سابق ستاد مشترک رئیس جمهور تهمت و تهدید به استفاده از ارتش در تظاهرات

بزرگنمایی این تصویر بازنشسته ژنرال مارتین دمپسی رئیس سابق ستاد مشترک ارتش است که صحبت کردن در برابر

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

بازنشسته ژنرال مارتین دمپسی رئیس سابق ستاد مشترک ارتش است که صحبت کردن در برابر رئیس جمهور تهمت تماس به استفاده از نیروی نظامی برای سرکوب در سراسر کشور بازداشت معترضان به خشونت پلیس. ساموئل کروم/Anadolu Agency/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ساموئل کروم/Anadolu Agency/گتی ایماژ

در نادر نظرات سابق ستاد مشترک رئیس Ret. ژنرال مارتین دمپسی محکوم مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به استفاده از نیروی نظامی برای سرکوب در سراسر کشور تظاهرات به عنوان "خطرناک" و "بسیار نگران کننده" در مصاحبه با NPR در روز پنج شنبه.

"ایده این است که رئیس جمهور را مسئول این وضعیت با استفاده از ارتش بود و نگران به من" ژنرال دمپسی گفت.

روز دوشنبه رئیس جمهور تهمت وضع امکان درگیر شدن فدرال آمريکا در پاسخ به اعتراض ناآرامی باعث مرگ جورج فلوید که کشته شد در هفته گذشته در حالی که او در بازداشت پلیس.

"اگر یک شهر یا یک کشور حاضر به اقدامات لازم برای دفاع از زندگی و اموال خود را از ساکنان" مغلوب ساختن پیشی جستن هشدار داد فرمانداران و شهرداران در کاخ سفید به باغ گل رز "پس از آن من خواهد شد و استقرار نظامی ایالات متحده و به سرعت حل این مشکل برای آنها است."

این ژنرال بازنشسته گفت: دخالت نظامی باید این سایت متعلق به "جنگ خارجی در جنگ است."

"ایده این است که نظامی خواهد بود به نام در به تسلط و سرکوب چه در بیشتر قسمت شد تظاهرات مسالمت آمیز — مسلما جایی که برخی تا به حال فرصت طلبانه تبدیل آنها خشونت آمیز و نظامی به نحوی در آمده و آرام که وضعیت بسیار خطرناک بود به من," او گفت:.

ژنرال بازنشسته نیست اولین بار در میان برترین برنج نظامی برای شکستن با رئیس جمهور در مورد این موضوع. بازنشسته دریایی ژنرال جیم Mattis مغلوب ساختن پیشی جستن سابق وزیر دفاع و وزیر دفاع علامت Esper نیز تا به حال سوزش کلمات برای مغلوب ساختن پیشی جستن بر تماس خود را به صورت فعال-سربازان وظیفه.

دمپسی تساوی در بینش خود از چهار دهه نظامی حرفه ای در یک کتاب جدید هیچ وقت برای تماشاگران: درس که اهمیت بیشتر از وست پوینت به غرب بال.

به عنوان ایالات متحده در برابر چندین بحران عراق و ارائه می دهد برخی از مشاوره در مورد چگونه به سرب در این زمان.

"ما رو به ادامه کار به منظور توسعه یک حس تعلق در میان رهبران و کسانی که آنها را دنبال کنید," او گفت:.

نکات برجسته مصاحبه

چرا او صحبت کردن در حال حاضر

وجود دارد یک زن و شوهر از چیزهایی که در آمد و نه به سرعت. یکی از آنها به شرح چالش با این اعتراضات تسلط بر فضای نبرد. که یک مشخصه است که ما با استفاده از برای جنگ خارجی در جنگ. و من فکر می کردم این چیزی است که مردم آمریکا باید در مورد فکر می کنم در شرایط زمانی که آنها را ببینید اعضای نظامی خود را در خیابان.

و ثانیا این ایده که نظامی خواهد بود به نام در به تسلط و سرکوب چه در بیشتر قسمت شد تظاهرات مسالمت آمیز — مسلما جایی که برخی تا به حال فرصت طلبانه تبدیل آنها خشونت آمیز و نظامی به نحوی در آمده و آرام که وضعیت بسیار خطرناک بود به من.

