دقیق تغییر دهید لطفا: Walmart, Kroger, CVS احساس کمبود سکه

بزرگنمایی این تصویر سکه شده است در تامین کوتاه مدت در سراسر ایالات متحده در coronavirus بیماری همه گ

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سکه شده است در تامین کوتاه مدت در سراسر ایالات متحده در coronavirus بیماری همه گیر. منبع تصویر/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
منبع تصویر/گتی ایماژ

فروشگاه در سراسر ایالات متحده در حال مبارزه با یک غیر منتظره کمبود. (بدون کاغذ توالت — ببخشید ما در حال حاضر ساخته شده است که شوخی است.) آنها در حال اجرا پایین در سکه.

سوپر مارکت ها و ایستگاه های گاز در سراسر ایالات متحده در حال درخواست از خریداران برای پرداخت با کارت و یا تولید دقیق تغییر زمانی که ممکن است. خارج شده و تبدیل برخی از آن خود پرداخت ثبت نام برای پذیرش تنها پلاستیک. Kroger ارائه شده است برای بار تغییر است که به طور معمول شامل سکه ها بر روی کارت های وفاداری. برخی از Wawa ایستگاه های گاز در حال پذیرش رول سکه در, ارز به صورت اسکناس ،

مشکل شروع شد هفته پیش که این بیماری همه گیر کوروناویروس تحویل یک, عجیب و غریب, دو ضربه به در ایالات متحده عرضه چهارم dimes, nickels و حتی سکه. اجتماعی فاصله و دیگر اقدامات ایمنی کاهش تولید سکه در ضرابخانه ایالات متحده. بلکه کمتر از سکه های ساخته شده راه خود را از مشتریان به بانک سکه-مرتب سازی کیوسک و فروشگاه' ثبت پول نقد به مردم پناه در خانه.

"جریان از سکه ها را از طریق اقتصاد ... نوع متوقف شد" فدرال رزرو صندلی جروم پاول گفت: نمایندگان مجلس در ماه ژوئن.

که ماه فدرال رزرو شروع سهمیه بندی سکه ها. به زودی پس از گروه های کسب و کار — نمایندگی فروشنده فروشگاه رفاه خرده فروشان گاز ایستگاه اپراتور و دیگران — نوشت: به پاول و وزیر خزانه داری استیون Mnuchin که وضعیت اورژانس بود.

"ما نگران شد به شنیدن این که این سیستم برای توزیع سکه در سراسر کشور است که در نقطه شکستن" آنها نوشت: در ژوئن 23, ارائه یک سری از پیشنهادات خود را برای چگونه به آن را تعمیر. یک هفته بعد فدرال رزرو اعلام کرد این امر تشکیل ایالات متحده سکه نیروی کار برای رسیدگی به این موضوع است.

"مانند بسیاری از خرده فروشان ما در حال تجربه [اثر] از سراسر کشور کمبود سکه" یک Walmart سخنگوی نوشت: به NPR در روز پنج شنبه. "ما در حال درخواست مشتریان به پرداخت با کارت یا با استفاده از تغییر درست در زمانی که امکان پذیر است در صورتی که نیاز به پرداخت با پول نقد. نقدی خوش آمدید در همه فروشگاه های ما."

یک CVS نماینده گفت: شرکت "تشویق مشتریان در صورت امکان به پرداخت هزینه برای خرید خود را با استفاده از دقیق نقدی اعتباری/دبیت کارت یا چک" است و کار کردن با بانک ها برای "به حداقل رساندن تاثیر به مشتریان ما است."

"مانند بسیاری از خرده فروشان و کسب و کار ما در حال تنظیم به طور موقت کمبود در راه های مختلفی در حالی که هنوز پذیرش نقد" یک Kroger سخنگو در بیانیه ای گفت: ترسیم گزینه های مختلف مشتریان در حال حاضر ارائه شده به جای سکه تغییر دهید.

یکی از گزینه های آن — در هر دو Kroger و Wawa — به دور تا خریداران به مقدار کمک مالی به موسسه خیریه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب