید شنبه شب بزرگترین جمعیت هنوز هزاران نفر از ساکنان پایتخت ایالات متحده از حد

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399

واشنگتن—در 16 خیابان نزدیک کاخ سفید شنبه شب بزرگترین جمعیت هنوز هزاران نفر از ساکنان پایتخت ایالات متحده از حد شلوغ به خیابان ها در اعتراض به پلیس از جوامع پس از مرگ در هفته گذشته در مینیاپولیس جورج فلوید. به عنوان مورد در شهرستانها در سراسر کشور مردم به راهپیمایی و شعار تمام روز در آفتاب کامل به درجه حرارت گذشت 30 C. آنها را در مقابل ساختمان کاپیتول در صبح زانو در مقابل تهمت هتل در بعد از ظهر و سپس رژه گذشته آثار و عرض به عنوان هلیکوپتر پرواز سربار و تور اتوبوس پر از سربازان در نبرد زره بودند همراهی می کردند توسط پلیس, ماشین با صدای ندبه به مکان در سراسر شهرستان.

فریاد "من نمی توانم نفس بکشم" در حال حاضر آشنا خواستی زنگ زد بیرون.

از کاخ سفید قابل رویت در پشت کامیون نظامی مسدود کردن جاده ها و لافایت مربع پارک فراتر از آنها وجود دارد خبر از مخالفت آشکار از وزارت دفاع بیش از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رویکرد به معترضان. در اینجا در لبه تازگی گسترش محیط اطراف رئیس جمهور را که در آن خط مشخص شده بود با اجساد شبه نظامی ضد شورش جوخه در صحرا استتار به جای حصار چیز به نظر می رسید زمان پس از گرمای روز به عنوان معترضان ایستاده بود پا صرف دور از نگهبانان و فریاد زد: به طور مستقیم به چهره خود.

اما 100 متر شمالی, یک مرد با یک میکروفون بود آرام جمعیت, تنظیم تن های مختلف. او خواسته تظاهرکنندگان به نشستن و آنها را در خیابان به پلیس خط و خوبی تا به بلوک بعدی و در اطراف گوشه و کنار در من سنت

به عنوان تظاهر کنندگان مطرح فندک و چراغ قوه تلفن به تیرگی شب او خواند "تکیه بر من" و جمعیت تحت تأثیر و سنگ همراه: زمانی که شما قوی نیست من خواهید بود با دوستان خود. من به شما کمک کند انجام...

وقتی که آهنگ انجام شد یکی دیگر از مرد پرسید: این جمعیت برای رفتن بر روی Instagram و ارسال عکس ها و فیلم ها. "همه نشان می دهد که شما در حال اعتراض مسالمت آمیز و این که یک جوان سیاه پیشرو آن است."

مدت کوتاهی پس از آن او هدایت آنها — بخش عمده ای از جمعیت در یک رژه کشش برای بلوک — در مارس شمالی دور از کاخ سفید به صدا N. W. A. s معروف بی حرمتی 1988 ضد پلیس سرود "F - - - tha Police." آنها راهپیمایی در گذشته زره پوش Humvees و سوار هتل ها و به زیرگذر در زیر اسکات دایره.

از آن زمان بیش از پنج دقیقه برای جمعیت برای دریافت از طریق زیرگذر و زمانی که آخرین معترضان پدید آمده در سمت شمال شعار "می گویند نام خود را! جورج فلوید!" آنها استقبال زنگ, زنگ, ریخته گری, United Methodist Church, که در آن روحانیت بود در خیابان زل زده در اعتراض و برگزاری نشانه هایی است که خواندن "مقدس مقاومت" و "همبستگی."

از ویندوز در خیابان های مسکونی مردم سوء استفاده از گلدان و تابه. راهپیمایان پاسخ داد: "از خانه خود را! به خیابان!"