راستی من باید اشاره کنم که هیچ سوالی وجود دارد که قانون اجازه می دهد با استفاده از ارتش در extremis در یک وضعیت شدید زمانی که دولت بودند یا حتی قادر به تشکیل و یا زمانی که اجرای قانون ایالتی و محلی غرق شد. اما هیچ کدام از آن به نظر می رسید در مورد این ایده که رئیس جمهور را مسئول این وضعیت با استفاده از ارتش بود و نگران به من.

این ایده که ما باید برای حفظ یک رابطه اعتماد بین مردم آمریکا و نظامی آن مهم است به این دلیل است که ما که هستیم. بلکه عملی ما باید تمام نیروی داوطلب و ما از پدر و مادر در سراسر کشور به سهم پسران و دختران خود را با ما برای یک دوره خدمت نظامی بودند و ما به از دست دادن اعتماد و اطمینان مردم آمریکا آن را حفظ است که همه داوطلب نیروی بیش از دشوار است.

در خطرات به دموکراسی و نظامی

این دومی که باعث شد من به این باور است که من نیاز به یک اظهار نظر در مورد آن — که رابطه بین مردم آمریکا و نظامی که آنها را نمایندگی کند و در خدمت خواهد بود منفی تحت تاثیر قرار اگر این نبود به کار گرفته شده با دقت بسیار.

در تفاوت بین استقرار نیروهای نظامی در میان غیر نظامیان آمریکایی در مقابل ایالت, استقرار نیروهای گارد ملی

اجرای قانون محلی — پلیس و نیروهای ویژه — عمدتا از اعضای همان جامعه است که در آن آنها سعی می کنید برای محافظت و خدمت می کنند و برخی آن را بهتر از دیگران بدیهی است ... آنها دانستن بیشتر در مورد مردم و جامعه می داند بیشتر در مورد آنها.

اگر شما آن را به سطح بعدی و معرفی گارد ملی — گارد ملی نیز مردان و زنان از آن دولت است. تعامل آنها با جمعیت غالبا این که آیا آن را در مراسم نظامی در اطراف تعطیلات و یا اینکه آیا آن را برای کمک به حوادث بزرگ در دولت و یا اگر یک دولت دارای یک فاجعه طبیعی آنها نشان می دهد و آنها خوب کار می کنند. بنابراین مردم از دولت خود می دانند گارد ملی. و است که یک اثر آرام بخش.

فعال نظامی فدرال نظامی آن است که از میان مردم یک شهر خاص به طور کلی و ... بنابراین من فکر نمی کنم آنها یک اثر آرام بخش. این تقصیر آنها نیست منظور من این فقط مقدمه ای از یک نیروی هدف ساخته شده و طراحی شده برای سرویس های خارج از کشور در برابر دشمنان ما. و بنابراین شما باید بسیار مراقب باشید در مورد معرفی که نیروی. آنها بسیار منظم و آنها به خوبی آموزش دیده, اما آنها نه یک اثر آرام بخش. آنها فقط باید در قضاوت من در واقعا یک extremis وضعیت.

در مورد اینکه آیا حوادث این هفته او را عصبانی ساخته شده به عنوان بازنشسته ژنرال جیم Mattis گفت: آنها او را

همه ما سعی می کنید به ماندن به عنوان دور از سیاست به عنوان ما می توانیم. و به همان اندازه ما سعی می کنیم به ما جانشین شغل هر یک سخت تر از آنها در حال حاضر هستند. من شخصا هرگز از چنین ویژگی برای توصیف فعالیت هایی که رخ می دهد در واشنگتن ...

شما اغلب می شنویم پرتاب در اطراف این ایده که ما در زندگی بی سابقه بار. من فکر می کنم ما oughta آن اعتقاد دارند. ما — ما در زندگی بی سابقه بار. وجود دارد برخی از همسالان من که تصمیم گرفته اند آنها نمی تواند نشستن در حاشیه دیگر هیچ. فقط به عنوان من در مورد استفاده از ارتش در این نوع از حالات و اثر آن را در رابطه [هلاکت] من نیز نگرانی عمیق در مورد رابطه از انتخاب های ما با مقامات ارشد نظامی و رهبران به این دلیل است. ما فقط باید بسیار مراقب باشید در مورد چگونه ما در مورد هر یک از دیگر.

NPR اما بومن اقتباس این مصاحبه برای وب است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب