مواد مخدر در فرانسه غول سانوفی طول می کشد تا گرما پس از پیشنهاد ایالات متحده ممکن است دریافت 1 واکسن دسترسی

بزرگنمایی این تصویر سخنان مدیر عامل شرکت سانوفی Paul Hudson باعث داد و بیداد, در فرانسه این هفته در

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

سخنان مدیر عامل شرکت سانوفی Paul Hudson باعث داد و بیداد, در فرانسه این هفته در مورد دسترسی به یک آینده COVID-19 واکسن. ادوارد Berthelot/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ادوارد Berthelot/گتی ایماژ

با جنگ های چمن بیش از ماسک های صورت و تجهیزات حفاظت شخصی هنوز بیش نبرد بیش از خواهد شد که برای اولین بار به دریافت COVID-19 واکسن به نظر می رسد که آغاز شده است.

در اوایل این هفته, Paul Hudson, مدیر عامل شرکت, فرانسوی, غول دارویی سانوفی گفت: خبری بلومبرگ که اگر شرکت سانوفی توسعه یک واکسن دوز به احتمال زیاد رفتن به آمریکایی ها برای اولین بار. هادسون گفت: این قابل درک بود با توجه به ایالات متحده بود و از نظر مالی پشتیبانی پژوهش آن است.

نظرات خشم دولت فرانسه و باعث داد و بیداد, در فرانسه. "برای ما این امر می تواند غیر قابل قبول برای وجود دارد به ممتاز دسترسی از هر کشور بر اساس دلایل مالی با معاون وزیر دارایی اگنس لول-Runacher گفت: رادیو Sud.

رئیس جمهور امانوئل پاکسازی شد شوکه توسط وحی از یک شرکت است که به عنوان یک قهرمان از صنعت و داده شده است 150 میلیون یورو (162 میلیون دلار) در معافیت های مالیاتی در هر سال است. او را از ملاقات با رهبران شرکت سانوفی در Élysée کاخ در اوایل هفته آینده.

فرانسوی, وزیر بهداشت Olivier Véran گفت: فرانسه CNEWS تلویزیون او بسیار آشفته او به نام شرکت سانوفی فرانسه بخش مدیر عامل Olivier Bogillot که او گفت: اطمینان او در مورد هادسون نظرات.

"من معتقدم که این یک عبارت تا آنجا که من می توانم درک که کمی دست و پا چلفتی و شاید خارج از متن گرفته و من کاملا اطمینان توسط مکالمه من با رئیس شرکت سانوفی" گفت: Véran.

Bogillot شد و به زودی ساخت این دور سعی کنید بیشتر به توجیه و توضیح هادسون نظرات.

"شما را در درک چگونه تکان دهنده این است که برای ما به شنیدن این که یکی از شرکت های برتر را در خدمت آمریکایی ها برای اولین بار پرسید:" یک مفسر در BFMTV.

بله گفت Bogillot او اصلا. او سعی کرد به توضیح است که این آمریکا بود که بسیار سازمان یافته و واکنش سریع "سریع تر از اروپا — با پول و لازم است ساختار نظارتی," او گفت:.

"واکسن معمولا 10 سال طول می کشد و ما در حال تلاش برای انجام آن در 18 یا 24 ماه" او گفت:. "این چیزی است که استثنایی است."

Bogillot تاکید کرد که شرکت سانوفی بزرگ واکسن امکانات تولید در فرانسه و اروپا و اروپایی ها می توانید یک واکسن به سرعت.

فرانسه با حدود 177,000 موارد تایید شده و بیش از 27 ، 000 مرگ و میر در میان اروپا سخت ترین ضربه کشورها پشت سر انگلیس و ایتالیا و اسپانیا.

هادسون نظرات به ویژه شوکه مردم فرانسه به دلیل اروپا متعهد به مبارزه COVID-19 همراه با سایر نقاط جهان است. در اوایل این ماه, اتحادیه اروپا سازماندهی یک رویداد مالی در کدام کشورها و سازمان ها در سراسر جهان متعهد 8 میلیارد دلار برای coronavirus واکسن تشخیص و درمان. ایالات متحده و روسیه بودند که مهمترین آنها وجود ندارد.

پاکسازی گفت: در دسترس بودن واکسن باید برای همه باشد و نباید تحت تاثیر قوانین بازار است.

Stefan De Keersmaecker یک سیاست سلامت, سخنگوی کمیسیون اروپا در بروکسل می گوید: واکسن باید جهانی خوب است. "دسترسی به آن باید به طور عادلانه و جهانی گفت:" در یک کنفرانس خبری.

صحبت از همبستگی اروپایی است که دلگرم کننده می گوید: Yannis Natsis که در هیئت اروپایی داروهای آژانس معادل آن از سازمان غذا و دارو. اما واقعیت شده است متفاوت او اشاره می کند و او انتظار دارد وجود خواهد داشت و رقابت شدید برای دسترسی به یک واکسن.

"راه وجود رقابت شدید در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا در زمانی که ایتالیا شروع به درخواست برای تجهیزات حفاظتی کردم و هیچ چیز" او می گوید. "و همان راه کشورهای عضو اتحادیه اروپا مرزهای خود را بسته و نمی ارز تجهیزات پزشکی. آنها عملا گفت: "هر کس برای خود.' این واقعیت تلخ."

Natsis همچنین می گوید مواد مخدر تقریبا همیشه منتشر شد برای اولین بار در آمریکا

"چرا ؟ چرا که وجود آنها به بالاترین قیمت," او می گوید. "از آنجا که آمریکا نمی باشد و سیستم بهداشت و درمان, آن را به یک بازار است. و اصل این است که آسمان محدود است — تا آنجا که به بازار می یاد."

کشورهای اروپایی ارائه پوشش جهانی به شهروندان خود را به طوری که آنها مذاکره با شرکت های دارویی برای قیمت های پایین تر. که ترجمه می تواند به قیمت بسیار پایین تر به مواد مخدر در اروپا.

اما با آمریکا ارتکاب پول زیادی به توسعه یک واکسن Natsis می گوید: از آن تعجب آور نخواهد بود اگر آن را در بازار اول خدمت کرده است.

شرکت سانوفی هیئت مدیره رئیس جمهور سرژ واینبرگ ظاهر می شود در فرانسه شبانه, اخبار گفت که ایالات متحده کمک کرده حدود 600 میلیون دلار برای شرکت سانوفی پژوهش است.

در زمان مصاحبه واینبرگ گفت: او می دانست که چرا فرانسه احساس عصبانی, اما او نمی خواست وجود دارد به هر گونه ابهام. او اصرار داشت که فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی خواهد دریافت واکسن در همان زمان به عنوان آمریکایی ها — ساخته شده در شرکت سانوفی اروپا کارخانه ها.

هادسون نظرات او گفت: تا به حال شده است غلط. "ما همکاری خواهد کرد و پیدا کردن راه حل و آنها را در دسترس," او گفت:. "هر واکسن خواهد شد در یک مکان خوب است."

Natsis می گوید: شرکت های دارویی برای بیشتر قسمت ها می گویند همه چیز در مورد دسترسی و قیمت — اما او مطمئن نیست که چه خواهد شد که این بیش از همه. پس از COVID-19 او می گوید: دولت های اروپایی در حال رفتن به ورشکسته و ضعیف شده و قادر به شرکت های دارویی.

او خواستار شرکت سانوفی حادثه یک بیدارباش برای فرانسه است.

"سانوفی است نه یک شرکت فرانسوی" او می گوید. "حتی اگر آن را القا غرور ملی در فرانسه آن متوقف بودن یک شرکت فرانسوی مدت زمان طولانی پیش. این یک ملیتی و آن را مانند رفتار یکی است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب