از انجام استخر پیش ساخته به روش قدیمی بیمار و خسته شده اید؟ این را بخوان

اینتکس همچنین برای ساخت پایه ها و فریم محصولات خود از فلز هایی همچون استیل یا آلومینیوم یا پلیمر فایبرگلاس اس

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اینتکس همچنین برای ساخت پایه ها و فریم محصولات خود از فلز هایی همچون استیل یا آلومینیوم یا پلیمر فایبرگلاس استفاده می کند . یکی از مدرن ترین تکنولوژی های طراحى و ساخت استخر، استخرهاى فایبرگلاس است. مهمترین نکته در ساخت استخر کشاورزی توجه به استحکام و مخصوصا مقاومت کف استخر است . مزایا: نصب بسیار سریعتر نسبت به استخرهای بتنی؛ صاف بودن سطح و عدم وجود سطح ناصاف يا تيزی، آبند بودن و داشتن سازگارى با مواد شيميايی (ازن و كلر) داشتن مقاومت بسيار بالا در برابر تغییرات دمایی تا - 50 سانتیگراد. همچنین، در صورتی که فضای موجود برای نصب استخر محدود است، استخر پیش ساخته فایبرگلاس انتخاب بهتری است، زیرا نیاز به فضای بیشتری نسبت به استخر بتنی ندارد. عمر مفید: استخر پیش ساخته فایبرگلاس از مواد مقاومی تشکیل شدهاند که ماندگاری و عمر مفید بیشتری نسبت به استخرهای بتنی دارند. این محصولات در ابعاد بسیار متنوعی تولید شده است که خریداران می توانند بسته به فضایی که در اختیار دارند ، مدل مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند . فاکتور چهارم مربوط به برندی است که میخواهید کالای مد نظر خود را از آنها تأمین کنید. شما می توانید محصولات اینتکس را با قیمت بسیار ارزان و مناسب با گارانتی سلامت و اصالت خریداری کنید .

᠎This a rticle was writt​en with G​SA C᠎on tent​ Gen erator Demoversi᠎on.

فروشگاه تهران اینتکس از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی و حضوری محصولات پیش ساخته در ایران است که نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس در ایران را به صورت رسمی دارد . در این راستا، قابلیت ترمیم و بازسازی از ویژگیهای مثبت آن بوده که در صورت بروز حادثه و آسیب احتمالی، میتواند در جهت ترمیم آن برآمد. بدون شک شرکت اینتکس از با سابقه ترین و پر فروش ترین برند های فعال در زمینه تولید انواع استخر های پیش ساخته فریمی ، استخر بادی و سایر محصولات بادی در سراسر دنیا می باشد که کیفیت محصولات آن در دنیا زبانزد می باشد . استخر پیش ساخته فریمی اینتکس استخر پیش ساخته PVC علاوه بر هزینه های بسیار کمی که نسبت به سایر استخرها دارد, قابلیت جابه جایی نیز دارد. تولید کنندگان انگشت شماری در سراسر دنیا هستند که به صورت حرفه ای اقدام به تولید و فروش استخر پیش ساخته اورجینال می کنند که در این میان می توان به برند بسیار محبوب اینتکس اشاره کرد .

فروشگاه تهران اینتکس همچنین امکان خرید استخر پیش ساخته به صورت سفارشی و در ابعاد دلخواه را فراهم نموده است که می توانید با برقراری تماس ، مشاوره شده و سوالات خود را بپرسید. ممکن است بسیاری از خریداران و کاربران گرامی اطلاعاتی از استخر های پیش ساخته نداشته باشد ، بنابراین قصد داریم تا این محصول را برای شما معرفی کنیم . این محصولات کاملا پرتابل و قابل حمل هستند بنابراین به سادگی می توانید حتی پس از استفاده ، اقدام به جمع آوری محصول و یا جابجایی آن کنید ، این ویژگی بسیار خوب و عالی هیچگاه در مدل های بتنی وجود ندارد . یک استخر پیش ساخته از دو بخش اصلی یعنی بدنه و پایه ها تشکیل شده است که در هنگام خرید بایستی به جنس هر دو بخش دقت کنید زیرا دوام و مرغوبیت اجناس استفاده شده در محصول است که کیفیت و استحکام آن را مشخص خواهد کرد . از اقلام بسیار مهمی که شرکت اینتکس تولید کرده و در کنار تمامی استخر های پیش ساخته خود قرار داده است می توان به پمپ تصفیه آب اشاره کرد ، وجود این پمپ ها برای هر استخری با ظرفیت بالا لازم و ضروری است چرا که آب بعد از مدت ها راکد ماندن و یا استفاده از آن آلوده و کثیف می شود ، بنابراین نیاز است تا آب استخر را تعویض کنید ، اما به دلیل ظرفیت بسیار بالا و هزینه زیادی که ممکن است برای آب پرداخت کنید و همچنین زمانبر بودن این کار بهترین راه استفاده از پمپ تصفیه آب می باشد .

پارچه های نام برده همچنین در برابر پوسیدگی نیز مقاوم بوده و نور آفتاب و اشعه های مضر خورشیدی نیز در دراز مدت آسیبی به آن وارد نخواهد کرد . این محصولات به صورت پکیج کامل به فروش می رسند که علاوه بر بدنه و فریم اصلی استخر در کنار خود پمپ تصفیه آب جهت پاکسازی و تصویه آب استخر ، نردبان جهت وارد شدن و خارج شدن از آب ، زیرانداز و درپوش نیز برای نگهداری بهتر از استخر را دارند . استخرهای پیش ساخته برزنتی برای کاربری های مختلفی از جمله استخر خانگی، کشاورزی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند که به دو صورت توکار و روکار وجود دارند. استخر های فایبرگلاس در میان استخر های پیش ساخته محبوبیت بالایی دارند و برای طراحی استخر در ویلا ها و جکوزی و به طور کلی مصارف خانگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. البته هر ارزانی یا گرانی بی حکمت نبوده و در واقع استخر های پیش ساخته به دلیل سطح کیفیتی بسیار بالایی که دارند از قیمت معقول نیز برخوردار هستند . این اجناس دوام بسیار بالایی داشته و در کنار استحکام و کیفیت بالای خود ، وزن سبک و پایینی داشته که سبب شده جابجایی و حمل استخر بسیار ساده و راحت باشد .

آخرین مطالب