این چند نژادی, چند, نسل گروهی از تظاهرکنندگان رسیده تو خیابان و شرق بر روی تجاری نوار که تاریخی سیاه و سفید مرکز فرهنگی شهر — خانه باشگاه های جاز و آفریقایی-آمریکایی موزه ها و رستوران ها — که شده است gentrifying دهه اما همچنان خانه به سیاه و سفید متعلق به کسب و کار و زندگی شبانه مقصد و بسیاری از ساکنان سیاه.

به عنوان جمعیت تبدیل گوشه مردم نشسته در stoops پمپاژ مشت خود و تشویق. اتومبیل beeped خود شاخ در کر پشتیبانی می کند.

تظاهرکنندگان را متوقف و در گوشه ای از 14th Street, تحت غول دیواری از تپه جفتک انداختن خود ساکسیفون در پستی کارگر ، "من می دانم که شما خسته هستید" گفت: مردی که قبلا منجر به آواز خواندن.

"من نه خسته! من اخراج کردن" یک مرد فریاد زد از پشت جمعیت است.

"در اینجا یک آهنگ اختصاص داده شده به هر کسی که از دست داده و زندگی خود را با خشونت پلیس" مرد با میکروفون گفت و او crooned Boyz II Men مراسم یادبود سرود "آن را بسیار سخت برای خداحافظی به دیروز" به عنوان جمعیت از سر خود را در ماه مارس همراه تو خیابان. آنها راهپیمایی در گذشته کسب و کار در خدمت takeout بسیاری از آنها سوار نشده بودند که در مرکز شهر. یک زن خواب یک بسته نرم افزاری از اموال در کنار او در روی یک صندلی در پیاده رو. مشتریان و صاحبان کسب و کار با عجله به پیاده رو و در زمان عکس ها و ویدئوها.

"که خیابان ؟ خیابان های ما!" جمعیت شعار می دادند به آنها منتقل بن چیلی کاسه که تنوع در سگ داغ است و به احتمال زیاد نزدیک ترین چیزی که واشنگتن به امضا مواد غذایی است. وجود دارد یک نقاشی دیواری در کنار بزرگداشت شاهزاده و کروبی و دیگر سیاه چهره های فرهنگی. معروف سیاه صاحبان بن باز مانده است به عنوان شورش درگرفته بر تو خیابان پس از مارتین لوتر کینگ ترور در سال 1968.

در یک پاسیو در یک گوشه خیابان یک خانواده با عجله به لبه خیابان اسلحه, مطرح, دو فرزند, بالا و پایین پریدن فریاد پشتیبانی می کند. با میکروفون شروع به آواز خواندن "Stand By Me." در حال حاضر پلیس سوار بر موتور سیکلت بودند مسدود کردن ترافیک در هر تقاطع اجازه می دهد تا مارس با خیال راحت عبور کند. ده ها تن از شاخ beeped.

یک مرد سیاه و سفید در سفید حلقه ای ساتن ایستاده در وسط یک تقاطع به گذرگاه عابر پیاده, آواز خواندن همراه mournfully در صدای کامل: من نمی خواهد گریه من برنده یک قطره اشک نریختم فقط به عنوان طولانی به عنوان شما stand, stand by me.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"امروز" او فریاد زد: "دختر من است مرگ بعد! شما همه در حال اعتراض به یک دلیل!" او پمپ مشت خود را در هوا.

جمعیت پشت جنوب بر روی شاو که در آن زنان آمریکایی آفریقایی تبار در بالکن برگزار شد در هوا و شعار همراه با جمعیت است. مردم در پاسیو جداول در مقابل سالمندان اقامت ایستاده بود و کف به عنوان اعتراض به تصویب رسید. در لابی یک آپارتمان یک مرد با, خاکستری, dreadlocks برگزار شد یک دست تکان دادن و مشت خود را با دست دیگر به پوند قفسه سینه خود را.

"سیاه و سفید! زندگی می کند! ماده!" جمعیت شعار می دادند. در روشن کردن پنجره آپارتمان در یک تقاطع چهره کودکان سیاه و سفید, نگاه کردن از چهار آپارتمان در طبقه های مختلف. در اینجا مایل از کاخ سفید و نیروهای مسلح امنیت منطقه اطراف آن خلق و خوی بود و نه زمان و یا ترس. آن را ممکن است برای تجربه فضای میان هزاران نفر از معترضان و از شهر, تماشای تصویب آنها را به عنوان, امیدوار, الهام بخش.

راهپیمایی برگشت و غرب در گذشته خانه های شهر در خیابان O. ساکنان سفید, آسیایی — آمد به درب جلو و کف زدند. یک مرد سفید ایستاده بود کنار یک مینی کوپر با آن تنه در مقابل یک خانه, تماشای; هنگامی که جمعیت راهپیمایی گذشته شد لحظه ای سکوت او فریاد زد: "سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست!" معترضان برداشت تا شعار.

به عنوان مارس در گذشت یکی دیگر از کلیسا داوطلبان زد به پیاده رو ارائه بطری آب.

در نهایت مارس پشت مرکز شهر گذشته تازه رنگ شده "نگهبان از چهار جهت" نقاشی دیواری در توماس دایره را نشان می دهد زنان از رنگ ایستاده با طلا و جواهر و نیزه ادای احترام به هنرمند گفت: "زنان قوی از رنگ و بومی و نقش خود را در فقط به نگه داشتن همه چیز رفتن." آن را فقط به گذشته وجود دارد که جمعیت رسیده یک خودرو زرهی مسدود کردن اتومبیل از جاده ها است. "که خیابان ؟" تظاهرکنندگان فریاد در بیابان پنهان کارکنان "خیابان های ما!" آنها راهپیمایی در نزدیکی Macpherson مربع که در آن برخی از افراد بی خانمان اخراج از پارک لافایت توسط گسترش محیط امنیتی در حال حاضر گرفته تا محل اقامت.

زمانی که آنها رسیده بود کاخ سفید محیط در ورمونت Ave. ماه مارس به طور خلاصه متوقف به شعار در به شدت مسلح سپاه پاسداران وجود دارد. "نگاهی به زانو!" آنها فریاد زد. بعد از شاید یک دقیقه از جمعیت اعضای زانو و مناجات در حالی که نیروهای خیره در آنها impassively, یک مرد در مرکز جمعیت ایستاد و فریاد زد که آنها نباید زحمت. "این به این معنی نیست s - - - به آنها را! آنها را که به زانو و دوباره و f - - - ما تا راست و بعد از آن!"

تظاهرکنندگان در حال حاضر فقط چند صد انجام شده به 16th Street, حق بازگشت به جایی که آنها شروع به جایی که آنها پیوست و چند صد نفر بیشتر بودند و هنوز هم رو به پایین نیروهای نظامی و کامیون ها و حصار مسدود کردن دید از کاخ سفید است. در اینجا چک کردن رسانه های اجتماعی وجود دارد گسترده گزارش از شهر نیویورک از پلیس دوباره با خشونت سرکوب کسانی که شکستن حکومت نظامی بلکه از لس آنجلس از یک حرکت به سمت کاهش بودجه پلیس و از ویرجینیا از برنامه ریزی برای حذف یک مجسمه از یک مؤتلفه ژنرال ارتش.

"من نمی بینم هیچ شورش در اینجا" جمعیت فریاد زد: "چرا شما با پوشیدن riot gear?"

به عنوان 11 بعد از ظهر حکومت نظامی نزدیک, همه چیز باقی مانده است, صلح آمیز, اما از نظر کاخ سفید به عنوان جنبش را از طریق شهرستان متوقف و تظاهرات ایستاده بود هنوز هم در نزدیکی به قدرت حس الهام شد دوباره غرق یک خلق و خوی از تقابل است. مردان جوان در جنگ لباس ایستاده بود خیره شد. تظاهرکنندگان خیره شد پشت فریاد. پس از آن ادامه داد: به شب.

Edward Keenan


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب