آژانس فدرال می گوید کارکنان هیچ اشاره ای به هر چیزی COVID مربوط به "

بزرگنمایی این تصویر خدمه بیل پولاک پردازنده یک کرجی در دریای برینگ. صنعت ماهیگیری بوده است آمار COVI

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

خدمه بیل پولاک پردازنده یک کرجی در دریای برینگ. صنعت ماهیگیری بوده است آمار COVID-19 اما آژانس فدرال است که مدیریت آن را ممنوع کرده است اشاره به همه گیر بدون preapproval. Nat Herz/Alaska انرژی میز پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Nat Herz/Alaska انرژی میز

فدرال مدیریت شیلات سازمان منع برخی از کارکنان خود را از مراجع رسمی به COVID-19 همه گیر بدون preapproval از رهبری با توجه به داخلی آژانس سند است.

ملی دریایی شیلات خدمات بخشی از وزارت بازرگانی مدیریت فدرال ذخایر ماهی در همکاری با منصوب شوراهای منطقه ای. ماهیگیری خدمه و غذاهای دریایی کسب و کار شده اند درخواست آژانس برای استراحت و مقررات به عنوان COVID-19 همه گیر است و پیچیده عملیات خود را. همچنین وجود داشته است شیوع بیماری در میان کارگران صنعت.

ملی دریایی شیلات خدمات راهنمایی سند مورخ 22 ژوئن می گوید این امر به آژانس رسمی قوانین و مدیریت اطلاعیه ها.

چهار-صفحه یادداشت می گوید: آژانس "ترجیح رویکرد" ساخت "بدون اشاره به هر چیزی COVID مرتبط" و آن را ارائه می دهد preapproved جایگزینی عبارات مانند "در این زمان فوق العاده ای."

"این گزینه فرض می شود که این عمل می تواند توسط استفاده از حقایق اثرات و.... که ما نیز استفاده تحت شرایط عادی" این یادداشت می گوید. "هیچ اشاره ای به هر stay-at-home سفارشات محدودیت های مسافرتی و یا هر چیزی COVID مرتبط مورد نیاز است."

این یادداشت به تشریح گزینه دوم استفاده می شود در یک "صورت محدود" در هنگام درخواست یا نظر نیاز به "برخی از اشاره به وضعیت فعلی است." آن را ارائه می دهد preapproved عباراتی مانند "با توجه به موجود بهداشت و درمان اجباری و محدودیت های مسافرتی," اگر آن را می گوید حتی تغییرات جزئی نیاز آژانس را نقد کنید.

یک گزینه نهایی اجازه می دهد تا به طور مستقیم اشاره ای COVID-19 یا بیماری همه گیر در یک "بسیار محدود بر اساس" با رهبری تصویب.

سخنگوی جان ایوالد نیست توضیح دهد که چرا این سازمان می خواهد برای جلوگیری از ذکر این بیماری همه گیر. در بیانیه ای گفت: این یادداشت به معنای "اطمینان از به موقع و مداوم rulemakings در طول COVID-19" و او با اشاره به آژانس ارسال شده است همه گیر-اطلاعات مربوط به وب سایت خود را.

داخلی يادداشت "مبهم" می گوید: لیندا Behnken که سر آلاسکا Longline ماهیگیران انجمن. او در می یابد منطق سخت به توضیح دهد "دیگر احتمالا این دولت آماده است به حرکت می کند و واقعا می خواهید به تمرکز بر روی بیماری همه گیر کنه."

روشن نیست که آیا سازمان های دیگر نیز ممنوعیت همه گیر مربوط به زبان است. اما رئیس جمهور تهمت همواره بازی کردن تهدید از coronavirus و پیشنهاد در اوایل که آن را "ناپدید می شوند." او به تازگی گفت که او می خواهد کمتر تست برای coronavirus و خواست شهرها و ایالات متحده برای باز کردن با وجود افزایش چشمگیر در تعداد موارد است.

در آلاسکا اعلام کرد که ملی دریایی شیلات خدمات waiving مورد نیاز است که فدرال نظارت در هیئت مدیره برخی از مخازن برای جمع آوری داده ها و اطمینان از انطباق اشاره COVID-19 بیماری همه گیر. اما این واژه ها استفاده نمی شود در های مختلف حکومت موقت بود که به طور رسمی اعلام کرد در دفتر ثبت فدرال این هفته است. هدف آن کاهش خطر ابتلا به ماهیگیری خدمه كردن COVID-19 اما آن را تنها به طور کلی اشاره به "دولت اجباری و محدودیت های مسافرتی."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب