فدرال افسر کشته امنیت دادگاه نزدیکی اعتراض

اوکلند کالیفرنیا. - فدرال مامور اجرای قانون در کالیفرنیا کشته شد و دیگری به شدت مجروح پس از ضربه در حالی که تا

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399

اوکلند کالیفرنیا. - فدرال مامور اجرای قانون در کالیفرنیا کشته شد و دیگری به شدت مجروح پس از ضربه در حالی که تامین امنیت در ایالات متحده دادگاه در اوکلند در میان یکی از به طور فزاینده خشونت آشکار در سراسر کشور است.

"هنگامی که کسی به اهداف یک افسر پلیس و یا یک ایستگاه پلیس با قصد انجام آسیب و تهدید و ارعاب — این است که یک قانون داخلی تروریسم" وزارت امنیت داخلی اقدام معاون دبیر کن Cuccinelli گفت: در واشنگتن دی سی در کنفرانس خبری روز شنبه.

اوکلند تیراندازی رخ داده است پس از یک خودرو کشیده تا در خارج از Ronald V. Dellums ساختمان فدرال در حدود 9:45 p. m. دوشنبه. کسی باز آتش در دو قرارداد ماموران امنیتی که کار را برای امنیت داخلی فدرال خدمات حفاظتی و کشتن یک و شدت زخمی دیگر, مقامات گفت.

افسران محافظت از دادگاه فدرال خانه به عنوان بخشی از وظایف خود را به طور منظم. DHS گفته مقامات دو افسران نظارت اوکلند در اعتراض به پلیس به قتل جورج فلوید در مینه سوتا است.

هویت از افسران آن را منتشر نکرده اند.

یک مظنون نبوده است و نام آن را بلافاصله شناخته شده است که آیا مقامات تعیین کرده اند که اگر تیراندازی شد در ارتباط با اعتراض.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom به نام برای صبر و چشم انداز به عنوان تحقیقات فدرال ایفا می کند.

"هیچ کس نباید عجله به تلفیق این عمل شنیع با تظاهرات شب گذشته" او در بیانیه ای گفت.

مقامات فدرال گفت که آنها در حال دیدن بیشتر تهدید و ضرب و جرح در برابر مأموران اجرای قانون در تظاهرات و آنها را گام به گام تا اقدامات امنیتی برای حفاظت از آنها.

"در حال حاضر وجود دارد تهدید توسط برخی برای حمله به ایستگاه های پلیس فدرال و ساختمان" Cuccinelli گفت. "که خشونت نه تنها نمی تواند تحمل ما نیز متعهد به حصول اطمینان از که آن را نمی خواهد به موفقیت در هر نقطه."

Newsom گفت: مقامات در کالیفرنیا هستند از نزدیک نظارت بر خشونت افراطی سازمان.

"در کالیفرنیا و در سراسر کشور وجود دارد نشانه آن است که خشونت بازیگران ممکن است در تلاش برای استفاده از این تظاهرات برای خود برنامه های خود," او گفت:. "برای کسانی که به دنبال بهره برداری از کالیفرنیا' درد برای ایجاد هرج و مرج و تخریب شما استقبال نمی شود."

اعتراض در مرکز شهر اوکلند مسالمت آمیز آغاز شد اما spiraled به هرج و مرج در اواخر شب. برخی از تظاهرکنندگان شکست ویندوز, مجموعه آتش سوزی و پرتاب اشیاء در افسران. پلیس گفت: 13 ماموران مجروح شدند.

فدرال ساختمان درب های شیشه ای بودند شکست و جلوی ورودی بود با اسپری ضد پلیس گرافیتی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

کالیفرنیا ایالت و سناتور " دایان فاینستاین را محکوم کردند.

"ما باید بدانید که درست را از نادرست و استفاده از این فاجعه وحشتناک در مینیاپولیس به مقصر بودن بیشتر خشونت است." او گفت: "هرگز بهانه ای برای شلیک و کشتن یک گارد امنیتی, از بین بردن کسب و کار و یا آسیب مردم بی گناه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب