خانواده بازگشت به مجتمع مسکونی پس از نگرانی های سلامت

DURHAM, N. C. - خانواده در حال بازگشت به کارولینای شمالی مسکن عمومی جامعه بیش از یک ماه مقامات پس از تخلیه صده

توسط MINERALNEWS در 27 بهمن 1398

DURHAM, N. C. - خانواده در حال بازگشت به کارولینای شمالی مسکن عمومی جامعه بیش از یک ماه مقامات پس از تخلیه صدها نفر از ساکنان به دلیل نگرانی در مورد امکان مونوکسید کربن قرار گرفتن در معرض.

شش خانواده بازگشت و یکشنبه به McDougald تراس دورهام بزرگترین و قدیمی ترین خانه های عمومی مجتمع هرالد خورشید گزارش شده است. دورهام مسکن سازمان, مدیر عامل شرکت آنتونی اسکات گفت که او انتظار دارد بیشتر مستاجران به حرکت به عقب در هفته آینده.

حدود 280 خانوار شده اند اقامت در هتل های محلی پس از Durham County مقامات گزارش در اواخر ماه دسامبر که ساکنان داشتن مشکلات تنفسی.

اقتدار مسکن مقصر مشکلات در اجاق گاز و بخاری و آبگرمکن. اسکات گفت: تمام اجاق گاز خواهد شد در نهایت جایگزین کوره الکتریکی.

یک محله, رهبر, اشلی canady را از دست گفت او امیدوار است که سازمان مسکن ساخته شده است که بهبود معنی دار به 360 واحد مجتمع ساخته شده بود که در 1950s.

"در حال حاضر من فقط گرفتن آن در گشاد گشاد راه رفتن و امید آنها در حال انجام کار درست" گفت: canady را از دست رئيس جمهور از McDougald تراس ساکن شدند.

در ژانویه شمال کارولینای دولت دفتر معاینات پزشکی گفت: این نشان می دهد هیچ نشانه ای از مسمومیت با مونوکسید کربن در مرگ دو نوزاد در مجتمع است. دفتر رئیس پزشکی قانونی گفت: این دو نوزاد که زندگی در McDougald تراس تا به حال آزمایش منفی برای گاز.

مونوکسید کربن است بی رنگ بی بو و به طور بالقوه سمی است که می تواند باعث بیماری و در موارد طولانی مدت قرار گرفتن در معرض مرگ, کلینیک مایو.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب