چند اگر هر گونه ساکنان از راه دور Bolinas کالیفرنیا آلوده شده اند با کروناویروس, مطالعه می یابد

سان فرانسیسکو—چند اگر هر گونه ساکنان کوچک مارین کانتی هملت از Bolinas کالیفرنیا باید آنتی بادی برای COVID-19 م

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399

سان فرانسیسکو—چند اگر هر گونه ساکنان کوچک مارین کانتی هملت از Bolinas کالیفرنیا باید آنتی بادی برای COVID-19 محققان گزارش روز شنبه.

ساکنان این جدا ایالات متحده در شهر ساحلی معروف و شناخته شده برای تلاش برای حفظ غریبه ها مورد آزمایش قرار گرفتند در اواخر ماه آوریل برای coronavirus و آن آنتی بادی است. ساکنان مطرح شده پول برای آزمون و دانشگاه کالیفرنیا, سان فرانسیسکو, یارانه این پروژه است.

هیچ یک آزمایش داشت فعال مورد این بیماری و نتایج تست آنتی بادی نشان می دهد که بین صفر و سه نفر در 1000 نفر در Bolinas قبلا آلوده UCSF عفونی-بیماری محققان گفتند.

"هدف ما در این مطالعه به درک چگونه به طور گسترده ای رمان coronavirus در حال گسترش در یک نسبتا جدا شده جامعه مانند Bolinas قبل یا بلافاصله پس از اقامت-صفحه اصلی سفارشات به اثر رفت, گفت:" دکتر برایان گلخانه استاد در UCSF.

نتایج "نشان می دهد که چند اگر هر نفر در Bolinas تا به حال به حال شده است توسط ویروس آلوده تا پایان مارس" او اضافه شده است.

محققان تجزیه و تحلیل 1,880 نمونه خون با استفاده از دو آزمون های مختلف به دنبال آنتی بادی و ترکیب نتایج حاصل از دو آزمون به صورت آماری برآورد جمعیت در سطح عفونت نرخ.

"این کاملا امکان پذیر است که هیچ مردم در Bolinas شد تا کنون آلوده" گلخانه ای در مصاحبه ای گفت:.

او اشاره کرد که تمام تست رندر برخی از مثبت کاذب یافته ها و نتایج به حال تخمین زده می شود.

"در حالی که آنتی بادی آزمایش ما با استفاده از نمونههایی از دقیق ترین در دسترس بدون آزمون کامل است و نتایج فردی باید با یک دانه نمک," او گفت:.

محققان گفتند: نتایج نشان داد اثر ماندن-صفحه اصلی سفارشات ویژه برای کنترل از راه دور اماکن روستايی دور از بزرگراه محققان گفت.

پس از منطقه خلیج صادر اقامت-صفحه اصلی سفارشات در ماه مارس خوانندگان وارد Bolinas در droves. ساکنان نوشته شده خود را در ورودی شهر به فریاد در رانندگان به نوبه خود در اطراف و رفتن به خانه.

مردم شهر نیز علائم و نوشته شده آنها را در جاده های منتهی به شهر. "Bolinas بسته به بازدید کنندگان برای مدت ها از بیماری همه گیر. ساکنان تحویل تنها" یکی از نشانه گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Bolinas در طول تاریخ بوده است ناخواسته به بازدید کنندگان است. شهر رهبران آب محدود کنسول دهه پیش برای جلوگیری از توسعه و ساکنان به طور منظم پاره کردن علائم راهنمایی و رانندگی است که نشان داد که چگونه برای رسیدن به ساحل جامعه است. Bolinas احاطه شده توسط دریا در سه طرف و قابل دسترسی از سان فرانسیسکو تنها با یک باد می وزد جاده ها است.

Tech مدیران در نهایت در نقل مکان کرد و تازه واردان آمد تا با ایده برای تست هر کس در شهر برای coronavirus. Bolinas دارای درصد بالایی از ارشد ساکنان بسیاری از کسانی که زیر خط فقر زندگی میکنند و تازه واردان می ترسید این ویروس ممکن است تاخت و تاز آنها.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن