J. C. Penney فایل برای ورشکستگی به عنوان مستندات عوارض خود را

بزرگنمایی این تصویر باقی مانده از یک J. C. Penney فروشگاه ها دیده می شود رها شده در مرکز خرید در کار

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

باقی مانده از یک J. C. Penney فروشگاه ها دیده می شود رها شده در مرکز خرید در کارولینای شمالی. فروشگاه های زنجیره ای است تشکیل پرونده برای ورشکستگی به عنوان coronavirus مستندات خرد برنامه های خود را برای بهبود. اندرو Caballero-رینولدز/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو Caballero-رینولدز/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ

در آن 118 سال سابقه, J. C. Penney رفته از یک وایومینگ مبتنی بر خشک-کالاهای فروشگاه به عنوان یک کلید ستون آمریکا بازار.

اما مانند بسیاری از مراکز در سراسر کشور, J. C. Penney شده است در تلاش برای برخی از زمان. Coronavirus مستندات در نهایت در زمان این فروشگاه بیش از آستانه. این شرکت روز جمعه گفت که این پرونده برای ورشکستگی و قصد دارد به برخی از فروشگاه های آن "در مرحله" زمان و مقیاس آن افشا خواهد شد "در هفته های آینده."

این آخرین — و به احتمال زیاد آخرین — خرده فروش که مشکلات موجود آنها منجر به ورشکستگی در طول همه گیر به عنوان لباس خرید کاهش یافته است خاموش صخره و اقتصاد ایالات متحده careens به رکود اقتصادی است. در مارس, لباس, خرید کبوتر 79% در میان یک رکورد 16.4% افت کلی فروش های خرده فروشی.

Preppy خرده فروش J. Crew و لوکس فروشگاه Neiman Marcus شد برای اولین بار به نوبه خود به فصل 11 رسیدگی به مذاکره مجدد بدهی خود را بارهای میان coronavirus. سیرز, J. C. Penney تاریخی رقیب به ورشکستگی رفت در سال 2018 است.

امیدوار کننده مد و لوازم خانگی در بودجه, J. C. Penney بود یک بار توضیح داده شده توسط نیویورک تایمز منتقد به عنوان "همیشه مربع فروشگاه." آن گرفتار شده است سال در یک چرخه از زیان مالی تا کنون در جستجوی یک هویت و یک افزایش محبوبیت.

خرده فروش در حال حاضر برخی از 850 مکان فروشگاه و 90,000 کارکنان. در یک بیانیه مدیر عامل شرکت جیل زواتاو گفت: این شرکت امیدوار به ظهور از ورشکستگی به عنوان یک لاغر کوچکتر عملیات.

"اجرای این تجدید ساختار مالی طرح از طریق دادگاه نظارت فرایند است بهترین راه برای اطمینان حاصل شود که JCPenney خواهد ساخت و در آن بیش از 100 سال سابقه خدمت به مشتریان خود را برای دهه های آینده," او گفت:.

در واقع J. C. Penney شروع سال 2020 با امید و در عین حال یکی دیگر از چرخش.

تحت زواتاو این شرکت به نظر می رسد در مسیر با آخرین احیای طرح است. خرده فروش دوخته برخی از آن امیدوار است در مذاکرات با تامین کنندگان و صاحبخانه و آخرین ذخیره مجدد با فضا برای تمرین کوتاهی مو و قهوه می شکند. این شرکت همچنین در حال غرق لوازم — دوباره — و حتی غوطه ور انگشتان خود را به فروش لباس استفاده می شود.

اما coronavirus همه گیر است مختل J. C. Penney برنامه به عنوان آن را مجبور مراکز و فروشگاه های غیر ضروری را بسته برای هفته ها. در حال حاضر رو به کاهش فروش این شرکت در ماه آوریل از دست رفته 12 میلیون دلار پرداخت بهره بر روی آن انباشته بدهی.

تاسیس در سال 1902 توسط یک مرد با یک بعید نام جیمز, نقدی, پنی, J. C. Penney زندگی می کردند از طریق چرخه های بسیاری از عناوین مورد آن بلندی مرگ — و وعده احیای.

در 1980s, J. C. Penney برش بد بخت اما انقلابی معامله برای بالا پایان سوپراستار Halston به طراحی مقرون به صرفه مد برای توده ها. در 1990s, J. C. Penney تحت سلطه با فروشگاه برداری و تبدیل به یکی از فروشگاه اوایل شروع به فروش در اینترنت است. در اواسط 2000s آن زده شکل گیری همکاری با شرکت لوازم آرایشی سفورا.

در 2010s, J. C. Penney تدریس یکی از خرده فروشی بزرگترین احتیاطی قصه با بالا هیاهو استخدام اپل خرده فروشی رئیس ران جانسون به عنوان مدیر عامل. جانسون وعده داده شده J. C. Penney یک تحول رادیکال با یک درخواست تجدید نظر به خریداران. اما او به شدت سریع تغییرات — که شامل لغو تخفیف و خرید و فروش — بیگانه وفادار خریداران هزینه J. C. Penney نزدیک به 1 میلیارد دلار.

آن تاریخ اخیر از فروشگاه تعطیلی کار و کاهش بیشتر recalibrations کمک کرده است تا به نوبه خود محترم J. C. Penney به سهام پنی. از ژانویه سهام این شرکت به ارزش شده است در کمتر از $1.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب