شهرداران به دنبال پاسخ به کروناویروس نابسامانی جوامع اقلیت

فرمانداران و شهرداران گذاشته قصد دارد به منظور کاهش خطر عفونت کروناویروس در میان اکثر جوامع به حاشیه رانده شده

توسط MINERALNEWS در 25 فروردین 1399

فرمانداران و شهرداران گذاشته قصد دارد به منظور کاهش خطر عفونت کروناویروس در میان اکثر جوامع به حاشیه رانده شده به عنوان آمار و ارقام نشان می دهد اقلیت هستند در خطر بسیار بیشتری از تسلیم شدن به این بیماری همه گیر.

مکزیک جدید رژیم صهیونیستی. میشل Lujan گریشام گفت: 25 درصد از COVID-19 موارد در دولت که از چند روز پیش پیدا شد در میان آمریکایی های بومی که تنها نشان دهنده شش درصد از جمعیت این ایالت. پس هر کس در جوامع قبیله ای دسترسی به آب و برق است که باعث ایجاد چالش های اضافی.

"ما به دنبال در یک استراتژی منطقه ای برای حمایت از رهبری در ملت ناواهو بین یوتا و آریزونا و نیومکزیکو," او گفت: یکشنبه در سی ان ان "وضعیت اتحادیه". تلاش ها تا کنون شامل راه اندازی زمینه تریاژ بیمارستان ها و مراکز و ارائه مواد غذایی را از طریق گارد ملی.

"و من به شما بگویم که پوبلو سازمان ملل در نیومکزیکو واقعا نگاه مهار استراتژی برای جامعه خود گفت:" گریشام یک دموکرات است. "و ما در حال حمایت از این حق که در آن ما باید موانع هیچ کس در هیچ کس ،

بومی آمریکایی سلامت رهبران خواست دولت آمریکا هفته پیش به سطح شیب دار تا خود را coronavirus پاسخ برای قبایل خدمات بهداشتی و درمانی.

مراکز شهری

شهرداران از شیکاگو و واشنگتن دی سی گفت: این ویروس در نظر گرفتن تلفات سنگین در جوامع در مراکز شهری. آمریکایی های آفریقایی تبار بیشتر بروز دیابت و بیماری های قلبی و مشکلات تنفسی که می تواند بدتر COVID-19 نتایج.

"این نوع از چیزهایی که ما صحبت شده است برای مدت زمان طولانی است که طاعون سیاه در شیکاگو که منجر به امید به زندگی در شکاف — این ویروس با حملات کسانی که شرایط اساسی با انتقام" شهردار شیکاگو لری Lightfoot گفت: CBS "چهره ملت است."

شیکاگو بود که مقابله با این مشکل با تضمین میکند که داده های مربوط به جمعیت جمع آوری شده در طول آزمایش. این شهر همچنین قرار دادن با هم یک تیم واکنش سریع از جمله مراقبت های بهداشتی حرفه ای و فعالان اجتماعی به عنوان بخشی از یک "بیش از حد تمرکز محلی" برای کمک به کسانی که در محلات بیشتر در معرض خطر است.

مسائل مزمن

خط مقدم کارگران شاغل در این شهرستان نیز در حال ارائه با تجهیزات مناسب برای محافظت در برابر ویروس از جمله ماسک و دستکش و آموزش و همچنین تمیز کردن به طور منظم در مکان های که در آن آنها را جمع آوری.

میزان مرگ و میر به صورت سیاه و سفید coronavirus بیماران در ایلینوی پنج برابر بیشتر از ساکنان سفید, ایلینوی, وزارت بهداشت, مدیر, Ngozi Ezike گفت: در روز جمعه.

و واشنگتن شهردار موریل Bowser خود گفت: این ویروس بر نامتناسب تعداد آمریکایی های آفریقایی تبار که رنج می برند از بیماری های مزمن و همچنین شکاف در مراقبت های بهداشتی است که شده اند در اطراف برای نسل های.

نیز وجود دارد مشکل مسکن عام شرایط برای بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار و لینک به آسم Bowser خود گفت.

"در حالی که این جدید نیست و در طول COVID-19 پاسخ آن قطعا خواستار ملی و محلی اقداماتی که در حال رفتن به تغییر مسیر برای آفریقایی-آمریکایی در سلامت در کشور ما," او گفت: "فاکس نیوز یکشنبه."

Coronavirus مرگ و میر در واشنگتن طی هفته گذشته شده است تقریبا به طور انحصاری در میان سیاه پوست و لاتین جمعیت. راش از موارد گزارش شده در این شهر پناهگاه بی خانمان و زندان.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در جای دیگر, نیویورک, عمده, بیل د Blasio گفت: پاسخ به بحران بود که مانع توسط سطح بالا از ترس در جوامع مهاجر حتی در میان کسانی که مستند گذاشته و سرزنش مستقیما در واشنگتن است.

"از آنجا که بسیاری از مردم شده اند تا ترس آنها نبوده است, رفتن به دکتر, آنها حتی نمی رفته به مراقبت های بهداشتی و امکانات — چرا که آنها خیلی نگران اخراج و در معرض خطر قرار داده است," او گفت: در یک کنفرانس خبری در روز یکشنبه ،



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب