آلمان به عنوان بزرگترین اقتصاد اروپا وارد رکود اقتصادی با توجه به کروناویروس

بزرگنمایی این تصویر میز و صندلی خالی ایستاده در خارج از یک رستوران در روز شنبه در شهر درسدن آلمان به

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

میز و صندلی خالی ایستاده در خارج از یک رستوران در روز شنبه در شهر درسدن آلمان به عنوان کشور وارد رکود است. ینس مایر/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ینس مایر/AP

Coronavirus همه گیر است فرو بزرگترین اقتصاد اروپا به رکود اقتصادی است. آمار رسمی نشان می دهد اقتصاد آلمان کاهش 2.2 درصد در سه ماه اول این سال است. این بزرگترین پاییز فصلنامه از سال 2009 زمانی که اقتصاد کشور شد ویران شده توسط بحران مالی جهانی.

آمار و ارقام سه ماه گذشته از سال 2019 نیز تجدید نظر شده برای نشان دادن یک انقباض معنی رشد اقتصادی منفی بوده برای دو پی در پی چهارم ویژگی های تعریف رکود است. اقتصاددانان انتظار یک رکود عمیق تر در سه ماهه دوم به عنوان کامل اثر مستند را تبدیل به آشکار است.

مانند دیگر کشورهای اروپایی ضربه سخت گیر آلمان بسته شد و کارخانه ها و مغازه ها و رستوران ها و بسیاری از کارگران مجبور به ماندن در خانه از اواسط ماه مارس به سرعت گسترش شیوع. نیمی از شرکت های آلمانی را برای اعمال Kurzarbeit, دولت برنامه ای است که اجازه می دهد تا شرکت ها برای کاهش ساعات کار و دریافت یارانه های دولتی برای کمک به پرداخت حداقل 60 درصد از کارگران حقوق. آلمان سنگین تکیه بر صادرات نیز ساخته شده است آن را آسیب پذیر به عنوان تجارت بین المللی و سفر شده اند محدود.

ارقام آمده است که آلمان خود را اولین گام برای خروج از مستند. در بسیاری از کشور, کافه ها و رستوران ها در حال بازگشایی این آخر هفته دانش آموزان در حال بازگشت به کلاس های درس و این کشور در لیگ فوتبال – بوندسلیگا - است که از سرگیری آن در فصل آخر این هفته در داخل خالی استادیوم. آنگلا مرکل هشدار داده است که اگر ویروس' نرخ انتقال بدتر این کشور می تواند بازگشت به مستند اقدامات است که باید hobbled اقتصاد خود را در وهله اول.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن