فرمانداران احساس گرما به بازگشایی از معترضان به رئیس جمهور

AUSTIN تگزاس - فروشگاه در تگزاس می تواند به زودی شروع به فروش کالا با منظقه خدمات و بیمارستان ها می توانند رزو

توسط MINERALNEWS در 31 فروردین 1399

AUSTIN تگزاس - فروشگاه در تگزاس می تواند به زودی شروع به فروش کالا با منظقه خدمات و بیمارستان ها می توانند رزومه اعمال جراحی غیر ضروری. در فلوریدا مردم در حال بازگشت به سواحل و پارک ها. و معترضان در حال تقاضاهای مصرانه برای اطلاعات بیشتر.

فرمانداران مشتاق برای نجات اقتصاد خود و احساس گرما از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حرکت به سهولت محدودیت به معنای کنترل گسترش coronavirus حتی به عنوان نقاط داغ ظهور و کارشناسان هشدار می دهند که در حال حرکت با سرعتی بیش از حد می تواند فاجعه بار باشد.

اضافه کردن به فشار علیه stay-at-home سفارشات سازمان کوچک-دولت گروه ها و تهمت حامیان. آنها صحنه تظاهرات روز شنبه در شهرهای مختلف پس از رئیس جمهور خواست آنها را به "آزاد" سه متحده به رهبری دموکراتیک فرمانداران.

تظاهرات رخ داده در جمهوری خواه به رهبری متحده بیش از حد از جمله در تگزاس کنگره و در مقابل ایندیانا فرماندار صفحه اصلی. جمهوری خواه تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت گفت: در حال حاضر که محدودیت آغاز خواهد شد کاهش در هفته آینده. ایندیانا رژیم صهیونیستی است. اریک هولکوم — که امضا توافق نامه با شش ایالات غرب میانه دیگر به هماهنگی بازگشایی -- گفت: او را تمدید اقامت خود را در خانه سفارش تا زمانی که ممکن است 1.

در ضمن عفونت نگه داشته فزاینده در شرق.

رود آیلند, بین نقاط داغ ماساچوست و نیویورک دیده می شود ثابت روزانه افزایش عفونت و مرگ و میر با ساکنان خانه سالمندان حسابداری برای بیش از 90 دولت 118 مرگ و میر. دولت نرخ مرگ و حدود 10 نفر در هر 100000 نفر است که در میان ملت بالاترین سرانه با توجه به اطلاعات وارد شده توسط COVID پیگیری پروژه.

ماساچوست به حال بالاترین تعداد مرگ و میر در یک روز و در روز جمعه با 159. کالیفرنیا ، چارلی بیکر با استناد به توصیه های کارشناسان بهداشت و درمان گفت: دولت ها باید صبر کنید تا زمانی که نرخ ابتلا به عفونت و کاهش بستری شدن در بیمارستان برای حدود دو هفته قبل از اقدام.

مغلوب ساختن پیشی جستن که دولت منتظر ماه برای تقویت ذخایر کلیدی لوازم پزشکی و تجهیزات به نظر می رسد به بازگشت معترضان.

"آزادسازی مینه سوتا!" "آزادسازی میشیگان!" "آزادسازی ویرجینیا" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک صدای جیر جیر-طوفان در است که او نیز به شدت انتقاد کرد و در نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو یک دموکرات برای انتقاد فدرال پاسخ. کومو "باید زمان بیشتری را صرف انجام و زمان کمتر 'شکایت'" رئیس جمهور گفت:.

در روز شنبه جلسه توجیهی با خبرنگاران کومو ذکر شده بیشتر پیشرفت است. روزانه افزایش مرگ و میر در ایالت نیویورک کاهش یافت و به زیر 550 برای اولین بار در بیش از دو هفته به عنوان بستری شدن در بیمارستان به کاهش خود ادامه داد.

اما بحران به مراتب بیش از: بیمارستان هنوز گزارش نزدیک به 2000 جدید COVID-19 بيمار در هر روز و پرستاری در خانه باقی می ماند "feeding frenzy برای این ویروس" او گفت:.

"ما در یک نقطه زمانی که ما در حال رفتن به بازگشایی هر چیزی بلافاصله" کومو گفت.

در تگزاس چند صد نفر بسیج در مراحل امور خارجه کنگره به تماس برای پایان دادن به محدودیت های اجتماعی. بسیاری از معترضان به دنبال فوری لغو محدودیت و شعار می دادند "ما اجازه کار کردن!" در یک وضعیت که در آن بیش از 1 میلیون نفر را برای ثبت بیکاری از بحران آغاز شد.

این تجمع سازماندهی شده بود توسط یک میزبان از Infowars متعلق به توطئه نظریه پرداز الکس جونز که در پیوست معترضان در پایتخت مراحل. جونز شکایت کرد که در آستین با استفاده از نشان دادن خود به ترویج دروغ که 2012 سندی هوک مدرسه کشتار در کانکتیکات جعل.

در جای دیگر چند صد تظاهر کنندگان را تشویق می کردند و دست تکان داد نشانه ها در خارج از خانه ملت در نیوهمپشایر که تا به حال حدود 1,300 موارد از ویروس و بیش از سه ده مرگ و میر از طریق پنج شنبه.

"حتی اگر این ویروس بودند 10 برابر خطرناک تر از آن است که من هنوز هم نمی اقامت در داخل خانه من. جای من می خواهم را به خطر می شود و یک فرد آزاد" گفت: یکی از معترضان نشان می دهد بحث میزبان ایان فریمن.

مغلوب ساختن پیشی جستن است فشار به استراحت آمریکا مستند توسط مه 1 یک برنامه است که لولا تا حدودی در تست بیشتر.

مقامات بهداشت عمومی گفت: توانایی برای تست به اندازه کافی مردم و ردیابی تماس های از کسانی که آلوده می شوند بسیار مهم است قبل از کاهش محدودیت و این عفونت می تواند به افزایش دوباره مگر اینکه مردم همچنان به اقدامات احتیاطی.

در آسیا و برخی از کشورهای است که تا همین اواخر به نظر میرسد که شیوع بیماری تحت کنترل گزارش های تازه از افزایش موارد شنبه.

ژاپن در مجموع تعداد مورد گل رز بالاتر از 10 ، 000. نخست وزیر شینزو آبه گفت که او نگران است که مردم رعایت اجتماعی فاصله و اعلام کرد 100 ، 000 ین ($930) نقدی جزوه برای هر ساکن به عنوان انگیزه ای برای ماندن در خانه.

سنگاپور گزارش داد یک تیز یک روزه سنبله از 942 عفونت بالاترین در آسیای جنوب شرقی بیشتر در میان کارگران خارجی اقامت در خوابگاه شلوغ. آورده است که در مجموع به حدود 6000 نفر را در شهر کوچک-دولت از 6 میلیون.

در یک بیانیه مشترک روز شنبه وزرای خارجه از 13 کشور از جمله کانادا و برزیل و ایتالیا و آلمان خواستار همکاری جهانی برای کاهش تاثیر اقتصادی این بیماری همه گیر.

"این بسیار حیاتی است که ما با هم کار کنند برای صرفه جویی در زندگی و معیشت" گفتند.

در این بیانیه همچنین با حمایت بریتانیا و فرانسه ، اندونزی ، مکزیک ، مراکش, پرو, کره جنوبی, سنگاپور و ترکیه است. آن گفت: این کشورها متعهد شدند به "هماهنگی بر بهداشت عمومی سفر تجاری اقتصادی و مالی اقدامات لازم به منظور به حداقل رساندن اختلالات و بازیابی قوی تر است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

اين تلاش ها شامل حفظ "هوایی و زمینی و دریایی و لینک های حمل و نقل" برای اطمینان از ادامه جریان کالا از جمله تجهیزات پزشکی و کمک های اولیه و بازگشت به خانه از مسافران آنها گفت: پس از یک جلسه مجازی اواخر جمعه.

شده اند وجود دارد آزمایشی نشانه هایی است که اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع بیماری در حال کار با میزان عفونت های جدید کاهش سراسر اروپا است.

فرانسه و اسپانیا شروع به از بین بردن برخی از بیمارستان در حالی که تعداد موارد فعال در آلمان به آرامی کاهش یافته و طی هفته گذشته به عنوان مردم بهبود می یابند.

ملی فرانسه آژانس بهداشت گفت: تعداد ویروس بیماران در بخش مراقبت های ویژه کاهش یافته و برای 10 روز مستقیما و به طور کلی ویروس های بستری کاهش یافته است به مدت سه روز متوالی. این کشور دیده می شود تقریبا 20,000 ویروس مرگ و میر.

آژانس خواست عمومی فرانسه به چوب به این کشور را سخت سلول اقدامات که تمدید شده است حداقل تا مارس 11: "هم ما پیروز شدن بر این بیماری همه گیر. اصلا آرامش تلاش های ما در لحظه ای که سلول تحمل میوه."

در اسپانیا نخست وزیر پدرو سانچز گفت: دولت به دنبال تمدید وضعیت اضطراری-مه 9 اما شروع به کاهش تعداد سلول از کودکان آغاز مارس 27.

کودکان تصور می شود یک منبع اصلی انتقال حتی اگر آنها به ندرت سقوط بیمار از ویروس. اما آنها محدود شده است به خانه های خود را برای پنج هفته باعث والدین بخواهید که به آنها اجازه داده شود به حداقل یک پیاده روی روزانه است.

سانچز اعلام کرد در یک سخنرانی تلویزیونی در کنفرانس خبری عصر روز دوشنبه که به دولت اجازه می دهد کودکان "به خارج از خانه های خود را برای یک دوره به صورت روزانه" اما جزئیات مورد نیاز به اتو کردن با کارشناسان.

ملی مستند خواهد بود نورد تنها زمانی که این کشور بحرانزده سلامت سیستم آماده است برای امکان دوباره بجای اول برگشتن از عفونت است.

ویروس اعتقاد بر این است که آلوده به بیش از 2.3 میلیون نفر در سراسر جهان است. در حالی که اکثر بازیابی شیوع کشته شدن حداقل 155,000 مردم در سراسر جهان با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز شمارش بر اساس آمار و ارقام ارائه شده توسط دولت و مقامات بهداشتی در سراسر جهان است.

این تعداد تقریبا قطعا اهمیت جلوه واقعی تلفات. تقریبا در همه جا هزاران نفر با COVID-19 علائم در بسیاری از خانه های پرستاری — بدون اینکه تست شده برای این ویروس و در نتیجه رفته uncounted.

___

Jordans گزارش از برلین. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران از سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP پوشش همه گیر در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب