بوئینگ با آمار 61 ایمنی برای رفع فضانورد کپسول

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. - بوئینگ چهره 61 ایمنی رفع سال گذشته botched تست پرواز آن Starliner خدمه کپسول ن

توسط MINERALNEWS در 16 اسفند 1398

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. - بوئینگ چهره 61 ایمنی رفع سال گذشته botched تست پرواز آن Starliner خدمه کپسول ناسا روز جمعه گفت.

ناسا نیز تعیین شده در ماه دسامبر را سقط ایستگاه فضایی ماموریت به عنوان جدی "دید بالا تماس نزدیک" است که می تواند به تخریب کپسول -- دو بار.

در انتشار نتیجه یک مشترک تحقیقات ناسا گفت: هنوز تصمیم نگرفته است که آیا نیاز به بوئینگ برای راه اندازی Starliner دوباره بدون خدمه و یا مستقیما به قرار دادن فضانوردان در هیئت مدیره.

داگلاس Loverro ناسا بشر در اکتشاف و بهره برداری رئیس به خبرنگاران گفت که بوئینگ برای اولین بار باید در حال حاضر یک طرح و برنامه برای 61 اقدامات اصلاحی. بوئینگ انتظار دارد به یک طرح در ناسا دست آخر این ماه.

Loverro گفت: آژانس فضایی می خواهد به بررسی در میان چیزهای دیگر که بوئینگ است مجددا تمام نرم افزار های لازم برای Starliner.

"در پایان روز چه ما باید به تصمیم گیری است ... آیا ما به اندازه کافی اعتماد به نفس می گویند که ما در حال آماده به پرواز با یک خدمه و یا باور کنیم که ما نیاز به یکی دیگر از uncrewed تست" Loverro گفت.

بوئینگ جیم چیلتون ارشد معاون رئیس جمهور گفت: خود شرکت آماده است به تکرار یک پرواز آزمایشی بدون خدمه اگر ناسا تصمیم می گیرد در یک.

"همه از ما می خواهید خدمه ایمنی شماره 1" چیلتون گفت. "هر تست ما رو به انجام را که اتفاق می افتد و ما آن را در آغوش."

Loverro گفت که او احساس مجبور به تعیین تست پرواز به عنوان یک "دید بالا تماس نزدیک." او گفت که بیشتر شامل بررسی بوئینگ و ناسا به مطمئن شوید که اشتباه بود این اتفاق نمی افتد دوباره.

نرم افزار اشتباهات نه تنها در سمت چپ Starliner اشتباه در مدار زیر پرتاب و مانع سفر به ایستگاه فضایی بین المللی, اما آنها می تواند باعث برخورد بین کپسول و آن را از هم جدا خدمات ماژول سمت پایان دو روز پرواز. که خطا گرفتار شد و تصحیح زمین, کنترل, فقط ساعت قبل از touchdown.

"ما می تواند از دست داده اند یک فضاپیمای دو بار در طول این ماموریت" Loverro گفت.

مهندسان هنوز در حال تجزیه و تحلیل نامربوط مشکل ارتباطی است که مانع پرواز کنترل از گرفتن دستورات کپسول.

ناسا استخدام بوئینگ و دیگر شرکت خصوصی SpaceX برای توسعه کپسول به کشتی فضانوردان از ایستگاه فضایی.

SpaceX در پیگیری برای راه اندازی فضانوردان در این بهار. آن را اولین بار آمریکایی به فلک کشیده به مدار از خاک خانه پس از ناسا آخرین شاتل فضایی پرواز در سال 2011. آژانس فضایی شده است خرید صندلی در روسیه موشک در موقت.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب