مغلوب ساختن پیشی جستن اغلب میدارد مبارزه با فرمانداران اما آمریکایی ها آنها را دوست دارم بیشتر

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت دستورالعمل برای "بازگشایی" این کشور قرار داده و تعهد در فرماندار

توسط MINERALNEWS در 1 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت دستورالعمل برای "بازگشایی" این کشور قرار داده و تعهد در فرمانداران سراسر کشور است. جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ

در حال بارگذاری...

رئیس جمهور تهمت دستورالعمل برای "بازگشایی" این کشور قرار داده و تعهد در فرمانداران سراسر کشور است. پس از رئیس جمهور به دروغ ادعا کرد که او "کل" اقتدار بیش از ایالات متحده با توجه به زمانی که برای بازگشایی, او در حال حاضر راه اندازی سیاسی به اعتبار اگر همه به خوبی می رود و به سرزنش فرمانداران اگر چیزی را اشتباه می رود.

او vacillated بین ستایش و انتقاد از فرمانداران. در زمان او را به عنوان خود را گاهی اوقات اشاره تجدید نظر برای منابع بیشتر رد دموکرات به طور خاص به عنوان یک دستور کار سیاسی و نه "سپاسگزار." مغلوب ساختن پیشی جستن هر چند ستایش است متحدان از جمله استانداران که بدست انتقاد از کارشناسان بهداشت و درمان خود را برای دست زدن به همه گیر مانند فلوریدا ران DeSantis.

مغلوب ساختن پیشی جستن یک چابک موش و گربه-مانند ارتباط با رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو. این دموکرات کومو واز توجه زیادی در طول این بحران, برگزاری, اخبار روزانه, کنفرانس, که در آن گاهی اوقات او مخالف با رئیس جمهور. برای مثال پس از مغلوب ساختن پیشی جستن کرد و گفت: "در مجموع" اقتدار برای گفتن متحده چه کومو گفت: آمریکا هرگز امضا به یک "پادشاه".

روز جمعه مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد کومو در توییتر گفت: "باید زمان بیشتری را صرف انجام و زمان کمتر 'شکایت.' "کومو پاسخ در زمان واقعی: "اگر او نشستن در خانه و تماشای تلویزیون شاید او باید برای رفتن به محل کار."

روز یکشنبه اسکریپت بدبختانه با مغلوب ساختن پیشی جستن اختصاص بخشی از نیروی کار جلسه به پخش یک ویدئو کلیپ از کومو ستایش دولت فدرال پاسخ.

بزرگنمایی این تصویر

مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور پنس نگاه روز یکشنبه در کاخ سفید به عنوان یک ویدیو پخش رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو دادن یک کنفرانس مطبوعاتی. جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ

قسمت برجسته یک نقطه ضعف واقعی مغلوب ساختن پیشی جستن است و نه فقط با Cuomo, اما با بسیاری از دیگر فرمانداران سراسر کشور: آنها به مراتب محبوب تر از او است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دیده است یک رالی-around-the-flag دست انداز که کوچکتر از دیگر روسای جمهور باید در زمان بحران ملی. او به طور متوسط تایید رتبه با توجه به RealClearPolitics فقط 46 درصد با 51 درصد مخالف.

مقایسه کنید که به کومو. آخرین سینا دانشکده پژوهش های نظرسنجی ها نشان می دهد 87 درصد از نیویورک تایید از کار او در دست زدن به coronavirus با وجود تعداد زیادی از موارد نیویورک بود. فقط 41 درصد از نیویورک تایید مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و همه گیر.

کومو ساخته شده خود را با هوشیار بلانت شخصی و کنفرانس های مطبوعاتی. او نمی sugarcoat چه آینده او را ندارد نوع با اطمینان پیش بینی های خوش بینانه نسبت ناروا شناخته شده تبدیل شده است.

شماره بگویید که کدام استراتژی کار بهتر سیاسی است.

این یک داستان مشابه در سایر نقاط کشور, megyn kelly یافت. فرمانداران باید 69 درصد موافقت خود را برای دست زدن به کروناویروس در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن است در 44 درصد به طور متوسط ملی, نظر سنجی, megyn kelly استفاده می کند.

چه چیزی بیشتر فرمانداران نشان داده اند که بیشترین بهبود را در خود تصویب رتبه بندی از قبل از همه گیر به بعد بسیاری از دموکرات فرمانداران او را برداشت و مبارزه با جمهوری خواهان که تهاجمی ترین و ماندن در خانه ، DeSantis بود که آهسته به پایین دیده می شود کاهش:

  • گاوین Newsom, D-کالیفرنیا.: 83% (+41)
  • Cuomo, D-n. y.: 79% (+32)
  • مایک DeWineR-اوهایو: 80% (+31)
  • تونی Evers, D-Wis.: 72% (+24)
  • گرچن WhitmerD-Mich.: 66% (+24)
  • جی InsleeD-بشویید.: 67% (+23)
  • آسا هاچینسونR-ارک.: 80% (+22)
  • روری کوپرD-N. C.: 63% (+16)
  • جان ادم ادواردز, D-La.: 68% (+14)
  • کریس SununuR-N. H.: 73% (+14)
  • کوین StittR-Okla.: 69% (+13)
  • Mark Gordon, R-Wyo.: 82% (+13)
  • تام ولفD-Pa.: 66% (+13)
  • چارلی بیکر, R-Mass.: 80% (+11)
  • مغلوب ساختن پیشی جستن 46% (+1)
  • DeSantisR-Fla: 51% (-7)

منبع: megyn kelly, RealClearPolitics متوسط از نظر سنجی. برای فرمانداران, megyn kelly استفاده از سه ماهه چهارم در رتبه بندی از صبح مشورت به عنوان یک پایه. برای مغلوب ساختن پیشی جستن ما با استفاده Jan. 1 به عنوان پایه.


آخر هفته نکات برجسته مختصر:

در اینجا نکات برجسته از اخبار آخر هفته از جمله کاخ سفید coronavirus وظیفه نیروی جلسات و یکشنبه را نشان می دهد:

  • Greatest hits: در آخر این هفته جلسات آن بود که یک سری از greatest hits از مغلوب ساختن پیشی جستن. او در مورد شکایت یک سیستم تبلیغ دولت فدرال پاسخ ("ما نمی ترفند از دست ندهید") و شکایت دوباره مورد مصرف coronavirus آزمون خود را — و منابع بی نام در کاخ سفید که در ادامه به صحبت با خبرنگاران سوال های تناسب اندام خود را پشت سر خود را. واقعیت این است: این کمتر شده و اخبار جلسات و بیشتر خود را ارتقاء و روابط عمومی است.
  • گذشته apex? کومو گفت: در روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی با اشاره به بستری شدن در بیمارستان است که "همه نشانه, در این نقطه است که ما در یک تبار." اما او هشدار داد به "از خود راضی" یا "متکبر." "اینکه آیا یا نه این نزول همچنان ادامه دارد," او گفت: "بستگی دارد به آنچه که ما انجام دهد."
  • نیویورک تست: Cuomo گفت: ایالت نیویورک در هفته آینده آغاز خواهد شد تهاجمی ترین آنتی بادی آزمایش از هر نقطه در کشور برای دیدن آنچه که در صد از نیویورک در واقع تا به حال ویروس. هر گونه تصمیم گیری به "سازمان ملل متحد مکث" محدودیت های اعمال شده گفت: باید بر اساس آن داده است. "من فشار سیاسی مردم تحت" کومو گفت: "اما ما باید هوشمند باشد."
  • "کاملا نادرست": مریلند رژیم صهیونیستی. لری هوگان یک جمهوری خواه که از صندلی های ملی فرمانداران انجمن به نام برگ برنده برای گفتن متحده باید تست ظرفیت است که "به طور کامل کافی برای شروع بازگشایی این کشور کاملا."
  • هوگان در سی ان ان دولت از اتحادیه گفت: "من فکر می کنم این است که احتمالا مشکل شماره 1 در امریکا شده است و از ابتدای این بحران — عدم تست. ... دولت من فکر می کنم در تلاش است تا سطح شیب دار به تست. آنها در حال انجام برخی از چیزهایی که با توجه به خصوصی labs اما به سعی کنید به فشار این را بگویم که فرمانداران باید مقدار زیادی از تست و آنها فقط باید به کار بر روی تست به نوعی ما انجام نمی دهد و شغل ما این است که کاملا نادرست است."
  • مبارزه با بیش از "بازگشایی" آینده ؟ پرسیده شده توسط فاکس نیوز " کریس والاس در مورد معترضان نشان دادن در برابر تهمت خود دستورالعمل معاون رئیس جمهور پنس تا حد زیادی جواب نداد اما گفت که "هیچ کس در امریکا می خواهد به بازگشایی این کشور بیش از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن" و مغلوب ساختن پیشی جستن در حال رفتن به "پیدا کردن راه هایی برای تشویق به" فرمانداران به بازگشایی کشورهای خود را دوباره.
  • چین تلفن: مغلوب ساختن پیشی جستن swatted در چین (دوباره) در طول روز شنبه در جلسه مطبوعاتی گفت که او باور نمی کند چین و مرگ و میر از coronavirus و گفت: آن را بسیار بالاتر از چین منجر شده است. مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد کمپین نیز رفته است پس از presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن در چین گفت: اگر او رئیس جمهور چین خواهد "خود" امریکا است. اما بایدن کمپین قرار دادن با هم یک ویدئو از بار مغلوب ساختن پیشی جستن خارجه چین و رهبران آن را "شفافیت" در طول این بیماری همه گیر.

نقل قول از آخر هفته:

"در این مورد من در واقع می خواهم دوست پسر. اما حتی اگر شما را دوست ندارم, دوست پسر, پاسخ تنها می تواند " من دوست دارم دوست پسر.'"

— رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو در 25 ساله مادر ماریا پسر است که در حال حاضر قرنطینه با آنها.


دیگر عناوین از NPR:

- Mnuchin 'امیدوار' در مورد معامله جدید کروناویروس امداد بودجه: کنگره و کاخ سفید ممکن است نزدیک شدن به یک معامله برای دوباره پر کردن coronavirus محرک بودجه. وجود دارد می تواند یک رای در سنا شنبه و یک مجلس رای جمعه.

- کمبود تجهیزات دیالیز منجر به تصمیم گیری های دشوار در نیویورک ويژه: بسیاری از کارگران بیمارستان در خط مقدم در منطقه مترو شده اند صدایی زنگ که تکه های مختلف از نجات بخش تجهیزات است که در کوتاه مدت عرضه و تقاضا بالا: دیالیز ماشین آلات.

- Star-Studded "یک جهان" کنسرت تجمع برای حمایت از کارکنان مراقبت های بهداشتی: گذشته از هنرمندان و به تازگی از سه عمده پخش شبکه های پخش همان برنامه در همان زمان, سیاسی, توجه کنید که شرکت در این رویداد برای حمایت از سازمان بهداشت جهانی — و چه کسی نیست. اول سابق خانم لورا بوش و میشل اوباما در آن بودند; هیچ یک از مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید شرکت کردند.

- Coronavirus نگرانی تولید کرده اند بسیاری از صاحبان اسلحه و نگرانی های ایمنی

- 'ما از این طریق' پنس می گوید نیروی هوایی آکادمی فارغ التحصیلان



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب