"ما نیاز به کمک': مردم در بالاتر Coronavirus خطر ترس از دست دادن فدرال بیکاری

بزرگنمایی این تصویر لورن ون Netta در آپارتمان او در نیواورلئان. "ما لازم نیست که کل مقدار زیادی از گ

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

لورن ون Netta در آپارتمان او در نیواورلئان. "ما لازم نیست که کل مقدار زیادی از گزینه های که نمی شامل خطر زندگی ما," او می گوید. "ما نیاز به کمک. ما واقعا انجام دهد." لورن ون, سلطه پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لورن ون, سلطه

بسیاری از مردم با زمینه های پزشکی در شرایط نگران در مورد آنچه اتفاق می افتد در پایان ماه. آن را در حال حاضر امن برای بسیاری از آنها را به بازگشت به کار. این COVID-19 مرگ و میر است که 12 برابر بیشتر برای افراد با بیماری های زمینه ای.

اما اضافی 600 دلار در هفته در فدرال مزایای بیکاری است که آنها را قادر به پرداخت اجاره خود را و دیگر لوایح متوقف خواهد شد که در پایان ماه ژوئیه.

"ما لازم نیست که کل مقدار زیادی از گزینه های که نمی شامل خطر زندگی ما می گوید:" لورن ون Netta. "ما نیاز به کمک. ما واقعا انجام دهد."

ون سلطه خود را از دست داده کار در یک فروشگاه عطر و ادکلن در نیواورلئان در طول شیوع بیماری است. او می گوید: او تا به حال جدی عفونت باکتریایی است که او آسیب دیده ریه ها و به خطر بیافتد سیستم ایمنی بدن خود را. و او به آسم است. بنابراین حتی اگر او می تواند پیدا کردن شغل دیگری در خرده فروشی, او می گوید پزشکان به او گفت که می تواند بسیار مخاطره آمیز است.

او می گوید حتی با پوشیدن یک ماسک و تلاش برای اجتماعی فاصله در محل کار "این مانند ترس از شما می دانید من می تواند اشتباه است. و برای من که می تواند در یک موضوع از زندگی یا مرگ. پس از آن ترسناک است."

ون Netta می گوید او نبوده است قادر به پیدا کردن یک شغل او می تواند انجام دهد از راه دور. قبل از بیکاری پول شروع به آمدن او می گوید: او به فروش می رسد مورد علاقه خود را جفت چکمه برای 120 دلار فقط به برخی از پول نقد برای خرید مواد غذایی. "این بسیار استرس زا باشد."

پس از آن او تا به حال به اندازه کافی برای زنده به لطف گسترش مزایای بیکاری. اما کنگره تنها مجاز است که اضافی $600 یک هفته تا پایان ماه — حتی برای افراد با شرایط بهداشتی اساسی. و ون Netta می گوید مزایای دولت به تنهایی حدود 220 دلار در یک هفته نمی پرداخت صورتحساب.

تحت مراقبت عمل افراد با بیماری های زمینه ای هستند که قرار است قادر به ماندن در بیکاری حتی اگر آنها در حال ارائه یک کار اگر یکی از آنها نمی تواند انجام دهد از راه دور. اما در این موارد بیش از حد 600 دلار می رسد و در پایان ماه ژوئیه. بنابراین بهداشت عمومی و حقوق کارگران طرفداران نگران هستند که اگر پول های اضافی که متوقف می شود که بسیاری از مردم خواهد بود مجبور به کارهایی که در حال نا امن برای آنها.

دموکرات ها در کنگره می خواهید به گسترش آن گسترش مزایای. اما جمهوری خواهان ابراز نگرانی کرده اند که پول اضافی نگه داشتن برخی از مردم از رفتن به محل کار در کمتر شغل پرداخت. در ضمن تیک تاک ساعت است.

"این کاملا حیاتی است که آن را نمیفهمد قبل از این منقضی می شود در ماه جولای می گوید:" شارون بلوک, مدیر اجرایی کار و Worklife برنامه در دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد و ارشد سابق وزارت کار رسمی. او می گوید: نیاز است که به ویژه فوری "هنگامی که شما در نظر بگیرید که ما در حال گسترش و همه گیر و نه یک ebbing یکی است."

بلوک می گوید: اضافه مزایای فدرال مورد نیاز برای کارگران بیکار در کل — به خصوص برای کسانی که با جدی و اساسی شرایط بهداشتی.

فراتر از بیکاری موضوع برای این افراد در معرض خطر بالاتر شرایط اعضای خانواده خود را در حال کار در تهدیدی می تواند بیش از حد.

آلن با این نسخهها کار به عنوان یک مدیر در یک شرکت املاک و مستغلات در آلاباما. او نمیخواهد خود را از نام خانوادگی استفاده می شود زیرا او از ترس عواقب کار. همسر او لوپوس یک بیماری خود ایمنی و او می گوید: او طول می کشد پزشکی که سرکوب سیستم ایمنی بدن خود را. "بنابراین ما می دانستند که که بلافاصله میخوام چیزی است که ما تا به حال به اقدامات احتیاطی اضافی برای," او می گوید.

آلن با کار از راه دور تا اواسط ماه مه زمانی که او می گوید کارفرمای خود اصرار داشت که همه بازگشت به کار در دفتر. اما او می گوید این شرکت است که مصرف تقریبا هیچ احتیاطی.

"من به یاد داشته باشید حتی من روز اول به من نامیده می شد به یک جلسه در یک اتاق کنفرانس با چهار نفر دیگر در یک اتاق کنفرانس کوچک و من تنها بود با پوشیدن ماسک." او می گوید مردم نشستن و غذا خوردن در کنار یکدیگر در رستورانی. "در یک دفتر در حدود 35-به علاوه مردم به صورت روزانه من تنها کسی که می پوشد یک ماسک زمانی که من در اطراف افراد دیگر است."

آلن می گوید: شرکت کارگران عضو خانواده تشخیص داده شد با COVID-19 و هنوز هم هیچ کس پوشیده ماسک. او نگران ابتلا به آن و آوردن آن به خانه به همسر خود. او می گوید که او را از طریق رفته احساس عصبانی, نا امید, نا امید و افسرده.

"این مشکل برای من برای دیدن خیلی خودخواهی یا این راه است که من تفسیر آن را," او می گوید. "ما می گویند که همه ما در این هم وجود دارد میلیون ها نفر از مردم در این وضعیت همان است که من و همسرم با یکی از ما که در معرض خطر بالاتر."

اما آلن می گوید او احساس نمی راحت هل دادن این موضوع بیش از حد سخت با کارفرمای خود او را به خاطر ترس از دست دادن شغل خود را در گیر و او را به حمایت از خانواده اش.

بلوک می گوید: بسیاری از مردم هستند که در همان وضعیت است.

"آنها بسیار آسیب پذیر به تلافی صحبت کردن در زمانی که این نوع از بازار کار" او می گوید. "اکثر کارگران را به ترس است که یک کارفرما می تواند به راحتی جای آنها را اگر آنها مشکل است."

بلوک برنامه در دانشگاه هاروارد منتشر شد فقط یک گزارش در مورد آنچه که مقامات دولت می تواند انجام دهد نیاز به قوانین اجباری را به محل امن. او می گوید: تمرکز بر روی آنچه متحده می تواند چرا که تا کنون وجود دارد در واقع هیچ فدرال اجباری ایمنی محل کار مورد نیاز برای این بیماری همه گیر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن