ایالات متحده برای اولین بار مرگ از coronavirus گزارش در ایالت واشنگتن به عنوان کالیفرنیا مقامات هشدار می دهند که این ویروس گسترش

یک ایالت واشنگتن بیمار تبدیل به فرد برای اولین بار در آمریکا به مرگ از coronavirus دولت و مقامات بهداشت عمومی

توسط MINERALNEWS در 10 اسفند 1398

یک ایالت واشنگتن بیمار تبدیل به فرد برای اولین بار در آمریکا به مرگ از coronavirus دولت و مقامات بهداشت عمومی تایید شنبه. فردی بود نه یکی از دو coronavirus موارد دولت قبلا اعلام کرده بود.

شهرستان کینگ بیمار اعتقاد بر این است که قرارداد این ویروس از "جامعه گسترش" نه, سفر, مقامات گفت. هیچ اطلاعات دیگری بود فورا در دسترس است در مورد فردی است.

"این یک روز غم انگیز در کشور ما همانطور که ما یاد بگیرند که یک Washingtonian مرده است از COVID-19," رژیم صهیونیستی. جی Inslee در بیانیه ای گفت. "دل ما به [این] خانواده و دوستان است. ما ادامه خواهد داد به کار به سمت یک روز که در آن هیچ کس می میرد از این ویروس است."

در سخنرانی خود در یک کنفرانس خبری صبح روز شنبه در کنار رئیس جمهور تهمت مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی به دنبال برای اطمینان دادن به مردم که دولت marshaling تمام منابع در دسترس برای مبارزه با گسترش ویروس.

تبلیغات

"این کشور به عنوان یک کل هنوز باقی مانده کم خطر اما این وضعیت در حال تحول" دکتر Anthony Fauci گفت. "وجود خواهد داشت بیشتر موارد اما ما نباید شگفت زده شد که. چالش این است که چگونه ما را در مقابله با آن است."

با کروناویروس موارد گزارش شده در کالیفرنیا و واشنگتن و اورگان مقامات در حال تلاش برای سرعت بخشیدن به تست به عنوان آنها سعی کنید به ساقه چه کارشناسان و مقامات بر این باورند که اجتناب ناپذیر گسترش ویروس به جوامع است.

کالیفرنیا وزارت بهداشت اعلام کرد هشت آزمایشگاه تست است که می تواند رسیدگی به کروناویروس در ریچموند به عنوان به خوبی به عنوان گردشگاه عمومی, سانتا, کلارا, Tulare, Ventura, Los Angeles, نارنجی و سن دیگو شهرستان. مقامات همچنین اعلام کرد ورود از 1200 تست کیت از دولت فدرال است.

"دسترسی به آزمون در کالیفرنیا بهداشت عمومی آزمایشگاه یک گام مهم رو به جلو در توانایی ما برای پاسخ به سرعت به این وضعیت در حال تحول" دکتر سونیا آنجل, مدیر وزارت کالیفرنیا از بهداشت عمومی و دولتی افسر بهداشت در بیانیه ای گفت. "همانطور که ما در صورت احتمال از جامعه انتقال در اینجا در کالیفرنیا با داشتن این منابع که در آن ما نیاز به آن ضروری است برای اطلاع رسانی بهتر بهداشت عمومی پاسخ و حفاظت از جوامع ما است."

تبلیغات

فدرال اداره مبارزه با مواد مخدر نیز اعلام سیاست های جدید با هدف کمک به بیمارستان ها با سرعت بالا تست ویروس های بالقوه بیماران. این حرکت در میان شکایات در مورد سرعت آهسته انجام آزمون.

کالیفرنیا در حال حاضر دو نفر که به تازگی از سفر خارج از ایالات متحده و یا در تماس با کسی که انجام داد. که نگرانی که ویروس پخش شد در جوامع و باعث شد مقامات بهداشتی برای پیدا کردن و قرنطینه هر کسی که آمد در تماس با آنها.

در حالی که هیچ مورد جدید گزارش شده شنبه تا کنون گفته مقامات اجتناب ناپذیر است.

"قطعا ما خواهد شد که بیشتر موارد در اینجا" پیتر Beilenson Sacramento County مدیر از خدمات بهداشتی و درمانی گفت. "شما ریخته ویروس قبل از اینکه شما علامتی پس از آن در حال حاضر در خارج از کیسه در بسیاری از راه های. آن را به گسترش آن را فقط رفتن به گسترش است."

از تلاش های مداوم در دیویس منطقه در حال حاضر منجر به داوطلبانه quarantining از ده ها تن از مردم از جمله کارگران در دو بیمارستان که در آن اولین زن تحت درمان قرار گرفت و همچنین UC Davis و دیگر محیط های دانشگاهی.

این زن در بیمارستان بستری شد به مدت سه روز در NorthBay VacaValley بیمارستان در واکاویل قبل از نقل مکان به UC Davis مرکز پزشکی. او بلافاصله تست شده برای چند روز به خاطر او مناسب نیست غربالگری معیارهای تعیین شده توسط CDC در آن زمان است که شامل هر دو علائم و نشانه های ویروس و یا یک تاریخ اخیر از سفر به چین و یا تماس نزدیک با یکی دیگر از coronavirus بیمار است.

این شکاف نگرانی مقامات به دلیل آن می تواند اجازه داده اند او را آلوده به دیگران که در تماس با او.

برای شناسایی افرادی که در تماس با زن در بیمارستان NorthBay مقامات sifted از طریق سوابق پزشکی به ببینید که پزشکان وارد اتاق او. علاوه بر این سه روز ارزش امنیت فیلم از 8 p. m. Feb. 15 تا اواسط صبح Feb. 19 شد scoured به اطمینان حاصل شود که تمام بازدید کنندگان و غیر پزشکان — مانند کارگران که آورده در سینی غذا یا پر حمام لوازم — شد شمارش.

تبلیغات

Sacramento County مقامات بهداشت گفت: ده ها تن از مردم ممکن است در قرنطینه می شود و در صفحه اصلی بر اساس داشتن تماس با زن است. UC Davis سخنگوی استیو Telliano مورد مناقشه اطلاعات است که شماره می تواند بالاتر از 70 اما حاضر به می گویند اگر بیشتر یا کمتر مردم قرنطینه.

استیو Huddleston, معاون رئیس جمهور, امور عامه از NorthBay بهداشت و درمان گفت: این بیمارستان از کارکنان در مورد یک زن و شوهر از صد و قرنطینه تحت تاثیر قرار ده ها متصل شده به بیمارستان. آن دسته از کارکنان که در خانه با توجه به قرنطینه یا نامربوط مسائل شده اند backfilled.

سه UC Davis دانش آموزان زیر 14 روز انزوا به عنوان یکی در انتظار نتایج آزمایش پس از نشان دادن خفیف, علائم کروناویروس, مقامات روز پنجشنبه گفت.

مقامات بهداشتی در شهرستان سانتا کلارا گفت: بیمار جدید تا به حال شناخته شده قرار گرفتن در معرض این ویروس از طریق مسافرت و یا تماس نزدیک با یک شناخته شده آلوده به فرد است.

فردی است که یک فرد بزرگسال یک زن با شرایط بهداشتی مزمن که در بیمارستان بستری شد برای یک بیماری تنفسی در انتخابات گفت: در یک کنفرانس خبری جمعه. پزشک او تماس عمومی وزارت بهداشت در این هفته به بحث در مورد و درخواست تست برای رمان coronavirus. وزارت کار برای شناسایی مخاطبین و درک میزان قرار گرفتن در معرض.

روز جمعه آمریکا از واشنگتن و اورگن نیز اعلام کرد جدید کروناویروس موارد در افرادی که تا به حال به تازگی از سفر خارج از کشور شده است و یا در معرض سایر موارد تایید شده.

در اورگان کارمند یک Washington County مدرسه ابتدایی تشخیص داده شد پس از اولین تجربه علائم Feb. 19 و ممکن است در معرض دیگران در مدرسه به ویروس, مقامات گفت.

در واشنگتن یک Snohomish County high school student آزمایش مثبت پس از به دنبال مراقبت در کودکان سیاتل شمالی درمانگاه در فوریه. 24, مقامات گفت. واشنگتن همچنین اعلام کرد که پادشاه کانتی زن در 50s که تا به حال سفر به کره جنوبی تا به حال قرارداد coronavirus.

تبلیغات

هر دو آن دسته از بیماران و شهرستان سانتا کلارا زن آزمایش مثبت برای این ویروس در آزمایشگاه در ایالات مربوطه می باشند. آنها در نظر گرفته presumptive موارد مثبت تا تایید نتایج توسط CDC تست.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب