مقامات بهداشت نگران تعطیلات گردشگری در میان همه گیر

میلواکی ویسکانسین بهداشت مقامات نگران هستند که چگونه گردشگری در آینده آخر هفته روز یادبود ممکن است تسهیل گسترش

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399

میلواکی ویسکانسین بهداشت مقامات نگران هستند که چگونه گردشگری در آینده آخر هفته روز یادبود ممکن است تسهیل گسترش coronavirus در مناطق روستایی دولت پس از دولت به دیوان عالی کشور متوقف رژیم صهیونیستی است. تونی Evers' stay-در-خانه سفارش در هفته گذشته.

دکتر جفری نوکر سابق مدیر پزشکی برای شهر میلواکی در بخش بهداشت و درمان گفت: مردم نیست پس امن فیزیکی فاصله شیوه به عنوان کافه ها و رستوران ها بازگشایی در بسیاری از مناطق روستایی است.

"من بسیار نگران روستایی ویسکانسین" نوکر گفت ویسکانسین عمومی رادیو در روز دوشنبه.

هشدار خود را به پیروی از دولت در دیوان عالی کشور قابل توجه پایین Evers' کروناویروس "امن تر در خانه" بخشنامه در مارس 13. برخی از شهرها و استان ها و سپس گسترش نسخه های خود را به منظور محدود کردن آن کسب و کار می تواند باز کردن و ایجاد اقدامات احتیاطی در برابر گسترش COVID-19. مناطق دیگر در زمان استفاده از دادگاه حکم بلافاصله از سرگیری فعالیت های اقتصادی.

در میلواکی و Dane شهرستانهای دو از استان ها برای بازدید کننده هزینه های هر دو تمدید خود را stay-at-home سفارشات. Dane County این بخشنامه به پایان می رسد مارس 26. حومه های شهری در شهرستان میلواکی یک مادر اقامت در خانه سفارش در اثر تا پنج شنبه در حالی که شهر میلواکی را منظور ندارد پایان تاریخ.

در عین حال دیگر جاذبه های توریستی در سراسر ویسکانسین به دنبال باز کردن بدون تردید. Walworth County گردشگری مقامات گفت که در سال های گذشته این ورود از بازدید کننده می تواند دو یا سه برابر مقدار از مردم در برخی از جوامع به خصوص در حوادث بزرگ است. اما قبل از این بود که COVID-19 شیوع.

"این است که اگر این صنعت خواهد شد و فقط سر آن را به عنوان قبل از همه گیر" گفت: کاتلین Seeberg مدیر اجرایی Walworth County Visitors Bureau. "آن را به من بود آهسته بازگشایی. من فکر می کنم مردم را در ایمنی به قلب است."

شهرستان مقامات بهداشت عمومی گفت: آنها احساس نمی کنم لازم بود برای تمدید اقامت-در-خانه بخشنامه پس از ایالت, سفارش پرتاب خواهد شد و به جای تکیه بر کسب و کار به پیاده سازی اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش این بیماری است.

"من فکر نمی کنم که ما فکر آن را به اتفاق می افتد یک شبه و مثل آن را" اضافه شده کارلو Nevicosi معاون مدیر برای Walworth County Department of Health & Human Services. "اما من با اعتماد به نفس در برنامه ریزی من از برخی از صاحبان کسب و کار. آنها با توجه به چیزهایی که بسیار جدی است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب