ما دخالت در مورد به چالش کشیدن پریتزکر را COVID-19 حرکت

شیکاگو - وزارت دادگستری ایالات متحده در مداخله جمعه در یک طرح دعوی در دادگاه به چالش کشیدن فرماندار ایلینویز J

توسط MINERALNEWS در 3 خرداد 1399

شیکاگو - وزارت دادگستری ایالات متحده در مداخله جمعه در یک طرح دعوی در دادگاه به چالش کشیدن فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر را به اقامت در خانه جهت جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

دولت فدرال در زمینه بیانیه ای از علاقه در ایالات متحده دادگاه منطقه ای در شرق سنت لوئیس حمایت از طرح دعوی در دادگاه توسط دولت جمهوری Rep. دارن بیلی به چالش کشیدن برخی از پریتزکر اقدامات در پاسخ به این بیماری همه گیر. این بخش همچنین به چالش کشیدن حرکت بیلی دعوی به دادگاه فدرال و ادعا میکند پریتزکر اقدام در نقض قانون ایلینوی.

"با این حال به خوبی در نظر گرفته شده ممکن است آنها را اجرایی سفارشات به نظر می رسد برای رسیدن به مراتب فراتر از محدوده 30 روز اورژانس قدرت اعطا شده به فرماندار تحت ایلینوی قانون" Steven D. Weinhoeft ایالات متحده وکیل برای منطقه جنوب ایلینوی گفت: در یک بیانیه نوشته شده است. "حتی در زمان بحران اقدامات اجرایی انجام شده در نام عمومی ایمنی باید قانونی است."

بیلی ماه گذشته واصل طرح دعوی در دادگاه به چالش کشیدن پریتزکر را که شامل بستن اکثر کسب و کار و کلیساها. Clay County قاضی مایکل McHaney حکومت بیلی بود و نه محدود سفارش.

McHaney روز جمعه دوباره در برابر حکومت پریتزکر را به ماندن در خانه و نظم در یک مورد جداگانه اما نمی موضوع یک ایالت موقت سفارش محدود.

بیلی در حال حاضر در تلاش برای گسترش که حاکم به منظور نامعتبر برای همه ساکنان دولت. وی معتقد اقامت-در-صفحه اصلی سفارش بیش از حد محدود است و بی ارزش به خطر انداختن معیشت مردم.

بیلی وکیل, Thomas G. DeVore نیست بلافاصله تماس بازگشت برای نظر. او را متهم پریتزکر از "انجمن خرید" با ارسال بیلی مورد به دادگاه فدرال تنها چند ساعت قبل از فرماندار بود که با توجه به فایل مختصری در خشت شهرستان مدار دادگاه.

دادستان کل Kwame رائول اظهار داشت روز شنبه در دادگاه تشکیل پرونده شد که در آن در حال حرکت مورد از دادگاه دولت به دلیل آن را شامل ایالات متحده حقوق اساسی از دین و با توجه روند. آنی Thompson, سخنگوی دفتر, روز جمعه گفت که رائول دست هیچ دیدگاهها برای وزارت دادگستری ،

اریک Dreiband دستیار دادستان کل برای حقوق مدنی تقسیم در بیانیه ای گفت که پریتزکر مدیون آن به ساکنان ایلینوی به اجازه دادگاه های ایالتی برای تعیین اگر قوانین دولت اجازه می دهد دستورات او صادر شده در پاسخ به این بیماری همه گیر.

"قانون اساسی ایالات متحده و دولت در قانون اساسی تاسیس یک سیستم تقسیم شده و محدود دولتی قدرت و آنها را به امن نعمت آزادی برای همه مردم در کشور ما" Dreiband گفت.

McHaney حاکم جمعه اعمال شده به یک طرح دعوی در دادگاه توسط جیمز Mainer صاحب HCL لوکس قهوهای مایل به زرد فروشگاه. Mainer به دنبال پریتزکر اجرایی جهت خالی اما McHaney حاکم تنها معاف Mainer و کسب و کار خود را از اقامت در خانه سفارش تا ژوئن 5, زمانی که قاضی را برگزاری یک جلسه در دستور دائم.

در یک روز جمعه در کنفرانس خبری قبل از حکم پریتزکر گفت: روشن بود McHaney "خود را به دستور کار سیاسی است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب