آمازون به تغییر سیاست در طول اپیدمی گسترش پرداخت ضربت

بزرگنمایی این تصویر آمازون کارگران در یک جزیره استاتن انبار مرحله اعتراض در مارس 30. آنجلا Weiss/خب

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

آمازون کارگران در یک جزیره استاتن انبار مرحله اعتراض در مارس 30. آنجلا Weiss/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنجلا Weiss/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ

آمازون انبار کارکنان شده بود قادر به گرفتن نامحدود پرداخت نشده زمان و در طول coronavirus بیماری همه گیر. اما با شروع مارس 1, آمازون خواهد شد به جای درخواست از کارگران که می خواهید به ماندن در خانه خود را به استفاده از به طور منظم تعلق زمان خاموش و یا درخواست مرخصی.

آمازون یکی از چند شرکت برای گسترش نامحدود هر چند پرداخت نشده زمان به کارگران آن که اعلام کرد ضروری در طول بحران بهداشت و درمان. اما این خرده فروش اعلام تغییرات به سیاست که در روز جمعه بالا بردن زنگ در میان برخی از کارگران که به نگرانی در مورد داشتن کمتر و انعطاف پذیری.

آمازون در روز جمعه نیز گفت: این امر از طریق گسترش مارس 16 پرداخت آن ضربت از $2 ساعت یک و دو اضافه کاری که قبلا اعمال شده از طریق آوریل است. این شرکت ارائه می دهد تا دو هفته مرخصی با حقوق به کارکنان که تشخیص داده شده اند با COVID-19 یا " presumptively مثبت است."

انبار کارگران برخی از آنها شده است برگزاری اعتصاب در چند امکانات در سراسر کشور می گویند که آنها نگران از دست دادن نامحدود پرداخت نشده زمان آنها را مجبور به انتخاب بین حفاظت از خود و خانواده خود را به سلامت و به طور بالقوه از دست دادن شغل خود.

آمازون در روز جمعه گفت: آن پرداخت نشده مرخصی سیاست را "پوشش COVID-19 شرایطی مانند در معرض خطر افراد و یا تعطیلی مدارس." در یک ایمیل به NPR یک سخنگوی شرکت گفت که این سیاست را اعمال می شود به کارگران که اعضای خانواده در معرض خطر است.

"ما همچنان به دیدن سنگین تقاضا در طول این زمان دشوار است و تیم در حال انجام کار باور نکردنی برای مشتریان و جامعه" آمازون گفت: در آن پست وبلاگ در روز جمعه.

در اوایل این ماه این شرکت اعلام کرد که آن را نگه بیشتری را استخدام انبار و تحویل کارگران پر کردن به 175,000 مشاغل جدید به نگه دارید تا با تقاضا بالا رفتن سرسام آور به ملت تبدیل می شود به خرید آنلاین در طول coronavirus قرنطينه.

در همین حال برخی از آمازون کارکنان شده است برگزاری تظاهرات خواستار پرداخت بیشتر ترک گزینه خواستار بسته شدن انبارها با تعداد فزاینده ای از تایید coronavirus موارد و انتقاد از این شرکت به صورت اخیر آن شلیک چندین فعال کارگران است.

این شرکت می گوید کسانی که کارگران را شکست قوانین است که این اعتراضات شده اند و کوچک است که اتهام سهل انگاری در ایمنی اقدامات "بی اساس است."

"من در حال حاضر شده است برای رفتن به عقب و جلو با آمازون برای هفته مورد تصویب پرداخت مرخصی," کارگر انبار بیلی جو Ramey از میشیگان گفت: در بیانیه ای که روز جمعه از طریق آمازون-کارگر حمایت ائتلاف آتنا. "دکتر من به من توجه داشته باشید به قرنطینه چون من در معرض خطر و من یک بیماری خود ایمنی است. آمازون است و من را وادار به انتخاب بین زندگی من و کار من است."

یادداشت سردبیر: آمازون است که در میان NPR حامیان مالی.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب