قاضی فدرال بلوک کالیفرنیا مهمات قانون خرید

یک قاضی فدرال روز شنبه مسدود قانون کالیفرنیا نیاز به چک های پس زمینه برای مردم به خرید مهمات و صدور به شدت دقت

توسط MINERALNEWS در 5 اردیبهشت 1399

یک قاضی فدرال روز شنبه مسدود قانون کالیفرنیا نیاز به چک های پس زمینه برای مردم به خرید مهمات و صدور به شدت دقت کنید ملامت از "دشوار و پیچیده" قوانین و مقررات است که نقض قانون اساسی حق حمل سلاح است.

ایالات متحده منطقه قاضی راجر بنیتز در سن دیگو به نفع حکومت کالیفرنیا تفنگ & تپانچه Assn., که از او خواست برای جلوگیری از چک و مربوط به محدودیت در فروش مهمات.

"این آزمایش سعی شده است. تلفات شمارش شده است. کالیفرنیا مهمات جدید بررسی زمینه قانون misfires و متمم دوم حقوق شهروندان کالیفرنیا شده اند به شدت مجروح" بنیتز نوشت: در 120 صفحه نظر اعطای این گروه حرکت برای یک دستور مقدماتی.

رای دهندگان مورد تایید سفت کالیفرنیا در حال حاضر سخت سلاح گرم قوانین در سال 2016 و محدودیت های زمان اثر ژوئیه گذشته.

تبلیغات

"این قانون را در نوار قرمز و دولت اشتباهات پایگاه داده ساخته شده آن را غیر ممکن است برای صدها نفر از هزاران نفر از مطیع قانون کالیفرنیا به خرید مهمات برای ورزش و یا دفاع از خود گفت:" چاک میشل, ارتباط مشاور عمومی. "دادگاه که شل و ول دلایل ارائه شده توسط دولت برای توجیه این قانون اساسی تخلفات بودند ناکافی است."

او انتظار می رود دولت به تجدید نظر در این حکم اما گفت که در این میان "کالیفرنیا می تواند خواب کمی ساده تر امشب دانستن حقوق اساسی بازسازی شد و تقویت این تصمیم است."

دولت دادستانی کل گفت: تنها آن است که بررسی و تصمیم گیری است. آن را بلافاصله می گویند اگر این تجدید نظر و یا به دنبال به ماندن این ترتیب است که طول می کشد تا اثر بلافاصله در زمانی که برخی از کالیفرنیا تفنگ فروشگاه ها دستور داده شده است بسته به دلیل coronavirus. در میان مکان های که در آن مغازه ها بودند نه ضروری کسب و کار در لس آنجلس و سان خوزه.

همان تصمیم قاضی در سال گذشته قابل توجه پایین دولت را مبنی بر بالا-ظرفیت مهمات مجله برانگیخته weeklong دیوانگی خرید قبل از او متوقف فروش در حالی که دولت تجدید نظر خود را حاکم. صاحبان اسلحه به طور مشابه با عجله به انبار مهمات قبل از محدودیت های جدید در زمان اثر در تابستان گذشته.

تبلیغات

بنیتز به نام مهمات بررسی زمینه قانون "قانون اساسی معیوب."

"جنایتکاران ظالم و تروریست ها نیست و انجام چک های پس زمینه," او نوشت. "بررسی زمینه آزمایش مخالف عقل سلیم در حالی که بی جهت و شدت مزاحمت متمم دوم حقوق هر مسئول تفنگ-داشتن شهروند تمایل به قانونی خرید مهمات."

در حالی که آن در نظر گرفته شده است برای حفظ مهمات از جنایتکاران آن را مسدود و فروش به مشروع مطیع قانون خریداران در حدود 16% از زمان او نوشت. علاوه بر این او حکم داد که دولت ممنوعیت واردات مهمات از خارج کالیفرنیا نقض فدرال تجارت بین ایالتی ،

دولت Atty. ژنرال خاویر بکررا گفت: در دادگاه تشکیل پرونده در این ماه که چک پس زمینه متوقف شده بیش از 750 مردم از خرید گلوله به طور غیر قانونی از جولای سال 2019 از طریق ژانویه 2020 و نه از جمله کسانی که حتی نمی امتحان کنید زیرا آنها می دانستند که آنها واجد شرایط.

تبلیغات

قانون نیاز خریداران که در حال حاضر در دولت اسلحه گرم بررسی زمینه های پایگاه داده به پرداخت 1 دلار هزینه هر بار که آنها خرید مهمات در حالی که دیگران می تواند به خرید طولانی مدت مجوز اگر آنها برخی از محکومیت های کیفری و یا سلامت روانی تعهدات.

از آن زمان به طور متوسط کمتر از 5 دقیقه برای تکمیل چک های پس زمینه با توجه به دادگاه دولت براده.

"وجود دارد هیچ توجهی مانع" دولت گفت: در اسناد دادگاه. "مهمات خریداران باید واجد شرایط بودن یک بررسی که در اکثریت قریب به اتفاق موارد تاخیر یک خرید توسط چند دقیقه."

بنیتز حکومت است که مهمات قانون به طور غیر قانونی قفل خارج از کشور فروشندگان از کالیفرنیا در بازار و آن را در تضاد با قانون فدرال اجازه می دهد صاحبان اسلحه خود را به سلاح گرم و مهمات از طریق کالیفرنیا.

تبلیغات

طرح دعوی در دادگاه کالیفرنیا تفنگ & تپانچه Assn. پیوسته خارج از دولت مهمات فروشندگان و ساکنان کالیفرنیا از جمله کیم رود که موفق به کسب شش تیراندازی المپیک مدال.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن