خانواده می پرسد هوستون پلیس به انتشار تیراندازی مرگبار تصویری از خواننده انجیل

بزرگنمایی این تصویر هوستون اداره پلیس ارشد هنر اکودو گفت: Adrian Mereadis' خانواده درخواست کرده است

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

هوستون اداره پلیس ارشد هنر اکودو گفت: Adrian Mereadis' خانواده درخواست کرده است که فیلم گرفتن مرگ او نگهداری می شود از نمایش عمومی. Jose Luis Magana/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jose Luis Magana/AP

پس از روز از مطالبات عمومی برای دسترسی به هوستون اداره پلیس اعلام کرد که نمی خواهد با انتشار تصویری از تیراندازی مرگبار یک مرد سیاه و سفید.

آدریان Medearis یک زن 48 ساله انجیل خواننده و گروه کر مدیر ضرب گلوله کشته شد چندین بار توسط یک افسر پلیس در چه آغاز شده به عنوان یک سرعت ترافیک متوقف جمعه گذشته است. روال نقض تبدیل به یک مظنون به مستی رانندگی جرم قبل از سرعت افزایش به یک درگیری مرگبار با توجه به هوستون اداره پلیس ارشد هنر اکودو.

برای روز خانواده مقتول گفت: آنها تا به حال نشده مجاز به دیدن فیلم های گرفته شده توسط افسر بدن دوربین و یا داشبورد فیلم.

اما در روز چهارشنبه اکودو گفت که تغییر کرده بود.

"ملاقات ما با آقای Medearis' خانواده دیروز و بررسی شواهد تصویری با آنها" اکودو گفت در توییتر.

"در پایان ملاقات با خانواده خواست @houstonpoliceto نه آزادی جنسی و ما را افتخار خود را درخواست می کند."

قتل به خشم جوامع مختلف در سراسر تگزاس, شهرستان هریس به عنوان آن می آید بر روی پاشنه از یک افسر دیگر-درگیر تیراندازی از 27 سال به نام نیکولاس چاوز که اعتقاد بر این است که تا به حال یک بیماری روانی است.

این بازگشت به عقب در آمریکا — چاوز قتل رخ داده در آوریل 21 — مطرح کرده اند سوال در مورد مناسب افسر آموزش و استفاده از نیروی بیش از حد توسط پلیس است.

در روز سه شنبه از تجمع اعضای بیشتر هوستون ائتلاف برای عدالت گفت: جوامع انتظار ویرانگر حوادث کمک خواهد کرد که درخشش نور در بخش شیوه های.

"ما می خواهیم شفافیت" ایسیدرو Garza, یکی از این گروه و اعضای هیئت مدیره گفت.

Garza اضافه شده که کسانی که در این سازمان بر این باورند که گروه و رئیس اکودو اغلب "پنهان در پشت بهانه ای 'آن را تحت بررسی' " برای جلوگیری از انتشار unflattering یا محکم اطلاعات در اغلب موارد مربوط به مردم فقیر و مردم از رنگ.

در مورد Medearis, Garza گفت: پلیس "نیاز به به اشتراک گذاشتن با خانواده به طوری که آنها می توانید برخی از صلح است."

او را سریع به یاد داشته باشید که این درخواست است نه محکومیت این گروه اما به جای تلاش برای بررسی نوع فرهنگ وجود دارد که در بخش.

Medearis یک موزیسین که به کارگردانی gospel choir در مبلغ معبد کلیسای خدا در مسیح اعضای خانواده گفت هوستون رسانه های عمومی. او قبلا مدیر برای Prairie View A&M دانشگاه باپتیست جنبش دانشجویی gospel choir و بنیانگذار مسح خدا, مردم, معاصر, انجیل ، او همچنین با انجام کر در کلیساهای دیگر.

در یک کنفرانس خبری دوشنبه اکودو مشترک برخی از جزئیات بیشتر در مورد کوتاه اما حادثه خشونت آمیز گفت که مبارزه بین افسر J. راموس و Medearis به طول انجامید در حدود 2 و نیم دقیقه.

برای یک لحظه به نظر می رسد به عنوان اگر Medearis شده بود تسخیر کرده اما زمانی که راموس سعی کردم به تماس برای پشتیبان گیری او از دست داده کنترل Medearis و مبارزه ادامه داد.

"که در آن نقطه مشکوک آقای Medearis در واقع قادر به تلنگر افسر از او به دست آوردن یک موقعیت از مزیت افسر در بالای افسر" او بازگو کرد.

"آنها همچنان به مبارزه. در یک نقطه و آقای Medearis برداشت افسر تیزر که بر روی زمین بود ... و به عنوان آنها در تلاش بودند این افسر را دیدم که آقای Medearis تا به حال مسلح خود را با یک تیزر درو خدمات خود را تپانچه شروع به ایجاد فضا و سپس آقای Medearis وقتی هدف آن در او افسر مرخص چهار دور."

مقامات گفت: Medearis گرفته شده بود به یک بیمارستان که در آن او درگذشت.

"نه هر کس می خواهد یک دوست خود را در فضای مجازی برای بقیه ابدیت و برای خود تاریخ و زمان آخرین دقیقه بر روی زمین به طور عمومی" اکودو گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب